![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
In een andere topic bakt hij het nog bruiner. Eerst zegt hij dat Duchatelet miljardair is - dus minstens 1 miljard euro bezit - en dan gaat hij zeggen dat Duchatelet in de politiek ging voor het geld. :grin: :grin: Citaat:
|
Citaat:
Je staat hier niet in je kleuterklaske van Zichem Zussen Bolder maar op een forum waar je het moet opnemen tegen volwassen mensen. De eerlijkheid biedt mij te zeggen dat U een slechte verliezer bent - uw kameraden zien de ironie er nog ergens in- doch uw bekrompen geest is een gevaarlijke geest voor onze maatschappij. Daarom geef ik (MON DE DICTATOR) hier het bevel zich nietmeer in MIJN topics te bemoeien. |
Citaat:
Kan iemand een telefoonnummer van een goede psychiater aan "MonKannon1" doorspelen? Hij heeft het nodig... Arme man, ik krijg zowat medelijden met hem! |
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent maar zou er niet van verschieten dat je dat nog niet achter de rug hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he jan, vraagske (ni meer dan da ze)
ma moette gij morgen geen les geven aan een klas ? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tis u laatste dag zeker, dan ist weer kerstvakantie, ook voor de leraars e :) |
Citaat:
je wil gewoon maar een steek geve, meer nie wees is eerlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En Jan - al die zogenaamde verwijten - was niet sloecht bedoeld man -wou maar even wat vuur stoken op dit nachtelijk uur ;-) |
Citaat:
K O en dan, 't was maar voor te lachen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be