![]() |
wat zijn geaarde nationalisten?
en wat is het verschil tussen identitair en racistisch? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
:lol: Schit-te-rend!!! (Die geaarde nationalist van jaani)
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: |
Citaat:
of gewoon de belgische vlag? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Die neonazistische skinheads lopen ook mee in Vlaams-nationalistische optochten.
Elke beweging heeft z'n extremisten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, wel hun klok :-P |
Ook niet echt iets om direct fier op te zijn denk ik...
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ervaringen mee ofzo? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vond ik ook. |
Citaat:
|
Citaat:
lol doet me denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=FIYlMUeYkYE stel je voor! Wat zou hij denken van franstaligen? bij het binnenkomen: "bonjour monsieur de winter*smijt zijn jas in de handen van filip*" |
![]() Schoon ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of "da klein tweeke" Wat je ook wil. |
Citaat:
Burgerlijk gezinnetje, vaderfiguur (inclusief sweather over de schouders)omarmt familie die volgens de traditie van het sociaal realisme een aantal graden schuin naar boven uit het beeld kijken. En dan zo'n word thype slogan erbij geplakt... magnifiek gewoon. Ik wacht vol ongeduld op de volgende. |
Zus Karolien vind ik ook niet mis
|
Citaat:
|
Citaat:
-Yves ; BFF - vrienden - Ben & Jerry's ijs ! - Hardcore - Shoppen - Feesjes - dinosauruskoeken - slapen - in bad gaan - massage - stoombad :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
minder 'hoekig' gezicht, 'zachtere' blik, 'guitiger' mondhoeken Ik ben benieuwd of zij bij het ouder worden méér op haar vader gaat beginnen lijken of niet. Ik hoop voor haar alvast het laatste. |
Citaat:
Een geluk dat Raf de venten verkiest, als dit volgens hem een lelijk wijf is geraakte hij nooit van 't straat... Jammer dat ik Boonen zijn leeftijd al f-kes voorbij ben.... ;o) Baaideweej, heeft niet iedereen twee wenkbrauwen? 't zou nogal een zichtzijn met 1... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be