![]() |
Citaat:
Dat Walen "intellectueel onbekwaam zijn om het NL te leren" is een nuchtere vaststelling. Die u niet kan weerleggen. Tenzij u het argument van taalarrogantie aanhaalt. Het is één van beiden of beiden. |
Citaat:
Citaat:
Kwestie van te zien hoe coherent Filosoof in zijn argumenten blijft. |
Citaat:
Waar komt jouw handtekening vandaan? Thanks! |
Mr Bouillon noemt het een 'idée bête". Zelfkennis is het begin van de wijsheid.
Wijsheid zit er nochtans in dit artikel: Voici l'idée - elle est simple et c'est la seule qui puisse nous tirer d'affaire. Hij is er van overtuigd dat alleen dergelijke drastische ingrepen la Belgique nog kan redden. Bravo. Eindelijk. Wij zijn bijna aan de meet. Suggestie aan Dewever : eet nog wat hamburgers om het volume op te drijven en leg je dan dwars en vergeet niet iedereen, mr. Bouillon in het bijzonder, die over je heen wil stappen een kloot af te trekken. |
Citaat:
Die chinese schrifttekens vind ik zeer mooi maar zie niet in wat dat hier komt doen; |
Citaat:
Filo? Komaan, kom hier zeggen dat ge er geen probleem mee hebt als een editorialist van de De Standaard oproept om "alle mandatarissen, kaderleden, leden, kiezers en sympathisanten" van de PS vanuit een helicopter in de Atlantische Oceaan te droppen. |
Is dit Waalse humor?! Sjonge, jonge we hebben echt andere culturen. Wij gaan de Ardense bossen ook eens in de fik steken zodat alle FDF´ers eens fijn uitgerookt worden. Ha, ha, wat een grap zeg en wat een lul die Bouillon.
|
Citaat:
En zitten er dan zoveel FDF'ers in de Ardense bossen? Ze zijn er zelfs nooit in geslaagd een voet aan de grond te krijgen in het noorden van Waals-Brabant! |
Citaat:
Dat zou jij dus beschouwen als een onschuldig grap!? Mag een 'extreemrechtse' ook dergelijke grappen vertellen? |
Citaat:
|
Citaat:
snaptet? |
Citaat:
wat mij betreft moet men geen rekening houden met dergelijke 'opinies' |
Citaat:
|
Citaat:
FDF'ers zullen toch eerder in het Zoniënwoud zitten of in bossen en parken in de Vlaamse Rand maar toch niet in de Ardennen? |
Citaat:
Hij is zich in stilte gaan bezinnen over zijn volgend staaltje hypocrisie. |
Citaat:
|
Diene boulion heeft ze niet alle vijf samen. de meeste Vlamingen kunnen zwemmen! en de wever blijft gewoon drijven!:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Het voeren van een eerlijke discussie begint met het correct weergeven van citaten. Wil je een constructieve discussie voeren, wees dan ook zo eerlijk die regel te respecteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Met een Franstalige premier zou er een meerderheid aan Franstaligen in de regering zitten terwijl de Vlamingen met hun 60% de feitelijke meerderheid uitmaken. Via de premier hebben de Vlamingen dus één stem meer in de regering. Een stem die bovendien waardeloos is vermits van de premier onpartijdigheid verwacht wordt. |
Citaat:
Zou een Franstalige premier niet kunnen? Vroeger was dat uitgesloten, maar er zijn nu toch een aantal vrij goed nederlandsprekende Waalse politici? De eentalige Luberton was premier en waal en toen mocht het. Zou de wet intussen veranderd zijn? |
Citaat:
Dan steken we toch het zoniënwoud in de fik?;-) |
allez zeg, het stikt hier van de pseudofilosofen die het forum volspammen over een non-probleem als waterboarding;
En dan komt er hier een francofoon af om de NVA leden niet als simulatie te verzuipen, maar met concrete plannen (waar? in de Atlantic mijnheer); en dan is het ok voor die creaturen geraak daar maar wijs uit. Mentally retarded of gewoon disorded? Of gewoon tuk op genocides? |
Citaat:
Er is, buiten de premier, pariteit in de regering. Heb jij zo graag dat de Franstalige minderheid de meerderheid vormt in de Belgische regeringen? |
als de franstaligen zo graag een premier leveren, dat ze dan bonzoer zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze Bart De Wever er eerst in gooien, is er geen oceaan meer om de rest in te smijten.
woehaha hahaha......:| |
Citaat:
|
misschien moet ge het forumfilosofisch bekijken: een ongeluk is rap gebeurd.
|
Citaat:
van die gastjes die juist op tijd hun forumfilofisch ZWART jaske omruilen; dat soort ventjes is van alle tijden, iedereen kent ze wel, glad als een paling, altijd op de eerste rij om hun pens vol te vreten en als het ge te gevaarlijk wordt juist op tijd hun frak keren. filosoof, dat moet u toch niet onbekend overkomen? |
Citaat:
|
Citaat:
sorry waterboarding...daar kan iedereen toch wel zijn forumfilosifische consensus vinden |
Citaat:
Zo zie je Mr. Bouillon de oplossing is eenvoudig. Om van 'ons' probleem af te geraken steken wij Le Soir in brand, en al hun journalisten. Ik weet het is une idée bête en 't is om te zwanzen. Moest het toch gebeuren dan heb ik er niets mee te maken maar zou het niet erg vinden. Of heeft er iemand een beter idee. Ge kunt een annonce in de Soir zetten. |
t'is triestig dat het om te lachen is
gelukkig is de openvld nog daar om ons op de humor te wijzen |
Citaat:
Nota: De openVLD-ers De Gucht en Decroo menen dat. |
Citaat:
pff tegenwoordig, ik zie het niet meer zitten....als max von westland zou opkomen ik denk dat hij mijn vote kreeg en 't ergste van al: met overtuiging en voor lange tijd |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be