![]() |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....15#post3329315 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tariq Ramadan wil van Moslims geen ‘nieuwe Nederlanders' maken, maar islamitische missionarissen - alles heel goed lezen Wit Roosje http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...gde_islam.html <-- even op alle linkjes daar klikken en wederom alles heel goed lezen Hier nog wat meer: Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht vol spanning ;). |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is tevens voor een vlotte integratie van moslims in het Westen, zonder het verloochenen van hun religie. Vervolgens zouden volgens hem ook alle moslims zich moeten houden aan de wetgeving van het land waarin ze verblijven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Taqyah-talk dus, de plicht van elke moslim. En het helpt : de Witte Rooskes lopen er met hun ogen open in. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Wat vindt je van T. Ramadan's weigering om het stenigen van vrouwen onvoorwaardelijk te veroordelen? (Dat deed hij in een TV-debat met Sarkozy).In plaats daarvan vroeg hij om een opschorting van steniging. Islam, religion of peace, nietwaar Wit Rozeke? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Meer over deze man, nu wat recenter. Naar aanleiding van de zaak dat de Marokkaanse regering namenlijsten heeft verspreid van door Marokko goedgekeurde Marokkaanse/islamitische namen gaarnu uw aandacht voor het volgende: Citaat:
|
Citaat:
Dus, nogmaals: "zijn alle moslims bedriegers en leugenaars volgens u?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"2. Wat vindt je van T. Ramadan's weigering om het stenigen van vrouwen onvoorwaardelijk te veroordelen? (Dat deed hij in een TV-debat met Sarkozy).In plaats daarvan vroeg hij om een opschorting van steniging." Hij zou het sowieso moeten veroordelen en aanklagen, maar dat is mijn mening. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat is precies wat er zowel met taqqiya als met umma wordt bedoeld. |
Citaat:
De koran laat soennieten weinig ruimte voor interpretatie (sji'ieten miv alevieten wel), maar de behandeling van christenen is wel een van de punten waarover meningsverschillen tussen gelovige moslims min of meer voorgeprogrammeerd zijn. Persoonlijk heb ik in Mohammedanië eens een lezing in het Frans bijgewoond, georganiseerd door de Franse ambassade, van een Arabier die in Frankrijk leefde. Onderwerp: de tolerantie die christenen in de Arabische landen door de eeuwen heen genoten (naast extreme intolerantie is daar ook soms vrij grote tolerantie geweest, de lezing behandelde alleen het laatste). Die man had daar een boek over geschreven. Op een gegeven moment bekritiseerde een van de aanwezigen het feit dat de man daarover in het Frans geschreven had en zijn lezing in het Frans gaf ipv in het Arabisch. Hij antwoordde: we moeten de ongelovigen met hun eigen wapenen bestrijden, en de Franse taal is één van de wapenen die Allah ons gegeven heeft om hen op hun eigen terrein, in hun eigen land te verslaan. Deze ene zin sprak hij in het Arabisch, zodat van de aanwezige Fransen niemand iets merkte. Vervolgens zei hij in het Frans dat hij nu eenmaal in Frankrijk leefde en daar zijn weg beter wist, iets in die zin. Maar die moefti? 't Zal mij een zorg wezen! |
In mijn dorp staat de mooiste!
Werden vrugher versnellingsbakken gereviseerd. ![]() |
Citaat:
En daarnet zei u dit: "Ik kan daar moeilijk op antwoord, mits ik niet voor alle moslims individueel kan nagaan of ze al dan niet taqiya plegen in een gegeven situatie. Dat is een onbegonnen klus met meer dan 1 miljard moslims." U spreekt zichzelf dus schromelijk tegen. "Je bent het dus niet eens met die moslimbroeder. Vind je het kunnen dat iemand met zo'n mening eigenlijk een leerstoel kan hebben aan de unief waar hij aangesteld werd juist omwille van zijn zogenaamde gematigdheid ...die enkel in zijn taqiyapraatjes te horen is." Op dat punt ben ik het idd niet met hem eens, wat niet wil zeggen dat ik T. Ramadan 'extreem' vind. Die unief heeft beslist hem aan te nemen, en ze zullen daar wel een zeer goede reden voor gehad hebben. U mag hem trouwens niet beoordelen op 1 of 2 van zijn uitspraken. Dat zou incorrect zijn. |
Citaat:
en alle uitspraken van moslims die hier al gepost zijn in dit forum kunnen we nu afdoen als leugens. |
Citaat:
hmmm... geïntegreerd met moskeeën? Dat is gewoon je eigen cultuur naar hier brengen, dat is geen integratie :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat Raf bedoelt de christen en joden HIER toch ook hun kerken en synagoog mochten bouwen.... of zoiets. en ja, als je het bedenkt. Zelfs de egyptenaren mochten hun eigen pyramides bouwen... |
Citaat:
Waar heb je het over? |
Citaat:
Citaat:
|
Uit de Nederlandse lijst lijkt nummer twee net een soort dudok, redelijk onconventioneel. Nummer 8 staat bij mij om de hoek, vind ik niet echt een bijzonder gebouw.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dit, volkomen serieus, de mooiste moskee die hier is aangehaald. |
De mooiste moskee is de platgebrande moskee, verworpen door de afgevaardigden van de valse profeet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
2) Het is geen moskee meer Dus het kan niet in het rijtje van mooiste moskee staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be