![]() |
Citaat:
Heeft Spanje ook een C S voor politieke partijen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Ierse premier Bertie Ahern bleek trouwens een goede compromis-kandidaat maar die ligt jammer genoeg onder vuur i.v.m. een vermeende corruptiezaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoort ze wel thuis in de EU? |
als we zien hoe de EU langzaam aan de repressietechnieken en methodes aan het uitbouwen is in het kader van de 'war on terror' dan zou ik zeggen dat Spanje een rolmodel is voor de EU.
Nu is er ook al dit: Citaat:
|
volgens mij leiden de grootste criminelen de wereld.
|
Blair president van de Europa. Dat hij maar eerst de bezetting van Noord-Ierland stopzet.
![]() |
ah kijk, nog een fan van de IRA :D
Tiocfaidh ár lá! |
"volgens mij leiden de grootste criminelen de wereld."
spijtig genoeg is dat het probleem waar we mee zitten en dat moeilijk doordringt bij de meeste mensen. Het is als zeggen dat je ouders moordenaars zijn. Daaarvoor heb je psychologische steun nodig. Uw zonen naar een nutteloos front sturen als kannonnenvlees is al crimineel gedrag volgens mij. Hoe kan dat nu zo mis lopen? Zo een coups met valse vlaggen plegen overal al 60 jaar lang en overal maar bommen gooien. En mensen martelen in Chili en heel zuid amerika. Indonesie Filippijnen... Wanneer nemen onze politici dit nu eindelijk eens serieus? De toekomst van hun eigen kinderen is in gevaar... |
Goed nieuws, tenminste half goed.
Citaat:
Maar Blair als hoge baas voor buitenlandse zaken is evenmin wenselijk. |
Citaat:
Misschien gaat dit in de toekomst nog eens veranderen. |
26601 Signatures
|
Citaat:
Citaat:
|
Er is een klacht tegen hem ingediend voor genocide in dec 2007
ik denk dat je dan niet voor president kunt gaan van de EU als je onder verdenking staat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
You are signer #26872 [?]
|
haha den blair een poppeke van de manne da word leuk
|
26883 Signatures
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be