![]() |
Ach, ik zou ook geen argumenten bestrijden die onweerlegbaar zijn :twisted:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Ierland zou ik ofwel niet stemmen, ofwel zo conservatief mogelijk. Zoals je zei heeft Ierland nog geen last van de ethisch-progressievelingen, en dat zou ik zo willen houden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja, sorry Bruno. Ik was vergeten dat gij gelooft in het VlaemSSch-nationalistische mediacomplot. My bad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kef eens wat minder hard --- dan stemt het misschien overeen met de flauwheid van je "beten". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Uwen haren braadt niet hé, jongen? Jammer toch... |
Citaat:
Excuseer me dat ik me even laat gaan: :lol:. |
Die Kristof Vermassen is gewoon onze oude bekende Bruno ...
|
Citaat:
|
Citaat:
(Sorry voor mijn onderwijzend toontje, hé). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als Bruno zegt dat jij een Vlaams-nationalist bent, dan ben jij dat ook! Hij zal het toch wel weten zeker? :-P |
Even over je onderschrift, Rob Roy. Als Koningin Beatrix haar troon opgeeft maakt zij plaats voor Koning Willem IV, je onderschrift heeft dan zelfs nog meer betekenis. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuttutut, uitgerekend van jullie heb ik geen reacties op mijn onderschrift nodig! :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan er mij iets bij voorstellen. Stabiel is die gast niet bepaald.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik persoonlijk knap vind van de Vlaamsgezinden - en dat meen ik oprecht - is hoe ze op een meesterlijke manier inspelen op de Belgischgezinden die zich als "goede Vlaming" willen voordoen. Deze laatste groep doet aan een soort appeasement-politiek waarbij ze de Vlaamsgezinden steeds meer en meer toegevingen doen 'om erger te voorkomen'. BHV splitsen? Geen probleem? Meer bevoegdheden voor de deelstaten? Daar moet over kunnen gepraat worden. Enzovoort, enzovoort.
Het echte gevaar voor het voortbestaan van België is niet een partij zoals het VB (veel te radicaal en te weinig salonfähig), maar wel de N-VA en alle (con)federalisten (in huidige, Belgische context is het onderscheid nauwelijks te maken), die stapsgewijs België afbreken. Het is de ongelooflijke ironie van het lot dat de federalistische (sic) organisaties onbewust ('t zou er nog aan mankeren) de weg effenen naar een volledige splitsing . De volledige splitsing van België is immers een verhoogde trap van wat we nu reeds kennen. Laat ik even advocaat van de duivel spelen. De Belgische deelstaten hebben vandaag elk een eigen parlement en een regering en een pak bevoegdheden. Ik zou graag eens willen weten van een federalistische Belgischgezinde wélke bevoegdheden niet enerzijds op deelstatelijk vlak kunnen uitgeoefend worden en anderzijds op Europees niveau. Hoe kan men enerzijds pleiten om ruimtelijke ordening of milieu gesplitst te houden, of eender welke andere taalgesplitste bevoegdheid en tegelijk zeggen dat politie, justitie, sociale zekerheid e.d.m. niét gesplitst mogen worden? |
Citaat:
Vlaanderen staat volgebouwd en Wallonië is een half bos. Je moet geen universitair zijn om in te zien dat regels over pakweg het kappen van bomen in Vlaanderen anders moeten zijn dat in Wallonië. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be