Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   hè, atheist? kom hier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104032)

Rizzz 8 april 2008 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3352074)
:-D Je bent een agnost dus je mag zo iets niet zeggen, je bent "iemand die (het) niet weet", dus je twijfelt of ik eerst bestaat en jij moet geloven dat je niet kan weten dat ik besta. Dus laat staan dat ik op verkeerde spoor zit, dit mag je niet zeggen, als agnost moet je jouw principes respecteren.
"Iemand die (het) niet weet.

Als agnost mag je zo niet denken, anders moet je dat ook over de Scheper zeggen, want je ziet de wereld verandert, er is een organisatie en geen chaos, leven op aarde, alles evolueert en dus er is iemand die al deze dingen veroorzaakt en die iemand moet ook de Eerste zijn en als die niet bestaan en de oorzaken naar achter infinitief zijn dan is het onmogelijk imposs�*vel onmogelijk dat iets veroorzaakt kan woden in de lijn van de tijd zolang de oorzaken no begin is.

Wie ben jij om te zeggen wat ik wel/niet mag denken? Het feit dat ik agnost ben betekent enkel dat ik me niet wil uitspreken over het feit of er al dan niet meer is dan dit aardse leven alleen.
Het wil niet zeggen dat ik nergens geen mening meer mag over hebben!

Citaat:

Ik accepteer het en ja en waar zie je dan dat ik da ni accepteer?

Hieronder, uit dezelfde post. Je aanvaardt blijkbaar niet dat dit een onderwerp is waarover mensen een mening kunnen hebben.
Citaat:

Mening mening mening, voor deze zaken is er geen mening je hebt gelijk en ik niet, mening over kleuren, rood is beter en dien andere zegt nee oranje beter maar hier gaat het om de oorsprong van het bestaan, het leven en de mens, dus er is scheper of die is er niet.

Citaat:

Voor mij mijn religie en voor u uw religie..

Dit lijkt er al meer op, proficiat!

Averroes 8 april 2008 23:46

Citaat:

Mening mening mening, voor deze zaken is er geen mening je hebt gelijk en ik niet, mening over kleuren, rood is beter en dien andere zegt nee oranje beter maar hier gaat het om de oorsprong van het bestaan, het leven en de mens, dus er is scheper of die is er niet.
Hiermee bedoel ik, er is waarheid versus valsheid en niet veel meningen.
Ofwel is er een Scheper die materie heeft geshapen ofwel niet, dus materie bestaat eeuwig zonder begin en alles wat er bestaat zoals liefde en hoop bijvoorbeeld, leven op aarde en alle complexe wetten in het universum gewoon toeval en van materie met materie en dat is alles.

Zwart/Wit en geen kleuren.

Rizzz 8 april 2008 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3352477)
Nee Scarabaeida, u bent verkeerd
een agnost is "iemand die (het) niet weet" anders ben je geen agnost :D

Ik geloof in de Scheper , in God want er is maar 1 God, de Eerste, de Enige ware God.

Zo iets discussieer ik met deisten, christen of joden en niet met atheisten of agnosten.

Je moet de juiste vragen stellen. ;) :) :D

JIJ weet wat het is om moslim te zijn, IK weet wat het is om agnost te zijn.
Niet andersom, ik vertel je toch ook niet wat het betekent om moslim te zijn?

Rizzz 8 april 2008 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3353084)
Hiermee bedoel ik, er is waarheid versus valsheid en niet veel meningen.
Ofwel is er een Scheper die materie heeft geshapen ofwel niet, dus materie bestaat eeuwig zonder begin en alles wat er bestaat zoals liefde en hoop bijvoorbeeld, leven op aarde en alle complexe wetten in het universum gewoon toeval en van materie met materie en dat is alles.

Zwart/Wit en geen kleuren.

We kunnen toch verschillen van mening over welke uitleg "waarheid" is en welke "valsheid" is?

Averroes 9 april 2008 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz (Bericht 3353090)
We kunnen toch verschillen van mening over welke uitleg "waarheid" is en welke "valsheid" is?

Ja als het gaat over meerdere gegevens zoals:
in antwerpen 50km/uur is beter = waar
in antwerpen 50km/uur is beter = vals
in antwerpen 90km/uur is beter = waar
in antwerpen 90km/uur is beter = onwaar
in antwerpen 100km/uur is slecht = waar
in antwerpen 100km/uur is slecht = onwaar

Nu zijn we bezig over scheper bestaat vs. scheper bestaat niet.

Als "scheper bestaat" waarheid is, dan is "scheper bestaat niet" valsheid
Als "scheper bestaat" valsheid is, dan is "scheper bestaat niet" waarheid

kom je nog eens dat liedje "mening" zingen ??

Rizzz 9 april 2008 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3353098)
Ja als het gaat over meerdere gegevens zoals:
in antwerpen 50km/uur is beter = waar
in antwerpen 50km/uur is beter = vals
in antwerpen 90km/uur is beter = waar
in antwerpen 90km/uur is beter = onwaar
in antwerpen 100km/uur is slecht = waar
in antwerpen 100km/uur is slecht = onwaar

Nu zijn we bezig over scheper bestaat vs. scheper bestaat niet.

Als "scheper bestaat" waarheid is, dan is "scheper bestaat niet" valsheid
Als "scheper bestaat" valsheid is, dan is "scheper bestaat niet" waarheid

kom je nog eens dat liedje "mening" zingen ??

Toch zijn er mensen die niet in een schepper geloven en er zijn mensen die wel in een schepper geloven.
Jij wil dit geen "meningsverschil" noemen, wat noem je dit dan wel?

Tommm 9 april 2008 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3352422)
Een atheist zegt tegen een gelovige, word wakker ?? hahahaah :-D:-D

Einde der tijden ...

En dan zegt ie nog denken in plaats van onderwerping hahahahaha

Onderwerping is een resultaat van denken, onderwerping aan hetgeen jij denkt lol lol lollllllllll

hahahah reageer niet op mijn berichtjes en wacht totdat jij een verklaring heb dat ik besta :-D lol lol lollll

Zoals eerder gezegd: het feit dat we niet volledig weten hoe het leven is ontstaan betekent niet dat je je moet onderwerpen aan een achterlijke religie... Wat we wel weten is dat aminozuren spontaan kunnen ontstaan. Voor het bestaan van je godje hebben we tot nu toe... precies, helemaal geen bewijs.

korvo 9 april 2008 11:00

@Averroes: twijfel je wel eens aan je geloof?

abou Anis 9 april 2008 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3352184)
Maar he vriend, averroisme speelde inderdaad in heel grote rol in het ontwikkelen van het rationalisme in Europa die verder naar secularisme leidde maar secularisme in het denken van Averroes mag je niet verwarren met secularisme van het westen en dus kerk en de staat scheiden, zo iets bestaat niet in de islam want islam is een leer die uitlegt hoe je jouw gat moet proper maken na de boodschap maar ook een systeem die die vastlegt hoe een staat juridisch, politiek, eonomie en sociaal eruit moet zien.

Er ziin maar twee groepen die beweren wat ik in het vet heb gezet: islamisten en Europese racisten en hun respectieve geestesgenoten.

Ik vond al vrij snel echter dit: http://www.iheu.org/node/1172

Voor de rest fijn dat je ook wikipedia leest.

korvo 9 april 2008 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 3353447)

Daar haalt hij zijn mosterd, in de hoop van wat intellectualiteit uit te stralen. Gezien zijn schrijfstijl en aanmatigend toontje denk ik dat we hier te maken hebben met jonge moslim die twijfelt aan zijn geloof en even wat reassurance op dit forum komt zoeken.

Averroes 9 april 2008 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 3353438)
@Averroes: twijfel je wel eens aan je geloof?

hey korvo
ik ga u vraag beantwoorden op basis van wat ik van de vraag begrijp

ik twijfel niet aan mijn geloof, ik sta heel sterk in mijn schoenen.

maar ik wil dat een atheist in deze topic die twijfels durft te veroorzaken :-D :-D

Averroes 9 april 2008 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 3353447)
Er ziin maar twee groepen die beweren wat ik in het vet heb gezet: islamisten en Europese racisten en hun respectieve geestesgenoten.

Ik vond al vrij snel echter dit: http://www.iheu.org/node/1172

hey abou anis

nee, uw bewering klopt niet, het zijn niet de islamisten en ook niet de europese racisten die dat zeggen.

- de islam zelf
- de geschiedenis van de islam t/m 1924 (de val van kalifaat)
- de grote westerse denkers (kom ni zeggen da ze racisten zijn)

ik ga je iets vertellen, weet jij het woord "islamist" en "islamisme"?
die zijn recent verschenen, vroeger bestonden die gewoon niet, zeker zeker na de val van de "zieke man".!!

wat betreft wikipedia, ik begrijp niet wat jij met "fijn dat je ook wikipedia leest" bedoelt :roll:
is dat een soort hovaardigheid?
om mij te onderschatten?
om mij uit te lachen?
om te bewijzen dat gei ook "wikipedia" leest ?
of wat juist?

never mind, die wikipedia links naar filosofen en denkers heb ik voor jou geplaatst want misschien zou je niet weten wie ze zijn enzo, voor mij heb ik geen wikipedia nodig over die mannen.

Averroes 9 april 2008 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 3353728)
Daar haalt hij zijn mosterd, in de hoop van wat intellectualiteit uit te stralen. Gezien zijn schrijfstijl en aanmatigend toontje denk ik dat we hier te maken hebben met jonge moslim die twijfelt aan zijn geloof en even wat reassurance op dit forum komt zoeken.

Ik haal niets uit wikipedia
ik zet links naar wikipedia

en bovendien twijfel ik helemaal ni aan mijn geloof, maar als je een atheist bent, reageer dan inhoudelijk op het onderwerp van topic en probeer mij in twijfels te trekken hoor :-D:-D DAT MAG.

wa is er me mijn schrijfstijl en aanmatigend toontje?
is er iets niet duidelijk? de welke dan?
zeg maar dan zal ik het uitleggen of anders formulieren.

ammaai zoveel atheisten bla bla bla over averroes forumlid persoon en niks over onderwerp ..

korvo 9 april 2008 15:35

Er is hoegenaamd niets met je schrijfstijl hoor - ik hoop alleen dat je docent Nederlands er ook gelukkig mee is. Bedankt voor het plaatsen van de webschakels naar Wikipedia. Ik had nl niet direct door dat u een uitmundend filosoof was, waarvoor mijn nederige excuses. En neen hoor, ik ben geen atheïst. Ik geloof in... FSM! The Flying Spaghetti Monster (VZMH)! Meer nog, ik heb er zelfs bewijzen voor het bestaan van Zijne Noedeligheid (VZMH). Tot voor kort was ik een trieste, nietswetende atheïst, tot ik tot de vaststelling kwam dat FSM (VZMH), de Alwetende, de enige God, wekelijks (!) aan mij verscheen! Echt waar! Gedurende 36 jaar al, in een diep bord, meestal op zaterdag. Soms verwaardigt Het (VZMH) zich tot verschijnen �* la Bolognèse, soms is het Carbonara. Ik voelde me meteen een stuk gelukkiger! :-)

Averroes 9 april 2008 15:41

Dus je gelooft in Scheper ? de naam van de scheper of hoe je hem noemt is tot nu toe niet belangrijk, je mag FSM of SMR of TRP gebruiken, maar ik wil weten of je in de scheper gelooft.

Ja of nee ?

korvo 9 april 2008 15:57

In een scheper? Yup, in de Mechelse Scheper van mijn Tante. Maar ik geloof dus ook in de Schepper. Het FSM (VZMH) heeft het universum geschapen toen Het in een dronken bui was; vandaar de onvolmaaktheden in onze leefwereld. Soms durf ik (in een visioen) wel eens twijfelen of de Schepper (of is het nu Schepster?) de Onzichtbare Roze Eenhoorn is, maar door de wekelijkse verschijningen in mijn diep bord wijs ik mezelf terecht. Ja, het FSM (VZMH) is de Schepper waar ik in geloof! 8-)

Averroes 9 april 2008 16:02

Jij gelooft in de scheper, Goed! je bent geen atheist.

De topic is niet voor u bedoelt, waarom jij gelooft dat de scheper het universum geschapen heeft in een dronken bui of weet ik veel wat is hier niet belangrijk, misschien in een andere topic met deisten en andere theisten en polytheisten discussieren om te weten hoe ze te komen weten dat hun scheper waarin ze geloven zo en zo is en wat hun bronnen hiervoor zijn.

korvo 9 april 2008 16:07

Oef ben ik even gerust nu! :-) Ja, u heeft gelijk, het geloof in zo'n Scheper, daar kan veel over gediscussieerd worden. Laatst waren er een aantal kwibussen die niet geloofden in de Scheper van mijn buurman. Ze hebben het gevoeld hoor! Maar dit - uiteraard - geheel ter zijde.

Averroes 9 april 2008 16:10

Je gelooft in de scheper van het universum en alles erop en eraan, dus discussie is gedaan geloof ik.

Je bent geen atheist en dat is goed.

Je moet de topic niet storen met buurman, fsm en kwibussen.

ElFlamencoLoco 9 april 2008 17:21

Averoes,

Als je het over Degene heeft die de wereld geschapen heeft, dan is dat wel de Schepper. Met dubbele p dus. ;)

'k Weet het, Nederlands is niet direct een heel logische taal, en naar verluidt zelfs één van de moeilijkere Indo-Europese talen, zo hebben vele vreemden die onze taal leerden me verzekerd. Het kostte hun méér moeite dan Duits, Frans, Engels, Spaans, Italiaans, méér zelfs dan de erg gecompliceerde Poolse of Russische grammatica.

Dit slechts terzijde.

Averroes 9 april 2008 17:32

hahahah dank u wel ElFlamencoLoco
ik kan gewoon echt ni uitleggen waarom ik da blijf herhalen
geschapen geschappen schepper scheper ..

hahahaha :-D:oops:

circe 9 april 2008 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco (Bericht 3354168)
Averoes,

Als je het over Degene heeft die de wereld geschapen heeft, dan is dat wel de Schepper. Met dubbele p dus. ;)

'k Weet het, Nederlands is niet direct een heel logische taal, en naar verluidt zelfs één van de moeilijkere Indo-Europese talen, zo hebben vele vreemden die onze taal leerden me verzekerd. Het kostte hun méér moeite dan Duits, Frans, Engels, Spaans, Italiaans, méér zelfs dan de erg gecompliceerde Poolse of Russische grammatica.

Dit slechts terzijde.

Averoes geen nederlands? allez... die schrijft soms ellenlange teksten foutloos .... OVER zal het dan wel zijn denk ik.

Taqya blijkt volledig deel uit te maken van hun leefwijze. Echt gemakkelijk, maar totaal nutteloos eens iedereen op de hoogte is.

Averroes 9 april 2008 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3354197)
Averoes geen nederlands? allez... die schrijft soms ellenlange teksten foutloos .... OVER zal het dan wel zijn denk ik.

soms concentreer ik heel goed, maar foutloos ? 8O
er is hier niemand die foutloos kan schrijven denk ik.

Citaat:

Taqya blijkt volledig deel uit te maken van hun leefwijze. Echt gemakkelijk, maar totaal nutteloos eens iedereen op de hoogte is
.

Taqya ?? hhhhhhhhahah :-D:-D wij zijn hier volgens mij geen oorlog aan het voeren.

Heylaba, probeer eens wat te leren en onderzoek te verrichten over media woordjes a.u.b!

alé, terug naar onderwerp van de topic, alvast bedankt.

Argusx43 9 april 2008 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3352887)
Ik ben niet praktiserend, maar ik geloof dat bidden geen kwaad kan. Nee, ik roep geen geesten op en dat het vermomde demonen kunnen zijn, weet ik ook wel.
Jij bent precies wel heel bang van die dingen. Dat is een slechte leidraad, want negatieve entiteiten voeden zich daar op. Angst is hun enige wapen tegenover ons.

Bang? Al eens voor een razende leeuw gestaan? Of een giftige raterslang? Niet spelen met vuur daar heeft het mee te maken. Als je niet bid tot de God van de bijbel ben je sowieso tot een demon aan het bidden.

Argusx43 9 april 2008 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 3353194)
Zoals eerder gezegd: het feit dat we niet volledig weten hoe het leven is ontstaan betekent niet dat je je moet onderwerpen aan een achterlijke religie... Wat we wel weten is dat aminozuren spontaan kunnen ontstaan. Voor het bestaan van je godje hebben we tot nu toe... precies, helemaal geen bewijs.

Het bestaan van God is iets dat je aanvoelt. Iedereen weet dat God bestaat, alleen velen willen dat niet toegeven voor zichzelf. Bang voor de waarheid. Een God die alles weet van je doen en laten, brrrrrr. Liever niet.

De evolutietheorie is een een oud geloof dat al van voor Darwin er was en is al lang bewezen onmogelijk te zijn.

Flippend Rund 9 april 2008 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 3354599)
De evolutietheorie is een een oud geloof dat al van voor Darwin er was en is al lang bewezen onmogelijk te zijn.

Pfff, weer eentje die zichzelf vrijwillig verbant naar de intellectuele marginaliteit. God gaat niet content zijn met u.

Argusx43 9 april 2008 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 3354610)
Pfff, weer eentje die zichzelf vrijwillig verbant naar de intellectuele marginaliteit. God gaat niet content zijn met u.

Hij bestaat niet volgen U.

Scarabaeida 9 april 2008 20:57

Offtopic: Nederlands moeilijker dan Pools en Russisch? Ik dacht het niet! Tenzij je een Slavische moedertaal hebt. Slavische talen zijn aartsmoeilijk (losse woordvolgorde bijvoorbeeld).
Germaanstaligen die ik ken, zoals een Engelsman, een Amerikaanse, een Australiër en een Duitser hebben mij juist verteld dat Nederland poepsimpel is.
Grammaticaal is onze taal ERG analytisch trouwens.

Als er één ding moeilijk is aan onze taal is het het feit dat we vaak dialect spreken en natuurlijk - zoals in elke vreemde taal - zijn de gevleugelde woorden EXTREEM MOEILIJK te leren.

djimi 9 april 2008 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 3354695)
Offtopic: Nederlands moeilijker dan Pools en Russisch? Ik dacht het niet! Tenzij je een Slavische moedertaal hebt. Slavische talen zijn aartsmoeilijk (losse woordvolgorde bijvoorbeeld).
Germaanstaligen die ik ken, zoals een Engelsman, een Amerikaanse, een Australiër en een Duitser hebben mij juist verteld dat Nederland poepsimpel is.
Grammaticaal is onze taal ERG analytisch trouwens.

Als er één ding moeilijk is aan onze taal is het het feit dat we vaak dialect spreken en natuurlijk - zoals in elke vreemde taal - zijn de gevleugelde woorden EXTREEM MOEILIJK te leren.

Uit het voorwoord van 'Le nouveau Néerlandais Sans Peine' (Assimil) :

"Nous tenons �* vous rassurer dès l'abord: quoi que puissent en dire d'aucuns, le néerlandais est une langue facile, surtout si on la compare au français ou �* l'allemand, par exemple. La grammaire est relativement réduite; l'orthographe, presque phonétique, tient en quelques règles."

Einde citaat.

Rizzz 9 april 2008 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco (Bericht 3354168)
Averoes,

Dit slechts terzijde.

Had je niet mogen zeggen, ik vond de discutie tussen kovo en Averoes over de hond van de buurman wel leuk. Was dat trouwens geen ongelovige hond?

Hey Averroes waarom antwoord je mij niet meer? Mijn laatste twee posts zijn volgens mij niet beantwoord, en kom nu niet af dat ik als agnost niet mag mee doen in deze discutie.

Averroes 9 april 2008 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz (Bericht 3354911)
Hey Averroes waarom antwoord je mij niet meer? Mijn laatste twee posts zijn volgens mij niet beantwoord, en kom nu niet af dat ik als agnost niet mag mee doen in deze discutie.

Geef 's a.u.b de nummers van die twee berichten.

Rizzz 10 april 2008 00:03

124 en 126.
2 maal dezelfde vraag,
je eerste antwoord was 'naar mijn mening' mij geen antwoord, dus heb ik mijn vraag geherformuleerd waarna ik enkel stilte kreeg.

Averroes 10 april 2008 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz (Bericht 3353101)
Toch zijn er mensen die niet in een schepper geloven en er zijn mensen die wel in een schepper geloven.
Jij wil dit geen "meningsverschil" noemen, wat noem je dit dan wel?

Ik had het toch uitgelegd, ik noem het waarheid vs. valsheid.

Een volgt de waarheid en de andere volgt de valsheid.

Geen meningsverschil, wel geloofsverschil.

Rizzz 10 april 2008 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3354957)
Ik had het toch uitgelegd, ik noem het waarheid vs. valsheid.

Een volgt de waarheid en de andere volgt de valsheid.

Geen meningsverschil, wel geloofsverschil.

'Geloofsverschil', je hebt hier net een woord uitgevonden om je ongelijk toch maar niet te moeten toegeven.

Als mensen het niet eens zijn over iets, eender wat, dan zegt men dat deze mensen een meningsverschil hebben in het Nederlands.
Natuurlijk gelooft elk van hen dat zij degenen zijn die de waarheid vertellen.

Rizzz 10 april 2008 00:18

Het ging trouwens over het feit dat je moet aanvaarden dat mensen verschillende meningen hebben over het al dan niet bestaan van een schepper.
Sommigen 'zijn van mening'/'geloven' dat een schepper bestaat.
Anderen 'zijn van mening'/'geloven' dat er geen schepper bestaat.
Nog anderen 'zijn van mening'/'geloven' dat er meerdere goden bestaan.

Deze mensen zijn er allemaal vast van overtuigd dat ze zelf degenen zijn die de waarheid spreken, en je zal hen niet van iets anders kunnen overtuigen.
Ze hebben dus verschillende meningen en dat moet je aanvaarden.

Averroes 10 april 2008 01:01

Wij volgen geen meningen , maar wij volgen bewijzen.
Wij kijken naar die en die en die en dan vergelijken we, de waarheid is altijd duidelijk en zuiver.

Rizzz 10 april 2008 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3354982)
Wij volgen geen meningen , maar wij volgen bewijzen.
Wij kijken naar die en die en die en dan vergelijken we, de waarheid is altijd duidelijk en zuiver.

Haha, dit houdt niet op.
Jij beschouwt bepaalde dingen als 'bewijzen' dat er een schepper bestaat.
In mijn ogen zijn die zgn. 'bewijzen' geen bewijzen maar veronderstellingen.
We hebben dus een verschillende mening over het feit of iets al dan niet een bewijs is voor het bestaan van een schepper.

vb. Ik ben van mening dat geen enkele zin die in de koran/bijbel staat ook maar als bewijs geinterpreteerd worden gezien die boeken nog steeds door mensen geschreven zijn.

Averroes 10 april 2008 01:23

Is deze reactie van mij geen bewijs dat ik besta?

Ah ja, neen natuurlijk want je bent een agnost, dus "iemand die (het) niet weet", je moet twijfelen en geloven dat je niet kan weten dat ik besta.

Rizzz 10 april 2008 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Averroes (Bericht 3354999)

Ah ja, neen natuurlijk want je bent een agnost, dus "iemand die (het) niet weet", je moet twijfelen en geloven dat je niet kan weten dat ik besta.

Zoals ik al zij in deze post: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=121
Citaat:

Wie ben jij om te zeggen wat ik wel/niet mag denken? Het feit dat ik agnost ben betekent enkel dat ik me niet wil uitspreken over het feit of er al dan niet meer is dan dit aardse leven alleen.
Het wil niet zeggen dat ik nergens geen mening meer mag over hebben!

En in deze: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=123
Citaat:

JIJ weet wat het is om moslim te zijn, IK weet wat het is om agnost te zijn.
Niet andersom, ik vertel je toch ook niet wat het betekent om moslim te zijn?

En deze dan: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=49
Citaat:

Ik ben ervan overtuigd dat er iemand bestaat die onder de naam "Averroes" een draad heeft geopend "hè, atheist? kom hier", ik ben namelijk op dit moment op een post van die persoon aan het antwoorden. Dat is wat ik zie en wat ik geloof.

Je draait rond de pot en valt telkens terug op stellingen die ik en anderen al meerdere malen weerlegd hebben in deze draad.
Het feit dat je nu terug komt op het 'Jij bent agnost dus je moet twijfelen' is alleen maar een bevestiging dat je geen argumenten meer hebt tegen wat je gezegd wordt.

Averroes 10 april 2008 02:10

Ok dan/...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be