![]() |
Citaat:
Circe, Ik bedoel, geef me een klomp staal en ik maak ervan wat ik wil. Maar je wil mij niet laten koken, ik kan zelfs water laten aanbranden in de magnetron. En oneerbare voorstellen. Ik heb liever geen ruzie met mijn ega, die nog steeds kan zwaardvechten en boogschieten. En ja, ze leest mee op het forum. |
Ben eens goed ziek geweest van en stinkende mossel ....
|
Citaat:
Middelandsezee mosselen zijn juist heel groot, nu ja, de schelp in elk geval. Qua smaak kunnen ze niet aan de Bretoense tippen. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Mosselen in een restaurant zijn duur - maar probeer de Côte d'Opale :
maak van De Panne een wandeling naar Bray Dunes (langs de zee of door het Natuurpark) ongeveer 7 restaurantjes waar je heerlijk mosselen op diverse bereidingswijzen kan genieten ca. 30 tot 50 % goedkoper dan in den Belgique - ze zijn klein, maar smakelijk (inderdaad Bretoense).. De pintjes zijn er wel wart duurder, maar de wijn is er goedkoper. In Rome, doe zoals de romeinen en drink er voor één keer witte wijn bij. ---- Iets helemaal speciaals voor als ge geen mosselen lust : 2 croque monsieurs met fritten in de "Aloha" ongeveer in het midden van den dijk. |
Citaat:
Pas op : de meest afschuwelijke ziektes krijg je doorgaans van zeer hygiënische (maar zeer promiscuie) dames... |
gisteren de beste gratis mosselen ooit gegeten.
mijn weekend kan niet meer stuk :cheer: 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
of nee, post gewoon wat tenen. :-P |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
Achteraf bekeken... :twisted: |
grrrr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ajuin en paprika voorbakken in een kastrol, daar de (gewassen) mosselen bovenop kappen en bijkruiden met zout en veel pili pili. Dat dan een 7 tal minuten laten koken en dan van het vuur afhalen en opdienen met frieten. Veel lekkerder eten kan je niet klaarmaken op zo'n korte tijd :-)
|
Citaat:
Verschrikkelijk! |
Citaat:
|
Toevallig eten we hier morgen mosselen! :D
:cheer: Mama :cheer: :oops: |
Citaat:
Aan welk station stap ik het beste af? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag er ook wat witte wijn bijgieten. |
Citaat:
Er is nog een draad van HAMC denk ik, komaan, dan zijn we rond. |
Citaat:
|
Zo veel heimwee naar de tijd toen de nva nog niet in de regering zat?
|
Citaat:
|
Mosselen..................eens maar nooit meer! :twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be