![]() |
Citaat:
Het is heel gemakkelijk te bewijzen zelfs met cijfers van het Vlaams Belang ;-) |
Citaat:
|
De no-go zones in Brussel zijn gekleurd zo simpel is dat en als je dat niet ziet dan wil ik je wel een rondgang geven.
|
Citaat:
Alleen heb ik ze nog niet ontdekt. Zullen goed verstopt zijn ofzo? |
Citaat:
Wat ik zeg is dat we hoofdzakelijk de meeste problemen hebben met gekleurden in de steden wat betreft criminaliteit. Als u het daar moeilijk mee heeft om dit te geloven, dan raad ik u eens aan om ' s nachts mee te patrouilleren met de politie in Brussel of Antwerpen. U zal versteld staan hoeveel interventies er zijn met betrekking tot gekleurden. |
Citaat:
Citaat:
Het is zelfs niet zo dat we "hoofdzakelijk" de meeste problemen hebben met "gekleurden". Criminaliteit staat in verband met de socio-economische situatie van iemand. En de meeste criminelen in ons land zijn nog altijd blanken. In een andere draad heb ik dit reeds bewezen met een wetenschappelijke studie van de KU leuven. |
Citaat:
Nee, u bent aan het kronkelen door te proberen mijn woorden te verdraaien. Ik kan het nog op 100 verschillende manieren schrijven als u wilt en toch blijft mijn stelling dezelfde. Maar als u mijn woorden telkens verkeerd interpreteert dan ligt het probleem bij u en niet bij mij. Huh en nog iets... Iemand die een link plaatst op een open forum voor het maken van een 9mm machinepistool is volgens mij pas serieus aan het kronkelen. |
Fallen Angel, probeer eens de omgeving Rotterdamstraat, Handelstraat, St Elisabethstraat, Muizenstraat en dit rond middenacht. Liefst op een warme zomernacht!
|
Citaat:
Indien niet probeer dan nog eens een zin te formuleren ;-) Citaat:
|
Citaat:
Zit meer in Antwerpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik had het erover dat criminaliteit niet afhankelijk is van kleur of afkomst |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ben niet zeker maar volgens mij is dit wel strafbaar! |
Citaat:
Citaat:
Het enige dat strafbaar is is het plaatsen van geheim materiaal en informatie over nucleaire en thermonucleaire wapens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
maar racistisch is hij helemaal niet... |
Citaat:
Nog even en u kunt ook ophoepelen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be