![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Oplossing ? Mossad bellen. :lol: |
Pffff als je al niet meer mag lachen met de holocaust, waar mag je dan wel nog mee lachen?
|
Citaat:
|
Citaat:
b) Waarom beschadigt een VB-mandataris het werk van de VB-top,die echt wel een moeilijke job aan de hand heeft om de partij,die aan het aftoppen is,weer op een duidelijk spoor te zetten.... c) En tenslotte...welk OEN kan men zijn om zich te laten filmen onder het brallen van dergelijke smeerlapperij....(ik neem aan dat de VB-er in het gezelschap niet blind was) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik dacht toch dat het daar om ging, of niet soms? |
Er wordt dezer dagen met alles gelachen of luchtig gedaan over gelijk welke personen, gelijk welke bevolkingsgroepen, gelijk welke religie, over gelijk welke periode uit de geschiedenis.
Maar als het met Hilter en de joden te maken heeft, geldt plots die vrije meningsuiting niet. Vooral de rechtse liberalen en een aantal van hun zgn "nationalistische" vriendjes zijn toch zo'n grote voorstanders van vrije meningsuiting, tot inderdaad hun joodse vriendjes aan bod komen... Trouwens een liedje of satire over bijvoorbeeld Anne Frank kan best voor mij. |
Citaat:
Tegenwoordig wordt je harder aangepakt voor een lied of een vreedzaam concert (in Diksmuide onlangs) dan die jongerenbendes die de steden terroriseren, uiteraard vooral om aan geld voor drugs te geraken. |
dubbel
|
Citaat:
de helft heeft dan reeds zijn lidboekje ingegeven. maar U zal wel een nieuwe adebt van de sossen zijn zeker. rood of geen brood. |
Citaat:
ik zal maar niet vragen hoe z t moet ge daar voor zijn, of er wordt weer nen keer geknipt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij trouwens zo'n heilig zantje die nooit van zijn leven iets heeft misdaan? |
Waarom neemt de voorzitter van FN ontslag voor zo'n bagatel ?
Hij had zich beter kunnen verdedigen. Een liedje zingen is geen strafbaar feit. Hoewel tegenwoordig blijkbaar wel al. Men zou beter eens de mensen aanpakken die daar zo onnodig emotioneel op reageren. Ze doen mij denken aan de verontwaardigde moslims ten tijde van de cartoonrellen. Dat soort mensen zijn pas gevaarlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkele voorbeelden: Herr Oberst: In WO2 werd oberst ook gebruikt voor een 1ste luitenant bij de SS, als afkorting van 'Obersturmbanführer'. Dat "herr" is inderdaad een vreemde Duitse gewoonte. Herr Oberst Is een graad bij de Wehrmacht, meer bepaald kolonel. Het is maar dat ge het weet. Ge hebt zelfs de keuze. Maar vermoedelijk hebt ge al gekozen neem ik aan. |
Citaat:
maar bij de sossen zingen ze banjera rossa. een fasistenlied. (ook geleerd bij het belgisch leger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: of hoe sommige mensen een toch wel totaal bekrompen en subjectief beeld hebben dmv media en politieke hetze-campagnes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: dat de kinderen en kleinkinderen trouwens VB stemmen heeft hoegenaamd niets maar dan ook niets te zien met vermeende nazi-sympathiën van het VB maar alles met het feit dat het VB als 1 van de enigste politieke partijen voor een algemene amnestie was. Een voorstel dat tot voor enkele jaren toch nog, traditioneel jaarlijks werd ingediend door het VB, maar waar Belziekske nooit op ingegaan is (dit in tegenstelling tot zowat alle andere Europese landen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In België is men vrij te vergaderen. Dat is een constitutioneel recht. In een coporatistische staat zoals het VNV of Van Severen die wilde, zou dit onmogelijk zijn geweest. Dus, gelukkig leven we niet in zulke staat. U bent dus vrij samen te komen met wie u wilt. En ik ben vrij mijn mening te zeggen.En laten we het zo houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben niet vrij om men mening te zeggen :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be