IronChef |
11 juli 2009 13:11 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus
(Bericht 4224209)
Ik denk dat er meer beschaving te vinden is in deze schimmeldorpen dan in de steden.
|
Aangezien u al meermaals bewezen hebt dat denken niet aan u besteed is, zal ik deze uitspraak met een flinke korrel zout nemen.
Citaat:
Anderzijds is het toch raar dat steeds meer stedelingen hun vertrouwde stad verlaten voor een schimmeldorp.
|
Buiten een handjevol VB'ers die verhuizen naar een voornamelijk blanke gemeente omdat ze een afkeer hebben van personen met een andere huidskleur (Volledig uit niet-racistische overwegingen uiteraard.), blijft iedereen nog altijd op zijn eigen plek.
Citaat:
Laat me raden, schelden is een teken van beschaving voor een stadsmens?
|
De waarheid kwetst.
Citaat:
U bedoelt mensen die het horige bestaan opgegeven hebben voor een ander soor horige bestaan.
Zeer intellectueel.
|
Ik heb nergens beweerd dat het leven van een stedeling bestaat uit het rondhuppelen in straten van goud waar de melk en honing aan de bomen groeit.
Laat staan dat ik het werken in loondienst van een fabrieksarbeider hoger inschat dan het zwoegen van de landbouwer.
Wat ik bedoel is dat de mentaliteit van een stelletje reactionaire melancholici uit een afgelegen boerengat waar elke vorm van verandering en beschaving honderd jaar te laat doordringt, absoluut en zonder enige twijfel ondergeschikt is aan die van de moderne mens.
Citaat:
In ieder geval natuurlijker dan de uitstootgassen die in steden kan vinden.
|
Is de geur die vrijkomt bij verbranding van fossiele brandstoffen dan tegennatuurlijk?
Citaat:
Maar aangezien u neerkijkt op boerkes stel ik voor dat u dan ook geen gebruik maakt van hun producten.
Veel plezier met de kakkerlakken op je bord.
|
Aangezien u neerkijkt op stedelingen stel ik voor dat u dan ook geen gebruik maakt van hun producten.
Veel plezier tijdens het ploegen van uw veld zonder gebruik te maken van een tractor.
Ik hoop dat je genoeg verband in huis hebt om je bloedende handen te verzorgen.
|