![]() |
Citaat:
|
Citaat:
maw, alle Walen zijn fraudeurs en profiteurs? |
Citaat:
Jean-Marie Brynaert, La Louviere. De bende van Van Cau, Charleroi. Home Waremmiene, Borgworm. De telefoonrekeningen van Tammines. Habitations Sociales, Binche. Lizin uit Huy. Enz enz enz... Dat zegt u allemaal niets? Ik hoor u al zeggen dat dit in elke partij voorkomt, maar in geen enkele partij zo systematisch als in de PS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien draagt U vlaams nationalistische oogkleppen ?
Dat is een héél speciaal model en slechts verkrijgbaar in selekte kringen. |
Op een maand ontmoet ik waarschijnlijk meer buitenlanders van tientallen verschillende landen en culturen dan de doorsnee henri1 in zijn hele leven.
Dat moet dan wel een wreed straffe bril zijn. Zou't kunnen dat je gewoon aan het lullen bent, henri1, en eigenlijk absoluut niks te vertellen hebt dat ergens op slaat? Zou het misschien niet kunnen dat je gewoonweg geen argumenten hebt om al je leugens te staven? Of zou het dan toch kunnen dat ik al honderden keren niet gezien heb hoe die buitenlanders mij verafschuwen en vies aan kijken? Ja, straffe bril. :lol: |
Citaat:
"Ze haten mij maar ik weet waarom". U weet blijkbaar nog niet waarom ze U blijkbaar haten. Wijsheid komt met de jaren, althans dat hoop ik toch voor U. |
nee, je hebt duidelijk geen flauw benul waar je over bezig bent. Ik was sarcastisch bezig. Mijn buitenlandse contacten zijn zodanig omvangrijk en intensief dat ik gerust kan zeggen dat je de grootste bullshit verkondigt, niet alleen 'haten' die buitenlanders ons niet, niet alleen heeft Vlaanderen geen negatief imago, integendeel zelfs: onze Vlaamse (en niet de Belgische) organisatie wordt wereldwijd aangeprezen als een actieve en kwalitatieve organisatie binnen de wereldbeweging. Zover zelfs dat zelfs de Fransen bij ons komen aankloppen.
Er bestaat trouwens ook een Belgische federatie in onze beweging. Weet je wat daar de reputatie van is? Geen. In het buitenland weet amper iemand dat er zoiets bestaat. :lol: |
Citaat:
Je informeren over het fascisme is zeer eenvoudig. Het volstaat even te googelen. Je zal dan vaststellen dat het fascisme met vreemdelingen-haat niks te maken heeft. Andere motieven speelden weldegelijk een rol. Vandaag staat in D.S. een interessant artikel. Naar aanleiding van een zopas verschenen boek was koningin Paola haar vader jarenlang lid van de fascistische partij. De banden die Fabiola's familie met het verderfelijke Franco-regime had zijn zeer goed bekend. Ga je daarom de monarchie bestempelen als een fascistisch nest? Jij zeker niet. En wat Van Der Taelen onlangs verklaarde over het vreemdelingenprobleem in Molenbeek, is dat ook VB-praat? Is Groen! plotseling een fascistische partij? Indien je van mening bent dat ik een verdediger ben van het fascisme, nazisme of communisme ben je aan het verkeerde adres. En lid van het VB ben ik ook al niet. Wat ik wel betracht is een minimum aan objectiviteit te hanteren. Ik kan hiet iedereen aanbevelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maw, een achteruitgang van het VB ten voordele van andere Vlaams-nationalistische partijen, is een stap vooruit voor Vlaamse onafhankelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze gaan al zover dat ze de PS extreem rechts gaan noemen. Wat een giller zeg. |
Citaat:
Daarenboven is de kwaliteit van Sint-Damiaans werk veel belangrijker dan het aantal geïnteresseerden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in mijn ogen is de PS veeleer een partij die best zou passen in een oude Oost-Europese "volksdemocratie" zoals de DDR er eentje was. |
Citaat:
Uw ogen sluiten, de andere kant opkijken en kromme dingen recht proberen te praten, d�*t zijn uw specialiteiten. Maar u vangt daar niemand meer mee, want we kennen u ondertussen zoal een beetje. |
Citaat:
Hoe hard ze ook proberen ons dat hier uit het hoofd te praten. Het NV.A krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel, alhoewel daar ook een aantal figuren ronddwalen die niet zuiver op de graat zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei niet dat NV.A een facistische partij is. Ik zei wel dat er een aantal figuren ronddwalen die niet zuiver op de graat zijn. Hebt U nooit begrijpend lezen gehad op uw uitstekende scholen met hun "beste" onderwijs van, de wereld ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be