![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, back to Sofie Lemaire:-D: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik zeggen dat ik het opmerkelijk vind dat jij naar Studio Brussel luistert? Als ik het goed heb, ben jij toch al eind de veertig? |
Citaat:
Ik heb daarmee niks gezegd over de freggels of over het karakter van die juffrouw, he. Op die foto doet ze me gewoon denken aan de freggels. |
Citaat:
Citaat:
De eerste grijze haren komen er inderdaad wel door, maar ik ben nog steeds een mid-dertiger. En ja, ik begin rijp te worden voor radio nostalgie :oops: |
Ik heb Studio Brussel beluisterd tot de jaren 95 �* 96.
De presentatoren van begin jaren negentig (Bert Geenen, Jan Hautekiet - los van zijn woensdagmiddag programma - Peter Verhulst, Chris Dusauchoit, Lieven Van Gils, Lieve De Maayer, Friedl Lesage....) vond ik ook een stuk beter dat de huidige. |
Citaat:
anders wel één van de mooiste stemmen van het vlaamse radio-landschap |
Citaat:
Citaat:
"De Nieuwe Wereld" en "Het beste moet nog komen" (Radio 1) vond ik van een heel hoogstaande kwaliteit. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Studio Brussel...
Metalopolis vond ik best wel in orde :-) |
Citaat:
Wie deed toen eigenlijk de tijdloze? |
Citaat:
Wie deed toen eigenlijk de tijdloze? |
Citaat:
|
Citaat:
het was toendertijd altijd een onmogelijk kiezen tussen verhulst zijn zondagavond programma, en "het einde van de wereld" van dré steemans op radio 1. :cheer: de fundacion patagonista :cheer: Toen had radio nog een magie die ik nadien nooit meer ben tegengekomen |
Citaat:
Vond ik echt leuke radio, toen. |
Citaat:
Normaal zijn dat toch altijd 2 presentatoren die de tijdloze top100 doen? |
Ma seg, was StuBru toen niet ietsje minder alternatief ingesteld?
|
Citaat:
het idee dat er wel eens een nummer van pakweg Shakira zou gedraaid worden zou toen voor geschaterlach gezorgd hebben |
Citaat:
|
Citaat:
Maar op bepaalde momenten vind ik ze wel heel alternatief. - Angel of Death draaien op zondagmiddag bijvoorbeeld. - En de tijdloze, die is er de laatste jaren wel op verbeterd: geen radiodonnapulp meer (summer of 69, Paradise by the dashboard light,... ) |
Citaat:
Bluestown heb ik nooit beluisterd ;-) |
Citaat:
En Gorki wss ook :| |
Citaat:
nu jij weer ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
steengoed nummer wel. ook uitermate geschikt om buren die hun muziek te luid hebben staan van antwoord te dienen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik word daar zo nerveus van eh 8O |
Citaat:
One: 6 - 9 - 9 - 12 - 14 With Or without You: 12 - 16 - 20 - 24 - 35 Sunday Bloody Sunday: 31 - 32 - 37 - 62 - 71 New Year's Day: 86 - 89 - 94 - EXIT Andere artiesten die hetzelfde voor hebben: Coldplay, RHCP, Gorki gaat volgens mij de komende jaren zakken. Volgens mij liggen ze er nog eerder compleet uit dan die andere voormalige nummer 1 (Angie van de Rolling Stones) En daarnaast ook gevestigde waarden (in volgorde): Nirvana (Smells like, Lithium), Metallica(met One, Nothing Else Matters en Master Of Puppets) en andere artiesten als Led Zeppelin, Deep Purple, Pearl Jam, Jeff Buckley, Radiohead, The Cure, dEUS, AC/DC, Pink Floyd, Tool, Queen, Rage against..., Pixies, Absynth Minded, Sisters of mercy, Guns 'n' roses, The Doors, Joy Division, Dire straits, Smashing Pumpkins, Muse, Coldplay (met slechts 1 nr op 40), Sinéad O'Connor, Queens Of The Stone Age, Faithless (my god), Foo Fighters, Neil Young, Red Hot Chili Peppers, Tom Waits, The Rolling Stones, The Smiths, Underworld, R.E.M., Massive Attack, Depeche Mode, Elvis Costello, T.C. Matic, Prince, Jimi Hendrix, Sioen, Black Sabbath, Oasis, Ramones, Nick Cave, Bob Dylan, The Cranberries, Arcade Fire, Bruce Springsteen, The White Stripes, 3 Doors Down, Daan, De Mens, John Lennon, The Verve, Green Day, The Scabs, Therapy?, The Killers, Iggy Pop, Red Zebra, Bush, Eagles, Lamb, Blur |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be