Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Geflitst. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133130)

From_Vlaanderen 26 december 2009 01:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4509685)
Voila ;-)

Bij de KMS werd bij momenten echt wel geleerd. Zoals er bij momenten echt wel gesport werd en bij momenten echt wel gezopen werd. :lol:

Dajjal 26 december 2009 09:12

Inderdaad F_V, ik heb een Jericho, maar je bent de Glock 19 met IGB loop en compensator en de Glock 21 vergeten ! :-)

Ik moet zeggen dat ik de Jericho (IMI) veel minder gebruik nu de imvoerder hier in Belgie wegens gefoefel drooggezet is door IMI en het aartsmoeilijk wordt om wisselstukken vast te krijgen :-(

Ik gebruik dus meestal de Glock 21 voor de fun en de 19 voor het parcoursschieten.

En neen, mijn dochters zaten niet bij me in de wagen - ik zat helemaal alleen...

Dajjal 26 december 2009 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4509817)
Inderdaad F_V, ik heb een Jericho, maar je bent de Glock 19 met IGB loop en compensator en de Glock 21 vergeten ! :-)

Ik moet zeggen dat ik de Jericho (IMI) veel minder gebruik nu de imvoerder hier in Belgie wegens gefoefel drooggezet is door IMI en het aartsmoeilijk wordt om wisselstukken vast te krijgen :-(

Ik gebruik dus meestal de Glock 21 voor de fun en de 19 voor het parcoursschieten.

En neen, mijn dochters zaten niet bij me in de wagen - ik zat helemaal alleen...

Geen 19, maar een 34 natuurlijk.... Duh...

lantjes 26 december 2009 10:11

De moraalridders ten spijt hoop ik dat ze uw foto "verliezen", tenslotte heb je met uw 180 niemand verwond of vermoord.

Glock eigenaars onder elkaar hé....;-)

Dajjal 26 december 2009 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4509829)
De moraalridders ten spijt hoop ik dat ze uw foto "verliezen", tenslotte heb je met uw 180 niemand verwond of vermoord.

Glock eigenaars onder elkaar hé....;-)

:cheer:

Maximus Aurelius 26 december 2009 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4509168)
Man... tough audience. Jullie rijden nooit eens te snel ?

heel eerlijk? ik denk dat de meesten hier zelfs geen auto hebben... :lol:

driewerf 26 december 2009 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4509138)
Verdomme toch ! Weeral centjes naar Wallonie !

Moet toch nog minstens 180 gedaan hebben toen ik de flash in mijn spiegel zag...

Heb maar direkt mijn advocaat gebeld om hem al in gang te zetten voor wat gaat komen :lol:

Zalig Kerstfeest :?

Normen en regels waar migranten zich moeten aan aanpassen....

Tavek 26 december 2009 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4509158)
Bij dit weer ? De baan was vochtig, maar temperatuur was 5 graden, dus geen vorst... Niet veel verkeer op de baan ook niet. Wagen technisch perfect in orde en gebouwd voor veel hogere snelheden dan dat. Perfect verantwoord.

Ooit fysica gehad ?

Begrijp je dat veel ongevallen niet door jezelf maar door anderen worden veroorzaakt waar je zelf helemaal geen grip op hebt ? Als je dan 180 rijdt ben je vliegend projectiel dat enorme schade kan berokkenen. Maakt niet uit hoe goed de auto dan is....

Tavek 26 december 2009 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4509520)
Geef mij maar de kick van de snelheid ;-)

Leer u vliegen.

Serieus. Voor een goei 10k euro hebt ge uw brevet al.

Tavek 26 december 2009 12:01

Er hoeft maar een steen of een balk op de weg te liggen overigens. Onlangs nog meegemaakt op de E314. Er stonden heel wat autos langs de baan, zo goed als perd total door een stalen I-beam die op de weg lag....

Vlieg daar tegen 180 per uur op en ge eet rijstepap.

hurricane 26 december 2009 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4509164)
Als er iemand overreden geweest was, had die helemaal niets te zoeken OP HET MIDDEN VAN DE E19 !

Bent u écht een debiel of doet u maar alsof ?

Dronkoers 26 december 2009 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4509928)
Ooit fysica gehad ?

Begrijp je dat veel ongevallen niet door jezelf maar door anderen worden veroorzaakt waar je zelf helemaal geen grip op hebt ? Als je dan 180 rijdt ben je vliegend projectiel dat enorme schade kan berokkenen. Maakt niet uit hoe goed de auto dan is....

...maar het is niet gebeurd eh ;-)

Tavek 26 december 2009 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4509949)

Liefst voorkomen dat er zulke dramatische ongelukken gebeuren dan nadien de zooi op te ruimen....

Dat heet goed beleid.

Dronkoers 26 december 2009 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4509959)
Liefst voorkomen dat er zulke dramatische ongelukken gebeuren dan nadien de zooi op te ruimen....

Dat heet goed beleid.

Als je wil voorkomen, kan je nog heel wat verbieden ze ;-)

filosoof 26 december 2009 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4509164)
Als er iemand overreden geweest was, had die helemaal niets te zoeken OP HET MIDDEN VAN DE E19 !

Boeren, Burgers en Buitenlui, Ruim Baan! De Mercedes van Zijne Hoogheid Dajjal komt eraan!

Hou jullie kippen, geiten, kinderen en maagden binnen!

Tavek 26 december 2009 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4509961)
Als je wil voorkomen, kan je nog heel wat verbieden ze ;-)

Zoals roken :p

Voorkomen we ook meteen longkankers en andere gore ziektes waar mensen van creperen.

Maar dat is een andere discussie. En ik vermoed dat die al gevoegd is, als we kijken naar het verkeersreglement en de rookregelmentering !

Dronkoers 26 december 2009 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4509969)
Boeren, Burgers en Buitenlui, Ruim Baan! De Mercedes van Zijne Hoogheid Dajjal komt eraan!

E19 is nu nie bepaald een bebouwde kom eh ;-)

Bobke 26 december 2009 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4509934)
Leer u vliegen.

Serieus. Voor een goei 10k euro hebt ge uw brevet al.

Kan ook van de Eiffeltoren springen, is gratis en gaat ook snel.

Bobke 26 december 2009 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4509949)

Waarschijnlijk niet zijn verdienste maar van de andere weggebruikers die zich wel aan de regels houden.

Bobke 26 december 2009 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4509959)

Dat heet goed beleid.

Als werkstraf een paar weken meedraaien als ambulancier en op intensief lijkt mij geschikt.

Bobke 26 december 2009 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4509972)
E19 is nu nie bepaald een bebouwde kom eh ;-)

Meer een straat door het stadspark. :lol:

Maximus Aurelius 26 december 2009 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4509969)

hier heb je duidelijk naar goede gewoonte weer lang over nagedacht.

Dajjal 26 december 2009 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4509942)
Er hoeft maar een steen of een balk op de weg te liggen overigens. Onlangs nog meegemaakt op de E314. Er stonden heel wat autos langs de baan, zo goed als perd total door een stalen I-beam die op de weg lag....

Vlieg daar tegen 180 per uur op en ge eet rijstepap.

Tegen 120 eet ge even goed rijstpap...

Denk trouwens dat mijn wagen sneller van 180 naar 0 gaat dan vele auto's die ik op de baan zie van 120 naar 0 kunnen...

Pietje 26 december 2009 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4510002)

Denk trouwens dat mijn wagen sneller van 180 naar 0 gaat dan vele auto's die ik op de baan zie van 120 naar 0 kunnen...

Nogmaals, het kerkhof ligt vol met kwieten die krak hetzelfde dachten als jij.

Bobke 26 december 2009 12:33

Citaat:

Ja want jij bent een superman die al remt voor het obstakel op de weg is.

Tavek 26 december 2009 12:41

Citaat:

Ok.

Mijn poloke weegt pakweg 1 ton. Uwen bak wsh tegen de 2 ton. Ik rij tegen 120 gij tegen 180. (180/120)^2 = 2.25.

Dus de totale energie die ge moet omzetten in wrijving is 4.5 keer zo hoog bij uw auto. Neen, gij stopt niet eerder. Er is nog steeds iets zoals een keuring die er op toeziet dat ge niet met kapotte remmen rondrijdt....

Dronkoers 26 december 2009 12:42

Dajjal, doe geen moeite ze, wij blijven bij ons standpunt, en zij bij het hunne ;-)

Zulke discussies heb ik allang opgegeven, want dat komt toch altijd op hetzelfde neer ;-)

Txiki 26 december 2009 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4510035)
Dajjal, doe geen moeite ze, wij blijven bij ons standpunt, en zij bij het hunne ;-)

Zulke discussies heb ik allang opgegeven, want dat komt toch altijd op hetzelfde neer ;-)

:cheer: bier, tenen en tetten :cheer:

Dronkoers 26 december 2009 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4510040)
:cheer: bier, tenen en tetten :cheer:

Daar zorgen wij dan weer voor :cheer:

Dajjal 26 december 2009 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4510041)
Daar zorgen wij dan weer voor :cheer:

:cheer: Bier, tenen en tetten ! :cheer:

Ga trouwens eens een bezoekje brengen aan mijn lokale kroeg voor een Kerstpintje :-)

Dronkoers 26 december 2009 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4510090)
:cheer: Bier, tenen en tetten ! :cheer:

Ga trouwens eens een bezoekje brengen aan mijn lokale kroeg voor een Kerstpintje :-)

Nog 5 uur en ik ben ook aanwezig in de kroeg :cheer:

Dajjal 26 december 2009 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4510108)
Nog 5 uur en ik ben ook aanwezig in de kroeg :cheer:

Een goeie frisse pint en een lekker sigaretje, meer moet dat niet zijn ! :-D

Binnen 5 uur ben ik al wel terug thuis :lol:

Dronkoers 26 december 2009 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4510118)
Een goeie frisse pint en een lekker sigaretje, meer moet dat niet zijn ! :-D

Binnen 5 uur ben ik al wel terug thuis :lol:

Tegen 220 km/h en met 2.2 promille :cheer:

effe provoceren :mrgreen:

Tavek 26 december 2009 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4510035)

Kortom gij wilt hard rijden en zijt te koppig om argumenten tegen aan te horen ?

Want ge hebt schrik dat ze wel eens juist konden zijn ?

Tavek 26 december 2009 13:52

Overigens ik ben van de zomer door duitsland gereden. Veel "vrije snelheid zone" was er toch niet meer, en vooral bij werken, werd de 80 km/h daar streng gecontroleerd.

Na Munchen was er wel nog zo een stuk freeway van 4 rijstroken, en zo recht als het maar kon, waar ze sjeesden. En met relatief weinig verkeer. Beiden komen zelden of niet voor in Belgie.

Jazeker 26 december 2009 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DS
Politiecombi ramt zes wagens

MERCHTEM - Een politiecombi van de zone AMOW heeft donderdag om 14u zes wagens geramd op het Mieregemplein in het Vlaams-Brabantse Merchtem. Eerst raakte de combi een bestelwagen, om daarna gekatapulteerd te worden op de parking waar vijf andere wagens werden geraakt.
Er vielen geen gewonden, maar de schade is groot. Burgemeester Eddie De Block (Open VLD) spreekt over ’onverantwoord rijgedrag’ en wil dat het ’cowboygedrag van sommige politiemensen op de baan’ wordt aangepakt. Er volgt een intern onderzoek binnen de zone. De combi was met loeiende sirene op weg naar een oproep voor bedreigingen.

Dronkoers 26 december 2009 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4510229)
Kortom gij wilt hard rijden en zijt te koppig om argumenten tegen aan te horen ?

Want ge hebt schrik dat ze wel eens juist konden zijn ?

Absoluut nie, maar de tegenargumenten zijn altijd dezelfde en vrij verwaarloosbaar in mijn ogen, meer niet ;-)
Net hetzelfde voor jullie bij onze argumenten.

En moesten we ooit een ongeval hebben met overdreven snelheid, ga je zeggen "zie je wel?", en tot hier toe zeggen jullie "wacht maar".

Persoonlijk hoop ik voor mezelf en voor iedereen dat het bij die "wacht maar" gaat blijven natuurlijk.

Voor de rest rij ik met mijn krel niet harder dan 140, want dan vertrouw ik het niet meer voor 100%

Of dacht je nu dat we gewoon roekeloos de topsnelheid gaan rijden zonder nadenken?

Tavek 26 december 2009 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4510251)
Absoluut nie, maar de tegenargumenten zijn altijd dezelfde en vrij verwaarloosbaar in mijn ogen, meer niet ;-)
Net hetzelfde voor jullie bij onze argumenten.

En moesten we ooit een ongeval hebben met overdreven snelheid, ga je zeggen "zie je wel?", en tot hier toe zeggen jullie "wacht maar".

Persoonlijk hoop ik voor mezelf en voor iedereen dat het bij die "wacht maar" gaat blijven natuurlijk.

Voor de rest rij ik met mijn krel niet harder dan 140, want dan vertrouw ik het niet meer voor 100%

Of dacht je nu dat we gewoon roekeloos de topsnelheid gaan rijden zonder nadenken?

"Vrij verwaarloosbaar"

Ik vind dat een schrikwekkende uitspraak van u, wat mij enkel wilt zeggen dat gij de argumenten niet helemaal begrijpt of de impact ervan niet kunt inschatten.

Maar ik ga niet persoonlijk gaan. Ik hoop dat het voor u ook tot die "wacht het maar blijf", maar de kans daarop hebt u zelf in de hand. Als ik me niet vergis bent u ook tegen gordeldracht ? Ik hoop echt dat u nooit een ongeval hebt, want hoezeer ik ook niet akkoord ben met u standpunten, dat wens ik niemand toe.

Jazeker 26 december 2009 14:21

Ik kan dat zelfs niet, rijden zonder gordel. Dat is gewoon een automatisme. Tof om een airbag op je ribben te krijgen in plaats van in je gezicht terwijl de spanners je in de zetel trekken. :|

Dronkoers 26 december 2009 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4510295)
"Vrij verwaarloosbaar"

Ik vind dat een schrikwekkende uitspraak van u, wat mij enkel wilt zeggen dat gij de argumenten niet helemaal begrijpt of de impact ervan niet kunt inschatten.

Ik bedoel daarmee dat de gevolgen die jullie opnoemen inderdaad wel kunnen voorkomen, maar dat die kans miniem is (nu wel meer dan 0.001% natuurlijk ;-))
Citaat:

Maar ik ga niet persoonlijk gaan. Ik hoop dat het voor u ook tot die "wacht het maar blijf", maar de kans daarop hebt u zelf in de hand. Als ik me niet vergis bent u ook tegen gordeldracht ? Ik hoop echt dat u nooit een ongeval hebt, want hoezeer ik ook niet akkoord ben met u standpunten, dat wens ik niemand toe.
Klopt, ik draag geen gordel, en tot hier toe heb ik me dat nog nooit beklaagd, integendeel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be