![]() |
Citaat:
|
Inderdaad F_V, ik heb een Jericho, maar je bent de Glock 19 met IGB loop en compensator en de Glock 21 vergeten ! :-)
Ik moet zeggen dat ik de Jericho (IMI) veel minder gebruik nu de imvoerder hier in Belgie wegens gefoefel drooggezet is door IMI en het aartsmoeilijk wordt om wisselstukken vast te krijgen :-( Ik gebruik dus meestal de Glock 21 voor de fun en de 19 voor het parcoursschieten. En neen, mijn dochters zaten niet bij me in de wagen - ik zat helemaal alleen... |
Citaat:
|
De moraalridders ten spijt hoop ik dat ze uw foto "verliezen", tenslotte heb je met uw 180 niemand verwond of vermoord.
Glock eigenaars onder elkaar hé....;-) |
Citaat:
|
Citaat:
heel eerlijk? ik denk dat de meesten hier zelfs geen auto hebben... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Begrijp je dat veel ongevallen niet door jezelf maar door anderen worden veroorzaakt waar je zelf helemaal geen grip op hebt ? Als je dan 180 rijdt ben je vliegend projectiel dat enorme schade kan berokkenen. Maakt niet uit hoe goed de auto dan is.... |
Citaat:
Serieus. Voor een goei 10k euro hebt ge uw brevet al. |
Er hoeft maar een steen of een balk op de weg te liggen overigens. Onlangs nog meegemaakt op de E314. Er stonden heel wat autos langs de baan, zo goed als perd total door een stalen I-beam die op de weg lag....
Vlieg daar tegen 180 per uur op en ge eet rijstepap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heet goed beleid. |
Citaat:
|
Citaat:
Hou jullie kippen, geiten, kinderen en maagden binnen! |
Citaat:
Voorkomen we ook meteen longkankers en andere gore ziektes waar mensen van creperen. Maar dat is een andere discussie. En ik vermoed dat die al gevoegd is, als we kijken naar het verkeersreglement en de rookregelmentering ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier heb je duidelijk naar goede gewoonte weer lang over nagedacht. |
Citaat:
Denk trouwens dat mijn wagen sneller van 180 naar 0 gaat dan vele auto's die ik op de baan zie van 120 naar 0 kunnen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn poloke weegt pakweg 1 ton. Uwen bak wsh tegen de 2 ton. Ik rij tegen 120 gij tegen 180. (180/120)^2 = 2.25. Dus de totale energie die ge moet omzetten in wrijving is 4.5 keer zo hoog bij uw auto. Neen, gij stopt niet eerder. Er is nog steeds iets zoals een keuring die er op toeziet dat ge niet met kapotte remmen rondrijdt.... |
Dajjal, doe geen moeite ze, wij blijven bij ons standpunt, en zij bij het hunne ;-)
Zulke discussies heb ik allang opgegeven, want dat komt toch altijd op hetzelfde neer ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga trouwens eens een bezoekje brengen aan mijn lokale kroeg voor een Kerstpintje :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Binnen 5 uur ben ik al wel terug thuis :lol: |
Citaat:
effe provoceren :mrgreen: |
Citaat:
Want ge hebt schrik dat ze wel eens juist konden zijn ? |
Overigens ik ben van de zomer door duitsland gereden. Veel "vrije snelheid zone" was er toch niet meer, en vooral bij werken, werd de 80 km/h daar streng gecontroleerd.
Na Munchen was er wel nog zo een stuk freeway van 4 rijstroken, en zo recht als het maar kon, waar ze sjeesden. En met relatief weinig verkeer. Beiden komen zelden of niet voor in Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
Net hetzelfde voor jullie bij onze argumenten. En moesten we ooit een ongeval hebben met overdreven snelheid, ga je zeggen "zie je wel?", en tot hier toe zeggen jullie "wacht maar". Persoonlijk hoop ik voor mezelf en voor iedereen dat het bij die "wacht maar" gaat blijven natuurlijk. Voor de rest rij ik met mijn krel niet harder dan 140, want dan vertrouw ik het niet meer voor 100% Of dacht je nu dat we gewoon roekeloos de topsnelheid gaan rijden zonder nadenken? |
Citaat:
Ik vind dat een schrikwekkende uitspraak van u, wat mij enkel wilt zeggen dat gij de argumenten niet helemaal begrijpt of de impact ervan niet kunt inschatten. Maar ik ga niet persoonlijk gaan. Ik hoop dat het voor u ook tot die "wacht het maar blijf", maar de kans daarop hebt u zelf in de hand. Als ik me niet vergis bent u ook tegen gordeldracht ? Ik hoop echt dat u nooit een ongeval hebt, want hoezeer ik ook niet akkoord ben met u standpunten, dat wens ik niemand toe. |
Ik kan dat zelfs niet, rijden zonder gordel. Dat is gewoon een automatisme. Tof om een airbag op je ribben te krijgen in plaats van in je gezicht terwijl de spanners je in de zetel trekken. :|
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be