![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
9 lijken zijn niet genoeg. Hij denkt dat de Isrealische kogels door Hamas in het lijk zijn verstopt. :roll::roll: |
Citaat:
Ik vraag hier in deze topic de bron naar wat je hier beweerd in de titel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben het dus aangeboden...ben benieuwd of het ook echt gaat gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dt-regel is enorm lastig voor allochtonen, veel Belgen begrijpen dat niet...ik heb er geen last van, iedereen verstaat me, dat is het belangrijkste. |
Citaat:
Jij/hij/zij drinken ALTIJD (munt)Thee. (stam+T) How hard can it be? |
Citaat:
|
Citaat:
De dommere zullen het uiteraard nooit leren. Dat is trouwens wat iedereen zowat zal denken als jij de zoveelste knoerd van een d/t-fout maakt : die mens snapt niet eens een eenvoudige grammatica-regel, dus scheelt er iets aan zijn denkvermogen. QED. |
Citaat:
Een kind kan de was doen, 2 simpele regeltjes. Kom dus niet af met flauwe excuses. Been there , heard them all DT regels niet begrijpen maar wel willen discussieren over internationale wetgeving en definitie van moord? :rofl: Je had beter gezegd dat je dislexie had:roll: |
Citaat:
Ligt er gewoon aan vanwaar je afkomstig bent. Maar jij behoord idd ook bij het groepje die dat nooit zal begrijpen. Sorry, je begrijpt het wel maar je bent enkel hier om mij persoonlijk aan te vallen, maar dat durf je natuurlijk niet openbaar te zeggen e. :lol: Hoe zit het? Mag ik je PB hier plaatsen? Of durf je niet? Vandaar dat autochtonen ook nog dt-fouten maken :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar nu beginnen we echt wel te ver af te wijken, dus:
Om terug te komen op Gaza??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In jouw geval is het echter een vulkaan-uitbarsting van de zwaarste d/t-fouten die maar denkbaar zijn. Zie hierboven : het moet -uiteraard- zijn gemoeid. moeien, moeide, gemoeid. Wat is er dan nog mogelijk als verklaring behalve moedwil of domheid? |
Citaat:
Citaat:
Ik beweer niet onfeilbaar te zijn en zelfs een VT DW wil ik je vergeven maar systematische fouten op d/t regel ...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben gewoon niet hier om moeite te doen in de dt-regel. Op het werk is dit anders. Als je dat als argument wil gebruiken hier...ga je gang...jij en ik weten goed genoeg waarom je op mij reageerd. Mag ik je PB posten hier? Daar reageer je al jaren niet op e. Waarom niet? Schrik gekregen dat iedereen weet waarom je hier bent? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je het door hebt...iedereen kan hier zwart op wit zien wie persoonlijk begint te doen en over schrijffouten begint...dat ben jij e snuggere :lol::lol: |
Citaat:
Waarom zou je dan in je eigen firma wel moeite doen en hier niet? Je liegt er weer op los dus met andere woorden. Citaat:
Ik ben er ondertussen van overtuigt dat jij helemaal niets weet en niets begrijpt. |
Citaat:
Omdat dit maar een forum is en dat op mijn werk is. :roll: Wat heeft dat nu weer met liegen te maken? Ik had niet anders van je verwacht...hoe zit het met je PB? Daar reageer je mooi niet op e Parcifal. Waarom niet? Mag niemand weten wat je hier op dit forum doet? Wil je je ware aard niet tonen aan de rest? :lol: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*KNIP* Gelieve het auteursrecht te respecteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be