![]() |
Citaat:
ik veronderstel dat er daar inderdaad af en toe iemand eens verkeerdelijk een flesje met statiegeld in gooit, maar om die door een gaatje naar buiten te halen vantussen al dat ander nutteloos glas, en de glasscherven... Om nog maar te zwijgen dat een arm niet meteen tot de bodem van een glascontainer gaat. Allez, 'k wil eigenlijk maar zeggen: 'k geloof er nie veel van. |
Weer en reden te meer om jullie uit te nodigen,simpel leven op de straat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gij pervert! TepelStreeltje miljaar! |
:eating:
Citaat:
:offtopic: Er zijn trouwens 30 TS'en per jaar in België. 24 mail2female, 6 female2male. M2F één keer gezien. Fuking weird. Met één "bal" pomp je hem op, andere dient om de lucht er uit te laten :eating: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leven van bier en liefde :clapping: |
Citaat:
|
Citaat:
is dat jou broer mss ??? http://forums.zita.be/2320210-post61.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom ben je eigenlijk niet op het Astrid plein naast die met zijn baard gaan zitten ?
Een figuur waar je gezellig mee kan praten en die je waarschijnlijk goede raad zou hebben kunnen geven over hoe je een kamerverhuurder kan vinden die een borgstelling door het OCMW aanvaard zodat je een dak, een adres en recht op het bestaansminimum krijgt. & als je dan bovenop nog wat kan bedelen of aan een ziekteuitkering kan geraken heb je geen problemen meer. ... ik heb een familielid die altijd in die problemen komt en het nadeel van het systeem is vanzelfsprekend dat het OCMW beslag op je legt om een of andere job aan te nemen (tenzij je wegens gezondheidsredenen niet kan werken vanzelfsprekend). In het algemeen vind ik dat iedere gemeente verplicht zou moeten zijn om daklozen op te vangen en minstens één warme maaltijd per dag te geven, mits men samen met de ongelukkige mag uitzoeken hoe de toestand kan verbeterd worden. In het antwerpse zijn er behalve voedselbanken aan het Stuivenbergplein, ook "sociale restaurants" zoals de 7 Schaken en een opvangtehuis in de Ploegstraat, waar er wekelijks (!) gratis soep wordt uitgedeeld. Vanzelfsprekend is het zo dat men de toestand kan zien aankomen : men wordt niet van vandaag op morgen uit zijn woning gezet, zoals men ook niety onmiddelijk zijn werk verliest (normaal krijgt men de beruchte C4 waarmee men kan gaan "doppen") Het familielid in kwestie is mij altijd dankbaar omdat ik heb nooit financieel gesteund heb, maar hierdoor min of meer gedwongen heb om de nodige stappen bij ziekenkas, VDAB en OCMW dringend zelf te zetten. een boterham en een pintje of een cola kon en kan hij altijd krijgen. Van mijn kinderen heb ik de verzekering dat ik er altijd levenslang zal mogen "komen eten". Verleden jaar bracht ik de nacht eens door als "Dakloze" in het station van Szesczin, er zitten er daar wel meer & ook "gewone" backpackers... De creditcard jeukt dan vanzelfsprekend in je broekzak om eventjes een warm bad en bed in een hotel te kopen... |
Citaat:
Nee zo zit onze wereld niet in elkaar hoor,woorden met de vleet maar daden? en een sociaal restaurant moet ik nog wel tegenkomen hoor,5€ is veel geld voor een dakloze Nee,hou Uw bankkaart maar heel goed bij zolang je kan,ik hoop dan ook dat je mijn pech niet zal tegenkomen |
Citaat:
Wees assertief. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij zou liever comform de wet jezelf buiten laten doodvriezen? Hier is weer zo'n moment, ben ik nu echt de enige normale nog op dit forum? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja ik heb nu een uitkering,ben ff verplicht moeten gaan werken dus |
oh jee, verplicht moeten gaan werken! rampspoed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga maar weer braaf wat erfkaas van tussen uw tenen gaan plukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je zeker niet doen . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be