![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag niet vergeten dat hij op termijn Belgie kapot wil. Lintjes en titels en postjes betekenen niets voor BDW, en dat speelt uiteraard de Walen flink parten. Want die zijn gewoon dat ze met Vlamingen te doen hebben die ze kunnen kopen. Er is een en ander veranderd in Belgie. |
Citaat:
Hij is de enige die oprecht is in de hele soap affaire die Belgie is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij vergeet echter een ding: wanneer er geen deal komt, zal hij ook een substantieel deel van zijn kiezers verliezen, want die hebben met Dewever dus niet gekregen wat ze vroegen, namelijk dat er geregeerd wordt. En dan zal Stoere Barte een even grote mislukkeling zijn als Leterme. En dan? Ja dan... zal Alexander de Grote op het toneel verschijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(jij zegt dat, hé, ik niet) |
Citaat:
Jij maakt ervan dat BDW geen deals wil sluiten. Ik denk dat als je wil zeggen dat BDW geen deals zal sluiten die Vlaanderen tekort doen, dan heb je gelijk. |
Citaat:
Vraag is uiteraard wat dat is: "deals die Vlaanderen geen tekort doen"? |
Citaat:
Iets in de zin van "jullie mogen alles betalen en verder mooi zwijgen", ik denk dat de meesten nu wel begrijpen dat die tijd voorbij is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal niet lukken, Bart heeft ook "Back to the future" gezien, en geleerd van Marty McFly. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Bwarrior, misschien zijn deze drie partijen die het met elkaar eens zijn (en ongeveer drie kwart van de vlaamse bevolking vertegenwoordigen) niet allemaal Vlaams Nationalisten 8O Misschien zijn het wel gewoon vlaamse partijen die een logisch standpunt hebben? Misschien willen de drie grootste partijen van Vlaanderen wel gewoon wat het beste is voor Vlaanderen? Stel je dat voor. |
Citaat:
Mijn S.Z. en pensioen later staan immers op het spel nietwaar ? |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel mensen die menen dat de frankofonen alles moeten kunnen beslissen, en de Vlamingen alles maar moeten betalen kunnen tegen die logische evolutie zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkel in België kan dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu moeten ze dus de hulp van de vijand inroepen om iets geregeld te krijgen. Vlaamsnationalisten, niets mee aan te vangen. |
Citaat:
Dat in tegenstelling tot de Belgische puinhoop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be