![]() |
Citaat:
Mag ik de motivatie van de rechter voor internering weten? Geen beroep? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken nen interné die binnen zit voor winkeldiefstal ... al 15 jaar... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen beroep? |
Citaat:
Maar een simpele mep, die je 5 jaar opbrengt ? Ik vind dat nogal straf. Ronduit ongelofelijk in feite... Dus komaan jong, leg het eens uit. Je hebt te veel of te weinig gezegd. Niemand vraagt de naam en geboortedatum van je vriend, hé. Of anders geloof ik maar dat je gewoon wat zit te lullen, en verhaaltjes uit je duim zuigt... |
Citaat:
I don't think so ..:evil: Dat is zoals de 3 and your out regel in de US. Pleeg je eerst 2 zware misdaden, krijg je daarna voor een winkeldiefstal life. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tipje van de sluier (ja, ik ben razend benieuwd) moet toch lukken zonder de "pleger" te kennen? |
Citaat:
|
Citaat:
Mischien iets in die aard : de beschuldigde provoceerde de rechter, en kreeg de volle lading ? |
Citaat:
En wat is dan de reden om hem nog binnen te houden ondanks die (halve) vrijheid? |
Citaat:
Internering is geen "straf". |
Citaat:
Hmmm , oké de vraag geeft dan al 't antwoord ... :? |
werkte in een vleesfabriek en sloeg een collega 'per ongeluk' in de vleesmolen ?
|
Citaat:
Maar je insinuaties over wat ik wel of niet weet waren natuurlijk offtopic en overbodig :-) Allé, het is je voor deze keer vergeven, ik zie wel dat je een nerveus mannekke bent. |
Citaat:
|
Citaat:
In mijn ogen moeten geïnterneerden en gevangenen NOOIT bij elkaar gezet worden, en gebeurt dat wel , is er iets erg fout in dit land. |
Citaat:
Net toen het miljardencontract ging worden getekend, deed den aftrekker van die ruitenwasser een verschrikkelijke "SCHrrrrrrrrrrrrrrrrIEEEEEEEEEEEEEK" naast het oor van de klant. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Mischien heeft die gast wel een magistraat een mep gegeven ? |
Citaat:
" Zeg mij wie je vrienden zijn, ik zal zeggen wie je bent " |
Citaat:
Werkte bij de slager en knoopte zijn baas op met zijn eigen ingewanden ! |
Citaat:
|
Citaat:
Wrm denkt ge dat ge hier op't forum zit ??? Omda ge normaal en vrij bent ??? :lol: |
Citaat:
Maar als je kennis dan veroordeeld werd tot internatie (wegens ontoerekeningsvatbaar verklaard), dan moeten er in het verleden toch al tekenen zijn geweest dat die persoon gedragsstoornissen had? Anders kan ik het me net als de medeforummers in alle eerlijkheid ook vrij moeilijk voorstellen, begrijp je? Dus misschien kan je daar ja of nee op antwoorden. Daarmee weet nog geen hond over welke persoon het gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
criminal minds ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/a...celstraf.dhtml |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be