Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Zou U opnieuw op NVA stemmen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144444)

EddyBal 5 oktober 2010 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 5016746)
Als DW eerst voorwaarden stelt alvorens de taak aan te nemen en VOOR de koning vraagt aan de franstaligen om dat te bevestigen: bv 50% eigen inkosten en responsabilisering voor de uitgaven, dan kunnen ze toch moeilijk hun staart intrekken!

Laat hem eerst de franstaligen publiekelijk beloven wat voor hem het voornaamste is en dan weet iedereen direct achteraf wie liegt!! Gedaan met discretie, het werkt alleen maar averechts.

De koning mag je niet gebruiken als politiek instrument. Hij zou zijn rol te buiten gaan.

Garry 6 oktober 2010 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5016283)
en voor zover ik weet, heeft Leterme met de Franstaligen wel degelijk een akkoord gesloten. een akkoord om een regering te vormen zonder staatshervorming.

Moet hij vooral doen. Dan kan hij met zijn regering gaan zitten duimen draaien en achter hooguit enkele weken aan Bert Bibber het ontslag van de regering gaan aanbieden. En daarna is het uit met de pret. Dan kan hij Pralinen van Leonidas gaan verkopen voor de rest van zijn dagen, of garcon gaan spelen bij Steve Stevaert.

SDG 6 oktober 2010 05:18

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5016908)
Reeds betaald en al? Ik heb me ingeschreven maar moet nog geld storten,da's iets voor straks.

Benieuwd hoe dat lidkaartje eruit ziet...8-)

Een paar jaar terug zag het er in elk geval zo uit:

Bijlage 73843

EddyBal 6 oktober 2010 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5017429)
Een paar jaar terug zag het er in elk geval zo uit:

Bijlage 73843

Nu ziet het er nog zo uit. Alleen heb ik een wit randje nu ;)

poekieJ 6 oktober 2010 09:05

Ziet er mooi geel/oranje uit, en hoe is de kwaliteit van het kaartje zelf, uit welk materiaal is het gemaakt? Of is dat in de loop der jaren wel veranderd?

EddyBal 6 oktober 2010 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poekieJ (Bericht 5017597)
Ziet er mooi geel/oranje uit, en hoe is de kwaliteit van het kaartje zelf, uit welk materiaal is het gemaakt? Of is dat in de loop der jaren wel veranderd?

Papier. Ik heb het zelf geplastificeerd.

Vito 6 oktober 2010 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 5016860)
Ik vind het geen slecht idee. Zelfs een heel goed. Heb alleen geen zin om het te organiseren, bijdragen zou ik met plezier, financieel en actief.

Weet je wat, ik ga me lid maken, dat zou toch ook een signaal moeten zijn als er nu veel leden bijkomen.

Zou je niet even wachten tot na de onderhandelingen? Niets is schrijnender dan mensen die hun partijkaart dienen te verscheuren om met zichzelf in het reine te komen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be