![]() |
Citaat:
DAT had je even over het hoofd gezien he :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Andere meerderheden zoals kath-vrijz; of lib-soc kunnen wijzigen maar de taalverhoudingen blijven +/- zoals ze zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
2) Het doordrukken van die wet lijkt de enige manier te zijn om het probleem BHV op te lossen, als een minderheid alle andere pistes verwerpt, tja, wat wil je dan? |
Citaat:
|
Citaat:
2) Het is heus geen schande een demografische minderheid te zijn. Het vergt alleen een andere ingesteldheid dan deze die de Franstalig-Belgische minderheid aan de dag legt. |
Citaat:
|
Citaat:
Onthoudt het maar, geen corridor = Brussel kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben al drie jaar een regering zonder meerderheid in Vlaanderen, we kunnen dan eens een regering krijgen zonder meerderheid in Franco-België. |
Citaat:
|
Ik heb nog steeds niet vernomen dat de PS bereid is tot een compromis... 8-)
Zolang kereltjes als Moureaux,burgemeester van een derde-wereld-gemeente ,zoveel te zeggen hebben in de PS ,lijkt het me zelfs onwaarschijnlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, waarom zouden wij dan nog moeten respect hebben voor "landgenoten" wiens enige zorg erin bestaat om zoveel mogelijk grondgebied in te pikken en zoveel mogelijk geld in ontvangst te nemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Le Roi de France heeft geen extra dotatie gekregen toen de revolutie uitbrak ter bedanking van z'n diensten, nee z'n kop rolde. Ik wil geen koppensnellen, laat het verleden wat het is, maar mensen die privileges hadden verdienen wel geen vergoeding omdat ze hun misbruiken moeten stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder Brussel zouden streken als Aalst of Denderleeuw de grootste werkloosheid van BelgiE kennen. |
Citaat:
Als Brussel en WalloniË een staat zouden vormen, zullen ze genoeg mensen vinden in Wallonië, die bovendien de taal van de grote meerderheid in Brussel perfect beheersen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niettemin een raak commentaar! ;-) |
Er is helemaal geen compromis nodig. Te nemen of te laten, punt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be