![]() |
Citaat:
Nu , ik weet niet of de chiro dat al dan niet doet, want mijn kinderen gaan niet naar de chiro en ik weet verder ook niets van de chiro. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zwemmen moslim chiro meisjes samen met de jongens of niet ? Zo moeilijk is die vraag nu toch ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Momenteel zijn mijn kinderen nog altijd vrijzinnig. |
Het is in feite wel grappig hoe die islamitische logika in mekaar zit. Dit is niet de eerste keer dat ik ermee word geconfronteerd. het geldt op allerlei gebieden: ze pakken hun vrouwen in en noemen het "vrijheid", ze bedreigen en troggelen mensen geld af en noemen het "beschermingstaks" .
Kijk, mijn dochter is al jaren vegetarier. Ze gaat nu lid worden van de culinaire groep : "In den vette os". "In den vette os" gaan overal rundsvlees proeven en beslissen dan welk restaurant hun voorkeur krijgt. Mijn dochter wordt dus lid en gaat overal mee naar elk restaurant, alwaar ze telkens apart een vegetarisch menu opeist. Op het einde van het seizoen zegt ze dan: goh! wat ben ik toch goed geintegreerd in dat clubje, we hebben nu de prijs van beste vegetarische schotel aangeduid. En het vlees wordt van het menu geschrapt. Dat is de muzelmaanse integratietaktiek. (wij noemen dat inFILtratie dacht ik, misschien hebben ze dat woordje niet goed geleerd?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor mij het overduidelijke bewijs is dat ze er niet KAN op antwoorden. :-) |
Citaat:
Zij zal dan groenten en aardappelen/pasta/rijst eten; maar geen vlees. Citaat:
http://www.chiro.be/bewegingskledij Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=90 |
Citaat:
Waarom zou dit assimilatie moeten zijn? |
Citaat:
Ik kreeg nog steeds geen antwoord op mijn vragen over de islamitische waarden die jongeren gisteren in een Canvas repotage uitten : de maagdelijkheidsfixatie, het gegeven dat ze enkel met een gesluierde maagd willen trouwen (de anderen zijn sletten), terwijl ze die anderen eerst zelf als oefenmatrassen gebruikten; de eerbaarheid van de familie die bepaald wordt door de staat van het maagdenvlies van de dochters. Dan hoor je Artisjok niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Al meermaals. Ik ga dat geen 400 keer doen. |
Citaat:
|
Trouwens ...
Citaat:
|
Citaat:
Indien ze gewoon "geen vlees" lust, dan hoeft men geen aparte veggie maaltijd voor haar te maken, dan eet ze gewoon wat de pot schaft, zonder vleesgerecht. Indien ze veganist is, kan ze ook geen melk, eieren, honing, vis, schelpdieren etc. eten omdat die "van de beestekes is". Ze moet wel weten wat ze wil (hoe oud is ze?) Ik heb eerder de indruk dat uw vlieger hier niet opgaat en dat je nu aan het schuiven bent. Wat denk je trouwens van "aangepast gedrag" in scholen? Muzelmensjes mogen geen varkensvlees eten, dus als het cotelet is of gehaktdag (met varkensgehakt dan), dan slaan ze gewoon het vleesgerecht over of men zorgt dat die dag een alternatiefje voorzien is, of ze eten eens een extra toetje erbij. In dat geval krijgen de oude belgskeskindjes gewoon hun vertrouwde maaltijden, hebben de varkenskwekers ook nog een bron van inkomsten en kan iedereen content zijn. Op de dag dat het vis is, eten de geen-viseters gewoon ook een visgerecht, of wordt er een alternatiefje aangeboden. Waarom moeten er speciale religieuze spijswetten door onze vlaamse kinderen hun strot worden geduwd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je post : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=55 Haal die link er uit. |
Citaat:
Op kamp zal ze bijvoorbeeld nooit spruitjes klaarmaken. |
Citaat:
Citaat:
in die link staat een vermelding in die vermelding staat een pagina in die pagina staat "Jezus profeet" Was er sprake van positieve discriminatie toen je je diploma haalde? |
Citaat:
Doet het er dan toe wat ze eten? Doet het er dan toe of ze al dan niet een hoofddoek dragen? |
Citaat:
Uw antwoord slaat dan ook nergens op. Zoals gebruikelijk. :roll: |
Citaat:
Dus heet het niet integratie, maar INFILTRATIE. |
Citaat:
Citaat:
Lees jij ook niet verder dan de eerste zin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De moslim meisjes moeten dus samen met de jongens gaan zwemmen. Als ze weigeren moeten ze dus thuisblijven. Blij dit te vernemen.;-) |
Citaat:
Wanneer werd die kledingskode aangepast? Graag met bron en link; want anders schrijf je alleen zever neer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....63#post5064463 |
Citaat:
U blijkbaar totaal onbekend? In marokko krijgt elke persoon zijn eigen individuele �* la carte menu bij moeder de vrouw zeker? Ik dacht zelfs dat ze daar allemaal uit één pot aten? |
Even een vraagje aan artisjok.
Ik emigreer met mijn gezin naar Marokko. Mijn dochters worden daar lid van de plaatselijke allah-jeugdclub (ik neem aan dat die er is?) Om zich te kunnen integreren eisen ze tenminste dat die club gemengd wordt, en dat er minstens twee keer per week varkenscoteletjes worden geserveerd. Bovendien beginnen ze de activiteiten met een aanroeping van de heilige drievuldigheid en wordt Mohammed als een minder profeetje voorgesteld. Dat clubje gaat dat dus allemaal netjes doen, en dan krijgen mijn kinderen een certifcaat van "goed geïntegreerd" mee? Of hoe zie je dat ginds in marokko evolueren? |
Citaat:
|
Citaat:
De maagdelijkheidsfixatie. De eerbaarheid van de familie die door het maagdenvlies van de dochter bepaald wordt. Kuisheid door niqaabs. Nog? |
Citaat:
Wat heb jij gelezen? Citaat:
En als men respect eist voor het uniform , mag jou dochter daar dan haar voeten aanvegen en haar hoofddoekje ophouden "omdat ze mooi meespeelt" met de anderen?Ik weet niet hoe het er in de scouts aan toe gaat, maar in de Chiro heeft dit probleem zich nooit gesteld. Ik vind het belangrijker dat ze samen spelen. Wat vind jij het belangrijkste? Samenspelen? Of een hoofddoek? Citaat:
Dit vroeg je Waarom altijd die uitzonderingen voor jullie? Snap je niet dat jullie zo zelf die apartheid zelf in de hand werken? Dat doe je nu al door die lieve vrijwilligers van de chiro apart voor jouw dochter te laten koken.Dit is toch wel een duidelijk antwoord http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=90 P.S. Zou je willen repliceren zonder jouw tekst bij de mijne te voegen. Het vergt meer tijd om op zo'n post te repliceren, en je dringt nu al na 6 minuten aan op een antwoord. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be