Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Leuk! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145722)

Pericles 1 november 2010 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064961)
Heb je moeite om meer dan 1 zin te lezen?

Als de chiro Halal eten maakt, past ze zich aan , want het was voorheen niet gebruikelijk van Halal te bakken. Zo eenvoudig is het.
Nu , ik weet niet of de chiro dat al dan niet doet, want mijn kinderen gaan niet naar de chiro en ik weet verder ook niets van de chiro.

Vlaamse Leeuwin 1 november 2010 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064958)
Toon eindelijk eens aan dat de Chiro de rituelen en programma's aanpast aan moslims.

oke

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064900)
Mijn dochter is (als ongedoopte) bij de Chiro.
Ze eet (als enige) vegetarisch, en op kamp wordt er voor haar vegetarisch eten klaar gemaakt.

Lijkt me duidelijk een voorbeeld dat de chiro zich aanpast ten gunst evan je dochter !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064934)
Dus doordat ze voor haar, een groentenburger in de pan bakken i.p.v. een rundsburger; is ze niet geïntegreerd. Heeft ze een apartheidsstatus.

Ja, in feite wel.

Pericles 1 november 2010 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064966)

Ja of nee ?

Zwemmen moslim chiro meisjes samen met de jongens of niet ?
Zo moeilijk is die vraag nu toch ook niet.

Vlaamse Leeuwin 1 november 2010 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064963)
Wat is jouw mening over de scouts in Vlaanderen en katholieke inslag?

Dat er helemaal geen katholieke inslag is. Hoeveel keer moet ik dit nog herhalen. Ik spreek nu uit eigen ervaring. Wat ze in Bommerskonte en Schuiferskapelle bij de scouts doen weet ik niet. Maar de scouts is niet gebaseerd op katholieke of christelijke waarden. Wat je van de Chiro niet kan zeggen.

artisjok 1 november 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5064938)
Zo zo, je durft niet direct op de vraag te antwoorden. Heel veelzeggend hoor.
Waarom zeg je niet meteen dat je dochter met dat islamitisch segregatiesymbool op haar hoofd naar de scouts gaat?

Sunny toch, ik ben vrijzinnig en heb mijn kinderen in die lijn opgevoed.
Momenteel zijn mijn kinderen nog altijd vrijzinnig.

circe 1 november 2010 09:35

Het is in feite wel grappig hoe die islamitische logika in mekaar zit. Dit is niet de eerste keer dat ik ermee word geconfronteerd. het geldt op allerlei gebieden: ze pakken hun vrouwen in en noemen het "vrijheid", ze bedreigen en troggelen mensen geld af en noemen het "beschermingstaks" .

Kijk, mijn dochter is al jaren vegetarier.
Ze gaat nu lid worden van de culinaire groep : "In den vette os".

"In den vette os" gaan overal rundsvlees proeven en beslissen dan welk restaurant hun voorkeur krijgt. Mijn dochter wordt dus lid en gaat overal mee naar elk restaurant, alwaar ze telkens apart een vegetarisch menu opeist.

Op het einde van het seizoen zegt ze dan: goh! wat ben ik toch goed geintegreerd in dat clubje, we hebben nu de prijs van beste vegetarische schotel aangeduid. En het vlees wordt van het menu geschrapt.

Dat is de muzelmaanse integratietaktiek.
(wij noemen dat inFILtratie dacht ik, misschien hebben ze dat woordje niet goed geleerd?)

Sunny 1 november 2010 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064958)

Toon eindelijk eens aan dat de Chiro de rituelen en programma's aanpast aan moslims.

Je hebt dat zelf juist gedaan. Het iedereen 'eet wat de pot schaft' ritueel werd aangepast om je dochter een apartheidsmenu te serveren. En de kledijcode werd aangepast aan jouw hoofddoekeisen (ik ervan uit dat een jong meisje daar echt niet spontaan zelf voor kiest, en het eigenlijk niet prettig vind om met zo'n apartheidssymbool tussen de andere jongeren rond te lopen.)

Pericles 1 november 2010 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5064978)
Het is in feite wel grappig hoe die islamitische logika in mekaar zit. Dit is niet de eerste keer dat ik ermee word geconfronteerd. het geldt op allerlei gebieden: ze pakken hun vrouwen in en noemen het "vrijheid", ze bedreigen en troggelen mensen geld af en noemen het "beschermingstaks" .

Kijk, mijn dochter is al jaren vegetarier.
Ze gaat nu lid worden van de culinaire groep : "In den vette os".

"In den vette os" gaan overal rundsvlees proeven en beslissen dan welk restaurant hun voorkeur krijgt. Mijn dochter wordt dus lid en gaat overal mee naar elk restaurant, alwaar ze telkens apart een vegetarisch menu opeist.

Op het einde van het seizoen zegt ze dan: goh! wat ben ik toch goed geintegreerd in dat clubje, we hebben nu de prijs van beste vegetarische schotel aangeduid. En het vlees wordt van het menu geschrapt.

Dat is de muzelmaanse integratietaktiek.
(wij noemen dat inFILtratie dacht ik, misschien hebben ze dat woordje niet goed geleerd?)

Precies, het kon niet beter verwoord worden. 8-)

Vlaamse Leeuwin 1 november 2010 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5064974)
Ja of nee ?

Ik heb zo het vermoeden dat Artisjok enkel antwoord op hetgeen haar aanstaat, want ik heb ook nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.
Wat voor mij het overduidelijke bewijs is dat ze er niet KAN op antwoorden. :-)

artisjok 1 november 2010 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5064941)
Ja dat doet er toe.
Als je dochter 14 dagen in het buitenland op kamp zit en er is geen apart menu voorzien, zal ze dan honger lijden of toch maar in die onreine varkensworst happen?

Mijn dochter is veganist. Ze vindt vlees niet onrein, eerder onethisch.
Zij zal dan groenten en aardappelen/pasta/rijst eten; maar geen vlees.

Citaat:

En als men respect eist voor het uniform , mag jou dochter daar dan haar voeten aanvegen en haar hoofddoekje ophouden "omdat ze mooi meespeelt" met de anderen?
Over het uniform
http://www.chiro.be/bewegingskledij

Citaat:

Waarom altijd die uitzonderingen voor jullie? Snap je niet dat jullie zo zelf die apartheid zelf in de hand werken? Dat doe je nu al door die lieve vrijwilligers van de chiro apart voor jouw dochter te laten koken.
Lees je op zijn minst de replieken op jouw posts?
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=90

artisjok 1 november 2010 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5064942)
Trouwens , zelfs integratie is onvoldoende, het moet assimilatie zijn. 8-)

Ik vind integratie ruim voldoende.
Waarom zou dit assimilatie moeten zijn?

Sunny 1 november 2010 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5064991)
Ik heb zo het vermoeden dat Artisjok enkel antwoord op hetgeen haar aanstaat, want ik heb ook nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag.

Ik heb hetzelfde vermoeden.
Ik kreeg nog steeds geen antwoord op mijn vragen over de islamitische waarden die jongeren gisteren in een Canvas repotage uitten : de maagdelijkheidsfixatie, het gegeven dat ze enkel met een gesluierde maagd willen trouwen (de anderen zijn sletten), terwijl ze die anderen eerst zelf als oefenmatrassen gebruikten; de eerbaarheid van de familie die bepaald wordt door de staat van het maagdenvlies van de dochters.
Dan hoor je Artisjok niet meer.

Sunny 1 november 2010 09:51

Citaat:

Ja of nee ?

Misschien mag haar dochter meezwemmen als ze een boerkini draagt. Wie weet.

Pericles 1 november 2010 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064997)
Ik vind integratie ruim voldoende.
Waarom zou dit assimilatie moeten zijn?

Ik heb dat al eens uitgelegd.
Al meermaals.
Ik ga dat geen 400 keer doen.

Vlaamse Leeuwin 1 november 2010 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064992)

Dan koken die vrijwilligers NIET apart voor jou dochter maar dan laat ze gewoon die onethische worst liggen. Da's al heel wat anders dan wat je eerder schreef
Over het uniform

http://www.chiro.be/bewegingskledij

Kan best zijn, maar dat was mijn vraag niet.
dit was mijn vraag: Ik heb zelf tot mijn 17 bij de scouts gezeten. En men eist er respect voor het scoutsuniform. Elke afdeling/regio heeft zo zijn eigen uniform. Bij ons was dit een jeansbroek, ons scoutshemd en scoutsdas. Geen scoutspet. Indien de jongens een gewone pet droegen ,dan moest die verplicht afgenomen worden tijdens de (verplichte) leidinggroet.
Wat denk je zou er gebeuren moest een overtuigde moslima bij de scouts gaan. Zou ze haar hoofddoek thuislaten of zal ze eisen dat haar hoofddoek toegelaten zou worden? Ik denk het laatste . Maar wat denk jij Artisjok, wat zou jij logisch vinden moest jou dochter in deze situatie zitten ?

Lees je op zijn minst de replieken op jouw posts?

Ja die lees ik, maar er stond geen antwoord met betrekking tot het uniform versus hoofddoek. En kom nu aub niet opnieuw af met een linkje maar antwoord eens rechtstreeks.

Vlaamse Leeuwin 1 november 2010 09:56

Trouwens ...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5064992)

ik ken de leeftijd van je dochter niet Artisjok, maar wat is haar mening over het hallal kelen van schapen, al dan niet met hun kont naar Mekka?

circe 1 november 2010 09:56

Citaat:

Er zijn verschillen.
Indien ze gewoon "geen vlees" lust, dan hoeft men geen aparte veggie maaltijd voor haar te maken, dan eet ze gewoon wat de pot schaft, zonder vleesgerecht.

Indien ze veganist is, kan ze ook geen melk, eieren, honing, vis, schelpdieren etc. eten omdat die "van de beestekes is".
Ze moet wel weten wat ze wil (hoe oud is ze?)

Ik heb eerder de indruk dat uw vlieger hier niet opgaat en dat je nu aan het schuiven bent.

Wat denk je trouwens van "aangepast gedrag" in scholen? Muzelmensjes mogen geen varkensvlees eten, dus als het cotelet is of gehaktdag (met varkensgehakt dan), dan slaan ze gewoon het vleesgerecht over of men zorgt dat die dag een alternatiefje voorzien is, of ze eten eens een extra toetje erbij.

In dat geval krijgen de oude belgskeskindjes gewoon hun vertrouwde maaltijden, hebben de varkenskwekers ook nog een bron van inkomsten en kan iedereen content zijn.
Op de dag dat het vis is, eten de geen-viseters gewoon ook een visgerecht, of wordt er een alternatiefje aangeboden.

Waarom moeten er speciale religieuze spijswetten door onze vlaamse kinderen hun strot worden geduwd?

artisjok 1 november 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5064950)
Het begint met halaleisen en uitzonderingen om het islamitisch segregatiesymbool als vlag op hun hoofd te mogen dragen.
En voor je het weet zit in je met toestanden zoals de Antwerpse madrassas, voorheen beter gekend als athenea.

Nog niet dus.

Sunny, kan je voor een keer ze zever achterwege laten? Antwerpse madrassas!

Vlaamse Leeuwin 1 november 2010 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065014)
Er zijn verschillen.
Indien ze gewoon "geen vlees" lust, dan hoeft men geen aparte veggie maaltijd voor haar te maken, dan eet ze gewoon wat de pot schaft, zonder vleesgerecht.

Indien ze veganist is, kan ze ook geen melk, eieren, honing, vis, schelpdieren etc. eten omdat die "van de beestekes is".
Ze moet wel weten wat ze wil (hoe oud is ze?)

Ik heb eerder de indruk dat uw vlieger hier niet opgaat en dat je nu aan het schuiven bent.

Ik dacht net hetzelfde . Maar dan eet mag ze ook geen pasta eten (eieren) of melk drinken.

artisjok 1 november 2010 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5064968)
In de quote die ik aanhaalde in diezelfde post. ik KLIK WEL op links die ze me geven zie je.

In die quote staat geen link naar Jjezus profeet"
Je post :
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=55

Haal die link er uit.

artisjok 1 november 2010 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5064969)
Als de chiro Halal eten maakt, past ze zich aan , want het was voorheen niet gebruikelijk van Halal te bakken. Zo eenvoudig is het.
Nu , ik weet niet of de chiro dat al dan niet doet, want mijn kinderen gaan niet naar de chiro en ik weet verder ook niets van de chiro.

De Chiro maakt al altijd eten klaar in functie van de kinderen.
Op kamp zal ze bijvoorbeeld nooit spruitjes klaarmaken.

circe 1 november 2010 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065032)
In die quote staat geen link naar Jjezus profeet"
Je post :
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=55

Haal die link er uit.

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Ge vergist u.
http://www.chiro.be/info-voor-leidin...eit/chirovisie

je hebt gelijk!
in de quote staat een link (http://www.chiro.be/info-voor-leidin...eit/chirovisie)
in die link staat een vermelding
in die vermelding staat een pagina
in die pagina staat "Jezus profeet"

Was er sprake van positieve discriminatie toen je je diploma haalde?

artisjok 1 november 2010 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5064972)
oke

Lijkt me duidelijk een voorbeeld dat de chiro zich aanpast ten gunst evan je dochter !

Ja, in feite wel.

Wanneer de moslim kinderen, samen met de andere kinderen van de gemeente, in dezelfde jeugdbeweging; samen hun tijd doorbrengen, samen activiteiten uitvoeren, is dat geen integratie volgens jou? Noem je dat dan segregatie of apartheid?
Doet het er dan toe wat ze eten? Doet het er dan toe of ze al dan niet een hoofddoek dragen?

Pericles 1 november 2010 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065036)
De Chiro maakt al altijd eten klaar in functie van de kinderen.
Op kamp zal ze bijvoorbeeld nooit spruitjes klaarmaken.

Halal heeft niets met smaak te maken. :-D
Uw antwoord slaat dan ook nergens op.
Zoals gebruikelijk. :roll:

circe 1 november 2010 10:11

Citaat:

Noem je dat dan segregatie of apartheid?
Het IS segregatie en/of apartheid als ze voor moslimkinderen aparte dingen eisen, en DAT DOEN ZE STEEDS OPNIEUW.

Dus heet het niet integratie, maar INFILTRATIE.

artisjok 1 november 2010 10:12

Citaat:

Ja of nee ?

Het staat er duidelijk in.
Citaat:

Ja. ze gaan gemengd op kamp en zwemmen, indien de plaatselijke afdeling gemengd is. De meeste Chiro-afdelingen zijn tegenwoordig gemengd, maar niet allemaal.
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=35
Lees jij ook niet verder dan de eerste zin?

artisjok 1 november 2010 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5064976)
Dat er helemaal geen katholieke inslag is. Hoeveel keer moet ik dit nog herhalen. Ik spreek nu uit eigen ervaring. Wat ze in Bommerskonte en Schuiferskapelle bij de scouts doen weet ik niet. Maar de scouts is niet gebaseerd op katholieke of christelijke waarden. Wat je van de Chiro niet kan zeggen.

http://forum.politics.be/showthread....68#post5064568

Sunny 1 november 2010 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065026)
Sunny, kan je voor een keer ze zever achterwege laten? Antwerpse madrassas!

Yep, Antwerpse madrassas, inclusief kolonnes zwarte wandelende tenten met handschoenen. Hoe noem jij dat? 'Diversiteit' zeker?

Pericles 1 november 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065049)
Het staat er duidelijk in.

http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=35
Lees jij ook niet verder dan de eerste zin?

Ok dan.
De moslim meisjes moeten dus samen met de jongens gaan zwemmen.
Als ze weigeren moeten ze dus thuisblijven.
Blij dit te vernemen.;-)

artisjok 1 november 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5064981)
Je hebt dat zelf juist gedaan. Het iedereen 'eet wat de pot schaft' ritueel werd aangepast om je dochter een apartheidsmenu te serveren. En de kledijcode werd aangepast aan jouw hoofddoekeisen (ik ervan uit dat een jong meisje daar echt niet spontaan zelf voor kiest, en het eigenlijk niet prettig vind om met zo'n apartheidssymbool tussen de andere jongeren rond te lopen.)

Welk iedereen 'eet wat de pot schaft' ritueel?

Wanneer werd die kledingskode aangepast?

Graag met bron en link; want anders schrijf je alleen zever neer.

artisjok 1 november 2010 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5064991)
Wat voor mij het overduidelijke bewijs is dat ze er niet KAN op antwoorden. :-)

Op welke vraag ben ik je nog een antwoord verschuldigd?

Pericles 1 november 2010 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065062)
Op welke vraag ben ik je nog een antwoord verschuldigd?

Ge gaat toch niet zeggen dat ge hier vragen beantwoord hé Artisjok. :-D

Sunny 1 november 2010 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065047)
Het IS segregatie en/of apartheid als ze voor moslimkinderen aparte dingen eisen, en DAT DOEN ZE STEEDS OPNIEUW.

Dus heet het niet integratie, maar INFILTRATIE.

Dur de comprenure die halal-niqaab-atheist. Gelukkig zijn ze zeer zeldzaam.

artisjok 1 november 2010 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5065000)
Ik heb hetzelfde vermoeden.
Ik kreeg nog steeds geen antwoord op mijn vragen over de islamitische waarden die jongeren gisteren in een Canvas repotage uitten : de maagdelijkheidsfixatie, het gegeven dat ze enkel met een gesluierde maagd willen trouwen (de anderen zijn sletten), terwijl ze die anderen eerst zelf als oefenmatrassen gebruikten; de eerbaarheid van de familie die bepaald wordt door de staat van het maagdenvlies van de dochters.
Dan hoor je Artisjok niet meer.

Juist, doet er me aan denken dat jij mij de islamitische waarden zou geven, zodat ik die kan toetsen aan de documentaire.
http://forum.politics.be/showthread....63#post5064463

circe 1 november 2010 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065058)
Welk iedereen 'eet wat de pot schaft' ritueel?

Het VLAAMSE CULTUURGEBONDEN "iedereen eet wat de pot schaft" ritueel.
U blijkbaar totaal onbekend?
In marokko krijgt elke persoon zijn eigen individuele �* la carte menu bij moeder de vrouw zeker?

Ik dacht zelfs dat ze daar allemaal uit één pot aten?

circe 1 november 2010 10:20

Even een vraagje aan artisjok.

Ik emigreer met mijn gezin naar Marokko. Mijn dochters worden daar lid van de plaatselijke allah-jeugdclub (ik neem aan dat die er is?)
Om zich te kunnen integreren eisen ze tenminste dat die club gemengd wordt, en dat er minstens twee keer per week varkenscoteletjes worden geserveerd.
Bovendien beginnen ze de activiteiten met een aanroeping van de heilige drievuldigheid en wordt Mohammed als een minder profeetje voorgesteld.
Dat clubje gaat dat dus allemaal netjes doen, en dan krijgen mijn kinderen een certifcaat van "goed geïntegreerd" mee?
Of hoe zie je dat ginds in marokko evolueren?

Sunny 1 november 2010 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065037)
Was er sprake van positieve discriminatie toen je je diploma haalde?

Ze vervalt weer in haar gewoonlijk spamgedrag, i.e. ze ontwijkt alle lastige vragen , draait continu rond de pot, begrijpt geen begrippen die zelfs mentaal gehandicapten met een IQ van 50 begrijpen, en stelt repetitief vragen waarop al tientalen keren geantwoord werd in de hoop iets te lezen dat in haar islamofiel kraam past.

Sunny 1 november 2010 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065067)
Juist, doet er me aan denken dat jij mij de islamitische waarden zou geven, zodat ik die kan toetsen aan de documentaire.
http://forum.politics.be/showthread....63#post5064463

Die zijn al ettelijke keren gegeven. Kan je niet lezen?
De maagdelijkheidsfixatie.
De eerbaarheid van de familie die door het maagdenvlies van de dochter bepaald wordt.
Kuisheid door niqaabs.
Nog?

artisjok 1 november 2010 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5065008)
Dan koken die vrijwilligers NIET apart voor jou dochter maar dan laat ze gewoon die onethische worst liggen. Da's al heel wat anders dan wat je eerder schreef

Dat is niet anders dan wat ik eerder schreef!
Wat heb jij gelezen?

Citaat:

Kan best zijn, maar dat was mijn vraag niet.
dit was mijn vraag: Ik heb zelf tot mijn 17 bij de scouts gezeten. En men eist er respect voor het scoutsuniform. Elke afdeling/regio heeft zo zijn eigen uniform. Bij ons was dit een jeansbroek, ons scoutshemd en scoutsdas. Geen scoutspet. Indien de jongens een gewone pet droegen ,dan moest die verplicht afgenomen worden tijdens de (verplichte) leidinggroet.
Wat denk je zou er gebeuren moest een overtuigde moslima bij de scouts gaan. Zou ze haar hoofddoek thuislaten of zal ze eisen dat haar hoofddoek toegelaten zou worden? Ik denk het laatste . Maar wat denk jij Artisjok, wat zou jij logisch vinden moest jou dochter in deze situatie zitten ?
Je vraag was.
En als men respect eist voor het uniform , mag jou dochter daar dan haar voeten aanvegen en haar hoofddoekje ophouden "omdat ze mooi meespeelt" met de anderen?
Ik weet niet hoe het er in de scouts aan toe gaat, maar in de Chiro heeft dit probleem zich nooit gesteld.
Ik vind het belangrijker dat ze samen spelen.
Wat vind jij het belangrijkste? Samenspelen? Of een hoofddoek?

Citaat:

Ja die lees ik, maar er stond geen antwoord met betrekking tot het uniform versus hoofddoek. En kom nu aub niet opnieuw af met een linkje maar antwoord eens rechtstreeks.
Dat was ook niet de vraag.
Dit vroeg je
Waarom altijd die uitzonderingen voor jullie? Snap je niet dat jullie zo zelf die apartheid zelf in de hand werken? Dat doe je nu al door die lieve vrijwilligers van de chiro apart voor jouw dochter te laten koken.
Dit is toch wel een duidelijk antwoord

P.S. Zou je willen repliceren zonder jouw tekst bij de mijne te voegen. Het vergt meer tijd om op zo'n post te repliceren, en je dringt nu al na 6 minuten aan op een antwoord.

artisjok 1 november 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 5065012)
Trouwens ...

ik ken de leeftijd van je dochter niet Artisjok, maar wat is haar mening over het hallal kelen van schapen, al dan niet met hun kont naar Mekka?

Mijn dochter vindt ELK dierenleed verwerpelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be