Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Bestuurder negeert bevelen vrouwelijke agent. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146722)

grimbergen 20 november 2010 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5114423)
Ja hoor, meegemaakt bij vroegere werkgever, een jonge Marokkaan wilde echt niet werken onder een vrouwelijke collega, dus werd hij overgeplaatst naar een andere wijk waar hij met een mannelijke Marokkaan kon werken, " probleem opgelost"!:roll:

Probleem niet opgelost. Nationaliteit afnemen.

Bobke 20 november 2010 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115180)
Wat is me dat nou weer voor een kutopmerking.

Alsof de de moslims u bezien als een hond, doe toch eens normaal. Zulke bekrompen reacties verbazen me meer dan een onnozele man die weigert naar een vrouw te luisteren.

Het gaat toch over dezelfde onozele man.
Of luisteren "de moslims" niet naar een vrouw?

artisjok 20 november 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115196)
Beste, ik begrijp je standpunt niet. Graag meer uitleg.

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=54

artisjok 20 november 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5115204)

Het ging over
"Het zou ook kunnen dat hij, als moslim, geen bevelen aanvaardt van een ongelovige hond."

suqar_7loe 20 november 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5115204)

Nou, ik moet zeggen dat vele moslimmannen wel naar mij luisteren.

grimbergen 20 november 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5114492)
Mijn punt is, dat de moslimbashers, die een groep veroordelen wegens de daden van 1 individu, dezelfde "redenering" volgens als de racisten.
Het staat toch klaar en duidelijk uitgelegd in de tekst. Je hoeft daar toch geen uitleg meer bij.

Ik plaats dit hier, omdat het hier van toepassing is.
Ik zou dit in zowat elke draad onder I&I kunnen zetten.

Excuseer madammeke. Het is niet omdat jij dit een fait diverske vind. Dat heel vlaanderen uw mening moet volgen. De kaart van racisme trekken is walgelijk. Deze persoon discrimineert op basis van zijn geloof. Ik heb het recht om dit eens onder de aandacht van de mensen te brengen. Persoonlijk heb ik het gevoel dat jij ieder die niet plat op de buik gaat met de benen in de lucht voor de islam voor jou een racist is. :roll:

Bert Bubber 20 november 2010 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5113854)
Dat wordt onze nieuwe cultuur.

Als het van de NVA afhangt ?

grimbergen 20 november 2010 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5114501)
Dat is te gênant voor Ninelle, grimbergen, marie, alice, circe &C°.

Ochottekes de islam komt negatief in de pers . De dwaallichten staan weer op hun achterste benen. :rofl: Schelden is dan weer het logische gevolg. :roll:

suqar_7loe 20 november 2010 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115214)
Excuseer madammeke. Het is niet omdat jij dit een fait diverske vind. Dat heel vlaanderen uw mening moet volgen. De kaart van racisme trekken is walgelijk. Deze persoon discrimineert op basis van zijn geloof. Ik heb het recht om dit eens onder de aandacht van de mensen te brengen. Persoonlijk heb ik het gevoel dat jij ieder die niet plat op de buik gaat met de benen in de lucht voor de islam voor jou een racist is. :roll:

Jij schrijft haar weer zaken toe, die ze nooit heeft beweerd.

Waar zegt ze dat het om een fait divers gaat? Maar soit, er zijn inderdaad ergere zaken.

En artisjok heeft gewoon gelijk. U scheert voor de verandering een hele gemeenschap over eenzelfde kam omdat 1 bepaald individu iets heeft uitgestoken..

Bobke 20 november 2010 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115213)
Nou, ik moet zeggen dat vele moslimmannen wel naar mij luisteren.

Toch zijn er ook die, als moslim dat niet doen.
Zelfs geen handen schudden.

suqar_7loe 20 november 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5115237)
Toch zijn er ook die, als moslim dat niet doen.
Zelfs geen handen schudden.

Handen schudden is een andere zaak. Als ik u geen hand wil geven of geen kus dan is dat mijn zaak. Maar daar gaat het niet over. Het gaat over die onnozele uitspraak 'ongelovigen zijn honden'. Voor mij bent u geen hond maar wel een medemens. Jullie kunnen gewoon enorm goed overdrijven. Ik ken geen enkele moslim die u als een hond beschouwt.

grimbergen 20 november 2010 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115202)
Meer uitleg zal in uw geval ook niet veel helpen hoor.

Hou uw scheldpartijen voor uw linkse hielenlikkers. honeypop 8-)

suqar_7loe 20 november 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115245)
Hou uw scheldpartijen voor uw linkse hielenlikkers. honeypop 8-)

Ik scheld niet. Ik meen het oprecht.

grimbergen 20 november 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115228)
Jij schrijft haar weer zaken toe, die ze nooit heeft beweerd.

Waar zegt ze dat het om een fait divers gaat? Maar soit, er zijn inderdaad ergere zaken.

En artisjok heeft gewoon gelijk. U scheert voor de verandering een hele gemeenschap over eenzelfde kam omdat 1 bepaald individu iets heeft uitgestoken..

Bron waar ik heel de gemeenschap over dezelfde kam scheer? Pech honeypop dat zal je niet kunnen. Ik zei dat deze gast wel het toppunt van niet integratie is.

grimbergen 20 november 2010 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115247)
Ik scheld niet. Ik meen het oprecht.

ik ook. 8-)

duveltje382 20 november 2010 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115242)
Handen schudden is een andere zaak. Als ik u geen hand wil geven of geen kus dan is dat mijn zaak. Maar daar gaat het niet over. Het gaat over die onnozele uitspraak 'ongelovigen zijn honden'. Voor mij bent u geen hond maar wel een medemens. Jullie kunnen gewoon enorm goed overdrijven. Ik ken geen enkele moslim die u als een hond beschouwt.

Vroeger ging ik aan het galgeweel in Antwerpen met mijn hond zwemmen,en al die Marokkaantjes werden zot ,zij vonden dat vies !!!

grimbergen 20 november 2010 22:00

Citaat:

Dan ken jij geen moslims. :roll:

grimbergen 20 november 2010 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 5115252)
Vroeger ging ik aan het galgeweel in Antwerpen met mijn hond zwemmen,en al die Marokkaantjes werden zot ,zij vonden dat vies !!!

Dat is het ergste dat kinderen met honden worden gediscrimineert door de moslims. Bijzonder hartverscheurend. De linkse dwaallichten aanschouwden het en keurden het goed.

suqar_7loe 20 november 2010 22:02

Citaat:

Ik heb een nonkel die een hond heeft (een marokkaanse moslim). Mijn ma had vroeger een hond, mn grootouders hebben een hond gehad. Ik snap jullie gemekker niet.

En inderdaad, ik moet daar ook niks van hebben. Maar liever een hond dan een duif.

suqar_7loe 20 november 2010 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115253)

Neen, ik zal wel geen moslims kennen. Dat zal het wel zijn :roll:

grimbergen 20 november 2010 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115260)
Neen, ik zal wel geen moslims kennen. Dat zal het wel zijn :roll:

Yep. Ik heb meestal gelijk. :lol: 8-)

suqar_7loe 20 november 2010 22:06

Citaat:

Vaak zijn ze gewoon bang van een hond. Ik bijvoorbeeld vind labradors en zulke grote honden mooi maar een kleine hond moet niet in mijn buurt komen. Ik kom vaak bij mn tante en die heeft zo een kleine, dikken hond (pitbull denk ik). Getverr, wat een vuil beest. Als da beest me aanraakt moet ik mn woedoe opnieuw doen of mijn gebed is niet geldig.

artisjok 20 november 2010 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115214)
Excuseer madammeke. Het is niet omdat jij dit een fait diverske vind. Dat heel vlaanderen uw mening moet volgen. De kaart van racisme trekken is walgelijk. Deze persoon discrimineert op basis van zijn geloof. Ik heb het recht om dit eens onder de aandacht van de mensen te brengen.

Bijna volledig mee akkoord.

Citaat:

Persoonlijk heb ik het gevoel dat jij ieder die niet plat op de buik gaat met de benen in de lucht voor de islam voor jou een racist is. :roll:
Van waar komt dit gevoel? Wat heeft dit gevoel opgewekt? Heb je dikwijls zo'n gevoelens?

Waarom zou de kaart van het racisme trekken walgelijk zijn? Vind je racisme walgelijk? Dat je er me van beschuldigd de kaart van het racisme te trekken, geeft mij dan weer de indruk dat je de tekst wel begreep.

De titel die je bedacht voor je post "Het hoogtepunt van niet integratie bij moslims." is een schoolvoorbeeld van inherentisme.
Je doet alsof het niet gehoorzamen aan een vrouw; eigen is aan moslims.

grimbergen 20 november 2010 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115258)
Ik heb een nonkel die een hond heeft (een marokkaanse moslim). Mijn ma had vroeger een hond, mn grootouders hebben een hond gehad. Ik snap jullie gemekker niet.

En inderdaad, ik moet daar ook niks van hebben. Maar liever een hond dan een duif.

Wacht dus alleen uw nonkel en jij zijn moslims. Uw nonkel heeft een hond omdat dat beest een werkhond is. Ofwel is uw nonkel een afvallige. Dank voor de verduidelijking.

suqar_7loe 20 november 2010 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115266)
Yep. Ik heb meestal gelijk. :lol: 8-)

Ongelijk bedoel je.

Graag gedaan.

grimbergen 20 november 2010 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5115268)

Van waar komt dit gevoel? Wat heeft dit gevoel opgewekt? Heb je dikwijls zo'n gevoelens?

Waarom zou de kaart van het racisme trekken walgelijk zijn? Vind je racisme walgelijk? Dat je er me van beschuldigd de kaart van het racisme te trekken, geeft mij dan weer de indruk dat je de tekst wel begreep.

De titel die je bedacht voor je post "Het hoogtepunt van niet integratie bij moslims." is een schoolvoorbeeld van inherentisme.

Racisme is walgelijk ! Dagelijks worden ongelovige mensen gediscrimineert door moslims. Vooral kinderen en meisjes hebben het dikwijls zitten.

Bobke 20 november 2010 22:09

Citaat:

Hij had het ook niet over u maar over die onozele man.
Misschien bent u ook wel te licht geraakt.

suqar_7loe 20 november 2010 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115269)
Wacht dus alleen uw nonkel en jij zijn moslims. Uw nonkel heeft een hond omdat dat beest een werkhond is. Ofwel is uw nonkel een afvallige. Dank voor de verduidelijking.

Neen, mijn nonkel is een diepgelovige moslim, overigens ook een grote hondenliefhebber. Past dat niet in je plaatje soms?

grimbergen 20 november 2010 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115270)
Ongelijk bedoel je.

Graag gedaan.

Gelijk ! Niet zomaar van gedacht veranderen zonder bronvermelding !

suqar_7loe 20 november 2010 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5115273)
Hij had het ook niet over u maar over die onozele man.
Misschien bent u ook wel te licht geraakt.

Voor die man zal u hoogstwaarschijnlijk ook geen hond zijn hoor.

grimbergen 20 november 2010 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115274)
Neen, mijn nonkel is een diepgelovige moslim, overigens ook een grote hondenliefhebber. Past dat niet in je plaatje soms?

Dat past niet in het moslimplaatje. Maar ik ben zeer content. Uw nonkel is goed op weg om een afvallige te worden. Afvallige moslims zijn mijn beste vriendjes. 8-)

artisjok 20 november 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115253)

Jij wel? Wie is voor jou een moslim? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als moslim beschouwd te worden?

suqar_7loe 20 november 2010 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115278)
Dat past niet in het moslimplaatje. Maar ik ben zeer content. Uw nonkel is goed op weg om een afvallige te worden. Afvallige moslims zijn mijn beste vriendjes. 8-)

Mijn nonkel is getrouwd met een Vlaamse. Maar ik zie hem niet snel afvallig worden.

filosoof 20 november 2010 22:13

Citaat:

Ik vind dat ook vies. :-P

artisjok 20 november 2010 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5115268)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5115272)
Racisme is walgelijk !

Dat is alvast duidelijk.
En op de rest antwoord je niet.

Gwyndion 20 november 2010 23:30

Hij is alvast niet de enigste die deze indruk krijgt. Je tracht bijna consequent gebeurtenissen zoals deze altijd aan het individu toe te schrijven en bedenkingen dat deze daden disproportioneel voorkomen lijk je inderdaad als moslimbashen/racisme af te doen. Waarom dit walgelijk is? Omdat dit het debat, dat toegegeven vaak al aan de povere kant is daarom veralgemeningen, helemaal om zeep helpt doordat je tracht het onderwerp te verplaatsen. Vaak tracht je mensen, zoals hier, op het verdedigende te krijgen zonder inhoudelijk te reageren. Sexisme is niet beperkt tot moslims maar net zoals andere zaken zoals bvb homofobie lijkt dit wel vaker voor te komen, wat natuurlijk ook kan doordat ze homofobie etc. niet/minder als een taboe beschouwen.

longhorn 21 november 2010 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115280)
Mijn nonkel is getrouwd met een Vlaamse. Maar ik zie hem niet snel afvallig worden.

Maar zij werd waarschijnlijk wel verplicht afvallig te worden en zich te bekeren?

den dinges 21 november 2010 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5115267)
Vaak zijn ze gewoon bang van een hond. Ik bijvoorbeeld vind labradors en zulke grote honden mooi maar een kleine hond moet niet in mijn buurt komen. Ik kom vaak bij mn tante en die heeft zo een kleine, dikken hond (pitbull denk ik). Getverr, wat een vuil beest. Als da beest me aanraakt moet ik mn woedoe opnieuw doen of mijn gebed is niet geldig.

Wat een verschrikkellijke zever ! Mentaal afval noem ik dat !

den dinges 21 november 2010 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5115281)
Ik vind dat ook vies. :-P

Jij bent dan ook nog erger als de moslims zelf.

Samuray 21 november 2010 03:01

Die kerel is wel consequent, elke vrouw afwijzen.

Maar in ieder geval is het waarschijnlijk de domste gedrag waarvan ik ooit van heb gehoord. Een idiote sukkel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be