![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Of luisteren "de moslims" niet naar een vrouw? |
Citaat:
|
Citaat:
"Het zou ook kunnen dat hij, als moslim, geen bevelen aanvaardt van een ongelovige hond." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar zegt ze dat het om een fait divers gaat? Maar soit, er zijn inderdaad ergere zaken. En artisjok heeft gewoon gelijk. U scheert voor de verandering een hele gemeenschap over eenzelfde kam omdat 1 bepaald individu iets heeft uitgestoken.. |
Citaat:
Zelfs geen handen schudden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad, ik moet daar ook niks van hebben. Maar liever een hond dan een duif. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarom zou de kaart van het racisme trekken walgelijk zijn? Vind je racisme walgelijk? Dat je er me van beschuldigd de kaart van het racisme te trekken, geeft mij dan weer de indruk dat je de tekst wel begreep. De titel die je bedacht voor je post "Het hoogtepunt van niet integratie bij moslims." is een schoolvoorbeeld van inherentisme. Je doet alsof het niet gehoorzamen aan een vrouw; eigen is aan moslims. |
Citaat:
|
Citaat:
Graag gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien bent u ook wel te licht geraakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En op de rest antwoord je niet. |
Hij is alvast niet de enigste die deze indruk krijgt. Je tracht bijna consequent gebeurtenissen zoals deze altijd aan het individu toe te schrijven en bedenkingen dat deze daden disproportioneel voorkomen lijk je inderdaad als moslimbashen/racisme af te doen. Waarom dit walgelijk is? Omdat dit het debat, dat toegegeven vaak al aan de povere kant is daarom veralgemeningen, helemaal om zeep helpt doordat je tracht het onderwerp te verplaatsen. Vaak tracht je mensen, zoals hier, op het verdedigende te krijgen zonder inhoudelijk te reageren. Sexisme is niet beperkt tot moslims maar net zoals andere zaken zoals bvb homofobie lijkt dit wel vaker voor te komen, wat natuurlijk ook kan doordat ze homofobie etc. niet/minder als een taboe beschouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die kerel is wel consequent, elke vrouw afwijzen.
Maar in ieder geval is het waarschijnlijk de domste gedrag waarvan ik ooit van heb gehoord. Een idiote sukkel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be