![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mits verwekt in het ware geloof in harriechristus. Bid dan aldus: Lieve harriechristus, in Uw naam offer ik mijn zaad aan mijn in tederheid aanbeden vrouw. Lieve harriechristus, in Uw naam ontvang ik het zaad van mijn echtvriend. |
Bij mij was da de voorkant hoor...
als je hem er van achter insteekt komt hij er van voor uit |
Gevallen engel
Onheilvoorspeller De Antichrist |
Zondvloed
Orkanen Tyfoons Tsunamis Epidemies Kernenergie Eurovisiesongfestival |
Robot verlaat het schip
|
Citaat:
|
een man met het dna van een slang
|
en een hermafrodiet met xx-chromosomen
|
hij bewerkte een veld aan de Kapellelos samen met Petrus
|
de 5 kenmerken van para-psychologie
Telepathie: betreft de transfer van informatie via gedachten of gevoelens tussen individuen zonder 'bemiddeling' van de vijf klassieke zintuigen. Precognitie: Perceptie en kennis van gebeurtenissen in de toekomst nog voor ze hebben plaatsgevonden. Helderziendheid: Het verkrijgen van informatie over plaatsen en gebeurtenissen op een manier die niet door de huidige wetenschap kan worden verklaard. Psychokinese: Het vermogen van de menselijke geest om materie, tijd, ruimte of energie te beïnvloeden op een manier die niet door de huidige wetenschap kan worden verklaard. Reïncarnatie: De wedergeboorte van de ziel of een ander niet-lichamelijk aspect van het menselijke bewustzijn in een nieuw fysiek lichaam na de dood. Spoken: Studie van fenomenen die vaak worden toegeschreven aan spoken, vaak op plaatsen waar een gestorven individu heeft verbleven of die verbonden zijn met diens bezittingen. hij heeft ze alle 5 |
en Hij spreekt 175 talen
|
Niet de verleider, maar de verleidster tot liefde en lust en geboorte van het kind.
En dan maar een leven lang zwoegen voor het gezin....:lol: |
nog een bijnaam van em : de Wandelaar , Portiekenlaan 19 8434 Westende
of is het verlijder |
De grote verleider is deze wereld Mij niet te willen leren kennen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be