![]() |
Citaat:
Je kan natuurlijk altijd naast de kwestie lullen, maar ik ben eigenlijk te intelligent om daaraan deel te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w Hun oorlogskreet roepnd. Allah Hakbar ! |
Citaat:
Verdeel en heers!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Als u op de islam wil schelden (as usual) doe dat dan in de juiste subfora (ik denk dat dat 'diarree en buikloop' heet) |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, totaal onbegrijpelijk dat jij hier een moorddadige pedofiel komt verdedigen. 8O |
Citaat:
Als iedereen wist wat jij weet, dan was de aarde nu nog plat. |
Citaat:
Volgens een paar hier op dit forum waren de nazi's links, blijkbaar is de oprichter van het VB dat dan ook. :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Off topic :oops:
|
Citaat:
Juist, we gaan hier on toppic blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En voila, die mag even gaan afkoelen blijkbaar. Wat een Thais heethoofd zeg.
|
De wereld op zijn kop, kan alleen in Belgie.
Filip De winter, die een veroordeling te beurt zou moeten vallen wegens verantwoordelijk voor de dood van zes miljoen joden, die kan hier zomaar een klacht neerleggen? Hopelijk wijst de rechter hem streng terecht. Ik ben zeer nieuwsgierig naar de uitspraak. |
Citaat:
|
Eventjes puur juridisch:
FDW kan dit winnen, indien hij kan aantonen dat de poster helemaal geen objectieve meningsuiting van 1 persoon of groep is. Als hij kan aantonen dat de poster een gerichte aanval tegen diens persoon is, dan is het geen kritiek meer, maar smaad en eerroof, die gevolg kunnen hebben op zijn persoonlijke- en zakenrelaties. En daar kan je wel iemand voor veroordelen. Als de rechter echter oordeelt dat dit geen poging is om FDW actief voor te stellen als iets negatiefs(in het algemeen dus), dan verliest hij de zaak. |
Ik vraag me vooral af hoe hij de makers van die poster gaat vinden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: - Dezelfde vraag zal Dewinter ook gesteld hebben. :lol: |
Citaat:
In zijn omgeving zoeken misschien? Of naar een spiegel zoeken? |
Citaat:
Ikzelf, als VB sympathisant, vind zelfs dat er hier geen sprake is van oproepen tot geweld en vind die rechtszaak, gezien de stront die FDW al heeft moeten verduren van de VRT en andere pers, dus eerder een geval van vrije meningsuiting. Ik verklaar mij nader: FDW heeft door het CM geen enkele kans om zijn afschuw voor dergelijke affiches openbaar te maken. Als hij dus een proces begint dan haalt hij toch de kranten om zijn ongenoegen te laten blijken. Zo ver is het dus al gekomen met onze Vlaamse vrijheid van meningsuiting. Nog even het volgende: Als men een democratisch volksvertegenwoordiger van een democratische partij met Hitler mag vergelijken waarom mag men dan niet een lang overleden profeet met Hitler vergelijken? Is deze beschouwing niet mee te nemen in een eventuele rechtszaak? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be