![]() |
Citaat:
De wever heeft daar geen zin in en dat heeft niets met manipuleren te maken. hij denkt aan zijn programma ipv de 16 en dat siert hem. |
Citaat:
Ik kan me al een beeld vormen van de inhoud van de boodschap van de grote manipulator. Trouwens voortdoen ? Voortdoen ? Zijn ze ZELF met iets bezig ? |
Citaat:
Er zijn nog trouwens andere uitwegen uit de impasse. Vraag het maar aan Bart De Wever of aan Elio Di Rupo. Buiten de andere uitwegen die zij zien zijn er hoogstwaarschijnlijk nog andere manieren om uit de impasse te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets als een hond die achter een auto loopt of een bompa die achter een meiske loopt: als ze 't dan ongeveer hebben weten ze niet wat ermee aan te vangen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nu het praktisch wordt, blijkt het heel wat moeilijker of zelfs onmogelijk te zijn. In verband met Brussel zijn ze al zo vaak van mening veranderd dat ze het zelf niet meer kunnen volgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat men zegt: ik zal je niet meteen doodschieten hoor. Ik zal eerst enkel in je benen schieten, vervolgens in je armen, dan in je buik,... je gaat daar toch niet van dood? het is niet omdat de n-va denkt dat de Franstaligen domme kleuters zijn dat ze dat ook zijn en het einddoel van n-va niet kennen. N-va weet ook hoegenaamd niet hoe ze bijv. Brussel moeten oplossen en willen daarom stap voor stap afbreken in de hoop dat ze ooit terwijl ze bezig zijn een oplossing voor Brussel vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren nog in de N-VA persconferentie. Jan Janbon die niet akkoord is dat de gewesten mee besparen. Dit is de Maddens-doctrine. Laat de federale staat zelf leegbloeden door de geldkraan van de federale naar de gewesten open te laten staan. Hierdoor gaat de federale leegbloeden en volgens de Maddens-doctrine moet de Vlaams Nationalisten dan maar gewoon afwachten tot het Zuiden van het land zelf met voorstellen afkomt voor de splitsing. Zelfs Ivan De Vadder heeft gisteren rechtstreeks op dit feit gewezen. |
Citaat:
tegelijkertijd moet er wel 22 miljard bespaart worden tegen 2015 en dus vraagt men nu aan vlaanderen om massaal overschotten te boeken en fors te besparen. lijkt me evident dat nva hier niet voor te vinden is. iedereen meot zijn deel bijdragen zou ik zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elio Di Rupo is ook niet van gisteren. Volgens politicoloog Carl De Vos is hij de meester strateeg. De vraag is, moet de bevolking dit pikken ? |
Citaat:
Wat Milquet zou gezegd hebben behoort tot de zou-journalistiek. Als ze van die stelling zou zijn dan is dit de Maddens doctrine in werking. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan beter stoppen met argumentaties als: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
men tracht nu alles op nva te schuiven maar als je goed kijkt dan zul je zien dat sinds 2007, 50 maanden, de nva amper 25 maanden betrokken was. de andere 25 maanden had nva NIETS in de pap te brokken en toen kwam er ook niets van. |
Citaat:
De Nota De Wever is meer volgens de BAERT doctrine. Ze geeft echter geen cijferwerk voor de sociale zekerheid waar zwaar moet worden ingegrepen. Ze omzeilt de echte problematiek, zoals ook de Nota JVDL doet trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be