Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Rokers, stop toch eens met je egoistische onzin (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154341)

Alboreto 27 april 2011 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5430544)
Roken is niet noodzakelijk maar 90% van alle vervuilende transporten is dat ook niet of kan een milieuvriendelijker alternatief gebruiken.

Inderdaad, en ga daarvoor gerust in het mobiliteitsforum voor ijveren.
Het is in deze discussie echter geen argument voor roken.
In tegendeel eigenlijk.

Eigenzinnig 27 april 2011 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5430554)
Inderdaad, en ga daarvoor gerust in het mobiliteitsforum voor ijveren.
Het is in deze discussie echter geen argument voor roken.
In tegendeel eigenlijk
.

Het is wel degelijk een argument om de 'dodelijke 'schadelijkheid van tabak en de marginaliteit van haar gebruikers even te nuanceren..sommigen lukt dat blijkbaar niet goed..

pibo® 27 april 2011 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5430532)
Er is natuurlijk een fundamenteel verschil tussen de twee.
Vervoer is noodzakelijk, roken is dat niet.

Maar ook bij het vervoer zijn we bezig het gezonder te maken (lagere uitstoot, roetfilters, ...)

Natuurlijk is er een fundamenteel verschil ........... een rokerskroeg binnen gaan is vrije keuze ........ met de fiets naar men job rijden is geen vrije keuze !

Fieseler 27 april 2011 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pibo® (Bericht 5430598)
Natuurlijk is er een fundamenteel verschil ........... een rokerskroeg binnen gaan is vrije keuze ........ met de fiets naar men job rijden is geen vrije keuze !

2

En is het nu net niet dat wat de afgunstVlamingen willen veranderen?

kiko 27 april 2011 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5430524)
Vertel je dit soort paternalistisch gezeik ook tegen je drinkende vrienden ?

Heb je trouwens het lef om deze verzuurde anti-rokerspraat ook tegen je rokende 'cafévrienden' te zeggen of blijft het bij keffen op een anoniem forum ?..

Ik merk dat de argumenten op zijn.

Feit is en blijft dat jij als roker een letterlijke slaaf bent van de sigarettenindustrie, in zo een mate zelfs dat het je gezonde verstand aangetast heeft en je bijgevolg fulmineert tegen iedereen die terecht bedenkingen heeft bij een zo slechte, ongezonde, dure, onnodige en gevaarlijke hobby, zowel gevaarlijk voor jezelf als voor anderen.

Maar je doet maar hoor. Enkel niet meer in een café, hah ! Ga buiten wat zielig staan roken, maar je komt er niet meer in met je stinkstokken. De democratie heeft beslist.

Eigenzinnig 27 april 2011 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5431405)
Ik merk dat de argumenten op zijn.Feit is en blijft dat jij als roker een letterlijke slaaf bent van de sigarettenindustrie, in zo een mate zelfs dat het je gezonde verstand aangetast heeft en je bijgevolg fulmineert tegen iedereen die terecht bedenkingen heeft bij een zo slechte, ongezonde, dure, onnodige en gevaarlijke hobby, zowel gevaarlijk voor jezelf als voor anderen.

Maar je doet maar hoor. Enkel niet meer in een café, hah ! Ga buiten wat zielig staan roken, maar je komt er niet meer in met je stinkstokken. De democratie heeft beslist.

Ja dit is pas argumenteren...:roll:

Je bent een lafbek , alleen jammer dat de rokers in jouw kring dat nooit zullen weten.

A propos, ik rook niet (meer)..en jouw triestig betoog is helemaal geen normale reactie van een 'normale' niet-roker over dit onderwerp..

Steve_M 27 april 2011 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5431418)
Ja dit is pas argumenteren...:roll:

Je bent een lafbek , alleen jammer dat de rokers in jouw kring dat nooit zullen weten.

A propos, ik rook niet (meer)..en jouw triestig betoog is helemaal geen normale reactie van een 'normale' niet-roker over dit onderwerp..

Waarom is h/zij een lafbek? Omdat h/zij zijn/haar gedacht zegt?

Johnny Blaze 27 april 2011 16:48

Als nu eens AL de café bazen onderling afspreken dat ze gewoon roken blijven toelaten op café en geen gevolg geven aan de sancties. Wat gaat men dan doen? Elke café sluiten? Laat me niet lachen. Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid is af en toe goed voor onze vrije toekomst. Spijtig genoeg heeft de gemiddelde Belg hier niet de ballen voor.

Steve_M 27 april 2011 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 5431449)
Als nu eens AL de café bazen onderling afspreken dat ze gewoon roken blijven toelaten op café en geen gevolg geven aan de sancties. Wat gaat men dan doen? Elke café sluiten? Laat me niet lachen. Een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid is af en toe goed voor onze vrije toekomst. Spijtig genoeg heeft de gemiddelde Belg hier niet de ballen voor.

En als nu eens ALLE fabrieken de wetten tegen kinderarbeid naast zich zouden neerleggen. Beetje burgerlijke ongehoorzaamheid.

Johnny Blaze 27 april 2011 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5431452)
En als nu eens ALLE fabrieken de wetten tegen kinderarbeid naast zich zouden neerleggen. Beetje burgerlijke ongehoorzaamheid.

Doen ze toch. Outsourcing heet dat tegenwoordig ;)

Steve_M 27 april 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 5431453)
Doen ze toch. Outsourcing heet dat tegenwoordig ;)

Ook waar. :-)

Raven 27 april 2011 17:03

JurgenD, u heeft helemaal gelijk.

Nog niet hoger dan mijn schoen, komen de rokers die zijn gaan betogen tegen het rookverbod.

Marxmannetje 27 april 2011 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 5431449)

Of anders gewoon van cafés waar de meerderheid er rookt omdopen tot rookcafés, en voor de rest afspreken dat men daar alleen nog maar mag roken, buiten je eigen woning natuurlijk. Oh, en dus echt alleen in een café en niet meer op straat, want dan gooien ze toch die sigaretten op de grond of gaat die lucht in onze longen.

Eigenzinnig 27 april 2011 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 5431465)
JurgenD, u heeft helemaal gelijk.

Nog niet hoger dan mijn schoen, komen de rokers die zijn gaan betogen tegen het rookverbod.

Het exhiburant krimpen van het lichaam is tot nader order geen gevolg van roken...:lol:

Verwonderd me niks de 'relatief' magere opkomst..zelfstandigen die zich organiseren in groep is op zich al een hele prestatie..:-o

Wat heeft een volledig hermetisch afgesloten ruimte met sluisdeursysteem nu nog te maken met het beschermen tegen rook..komaan zeg een beetje normaal blijven doen hé..

Mitgard 27 april 2011 17:32

Damn krauts had it right.

Mitgard 27 april 2011 17:38

SAMSE

kiko 27 april 2011 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5431508)

Damn krauts had it right.

Als ze gelijk hebben, hebben ze gelijk, of het nu de nazi's waren, de inca's of het verloren gewaande 9de legioen.

Rangzen 28 april 2011 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5429712)
Een dieptragisch verhaal. Maar, in plaats van het cafébezoek te verminderen, zou je vriend misschien, ik zeg maar wat, beter het roken wat verminderen ?

Minder roken - en uiteindelijk stoppen - is een win win situatie voor iedereen.

Dit is echt tekenend voor de verregaande betutteling in onze maatschappij.
IK weet wel dat roken niet gezond is, het is ook één van de redenen waarom ik er mee gestopt ben, maar ik kan mijn medemens niet VERPLICHTEN om ook aan zijn gezondheid te denken, als die vindt dat dat een aanvaardbaar risico is.

Ik vind zelf dat de schadelijkheid van passief roken schromelijk overdreven wordt, zeker als het gaat om blootstelling van enkele uurtjes per week. Dat is dan een aanvaardbaar risico dat ik neem.

Als we mensen gaan verhinderen dit soort afwegingen te maken, omdat WIJ WETEN WAT GOED VOOR U IS, beeldt je dan maar eens in wat de toekomst in petto heeft :

- Iedereen die overgewicht heeft op dieet
- Alcohol consumeren in afgemeten hoeveelheden, max 2 biertjes per dag of zo
- Geen snoep meer want slecht voor uw tanden
- Geen frieten meer, want onze cholesterol is nu al te hoog
- Veel minder internetten en dan vooral op fora, want slecht voor uw polsen en uw rug
- Max 1 uur televisie per avond, en verplicht 2 uur lichaamsbeweging daarna
- Enkel nog sex met condoom, tenzij ge een kindje wil maken
- Nergens meer roken, zelfs thuis niet
- Drugs uit den boze, in welke vorm dan ook
- Als je niet kan slapen, pech dan, want ook slaapmiddelen kunnen niet meer

... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wij gaan een spannende toekomst tegemoet !

korvo 28 april 2011 09:47

Citaat:

De democratie heeft beslist.

Is er dan een referendum geweest? Bovendien: als de "democratie" in onze bruine kroeg nu eens beslist om te blijven roken? Flauw hoor...
Ik zal me alleszins aanpassen aan het verbod. Blijft alleen het wrange gevoel dat de "anti-rokers " eigenlijk geen echte cafégangers zijn, nooit waren en nooit zullen worden...
Waarschijnlijk stevenen we af naar Ierse toestanden, waar de pubs leeg zijn, en de er in de "rooktent" buiten een geweldige ambiance heerst. Waarop de eenzame "anti" binnen in de pub, eist dat er ook buiten een "scheiding" komt ;-)

pibo® 28 april 2011 13:05

Citaat:

Feit is en blijft dat jij als roker een letterlijke slaaf bent van de sigarettenindustrie, in zo een mate zelfs dat het je gezonde verstand aangetast heeft en je bijgevolg fulmineert tegen iedereen die terecht bedenkingen heeft bij een zo slechte, ongezonde, dure, onnodige en gevaarlijke hobby, zowel gevaarlijk voor jezelf als voor anderen.

Ik gaan niet buiten staan , twee pintjes op en naar huis ! als er daardoor minder volk in de kroeg komt en die verdwijnen dan is da pech !

Oh ja , ik vergelijk da zo een beetje met de refter opt werk ..... daar zit bijna nooit niemand , iedereen in de rookruimte ( rokers en niet rokers ! )

kiko 28 april 2011 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rangzen (Bericht 5432373)
Dit is echt tekenend voor de verregaande betutteling in onze maatschappij.

Ik begrijp niet zo heel goed wat er betuttelend is aan een wet die eigenlijk zegt: "hey roker, flikker op met je sigaret, hier mag je de lucht niet meer verpesten." Ik zie daar geen betutteling in, integendeel, het is een vrij gespierde wet.

Je kunt uiteraard alle wetten of initiatieven zo interpreteren dat ze, op de één of andere manier, betuttelend overkomen. Je kunt bijgevolg klagen over verkeerslichten (net alsof ik niet weet wanneer ik moet stoppen aan een kruispunt, wat een betutteling !), of een bordje Verboden te Zwemmen (ik zwem waar ik wil, ik ben toch geen klein kind zeker, met hun betutteling altijd !).

Maar dat ligt dan aan jouw perceptie.
Citaat:

IK weet wel dat roken niet gezond is, het is ook één van de redenen waarom ik er mee gestopt ben, maar ik kan mijn medemens niet VERPLICHTEN om ook aan zijn gezondheid te denken, als die vindt dat dat een aanvaardbaar risico is.
Je kunt enkel iets een aanvaardbaar risico vinden als je volledig en correct geïnformeerd bent over alle mogelijke risico's van roken.

Gezien de nogal krasse uitspraken van een aantal rokers hier, heb ik zeer zwaar de indruk dat mensen de gevolgen van roken nog steeds schromelijk onderschatten, ook al zijn ze verleden week nog naar de begrafenis geweest van iemand die zich doodrookte.

Citaat:

Ik vind zelf dat de schadelijkheid van passief roken schromelijk overdreven wordt
Ah je vindt dat. Fijn om te weten dat er nog mensen zijn die het beter weten dan een eindeloos leger van dokters. Die zitten uiteraard allemaal in het complot, of zeggen maar iets om zich interessant te maken.

Het feit dat cardiologen, pneumologen en co dagelijks geconfronteerd worden met de harde, onweerlegbare gevolgen van roken maakt voor jou uiteraard geen verschil, want je hebt ergens gelezen op het internet dat de schadelijke gevolgen eigenlijk toch nog wel meevallen.

Bobke 28 april 2011 19:26

Citaat:

Wellicht bent u een letterlijke slaaf van de bierindustrie aangezien ge zo nodig op café wilt gaan. Maar zoals alle verslaafden vindt ge de eigen verslaving minder erg.
Feit is dat we ons bemoeien met hoe caféuitbaters hun zaak moeten runnen en dat is inderdaad betuttelend.
Voor mijn part rookt men zich te pletter in een café, ik ben niet verplicht daar binnen te gaan.

kiko 28 april 2011 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5433443)
Wellicht bent u een letterlijke slaaf van de bierindustrie aangezien ge zo nodig op café wilt gaan.

Ik ben geen grote bierdrinker. Occasioneel eens. Daar gaat je hypothese.

Bobke 28 april 2011 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5433488)
Ik ben geen grote bierdrinker. Occasioneel eens. Daar gaat je hypothese.

Zoveel te beter.
Maar waarom maakt ge u dan druk over wat men op café doet ?
Wellicht roken sommige uitbaters ook niet.

kiko 28 april 2011 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5433500)
Zoveel te beter.
Maar waarom maakt ge u dan druk over wat men op café doet ?
Wellicht roken sommige uitbaters ook niet.

Ik maak me niet druk, lees eens de verbitterde reacties van de rokers hier, dan zul je pas weten wie zich druk maakt.

Ik maak me eerder vrolijk.

Om op je vraag te antwoorden, rokers hebben vele decennia lang op onbeschofte wijze de werkvloer, de openbare centra, de horeca, het openbaar vervoer en zo verder opggeëist en verpest met hun stinkende en gevaarlijke verslaving.

De meerderheid van de bevolking rookt niet, en toch kunnen slechts een handvol rokers de lucht enorm verpesten. Zelfs in het geval dat de risico's en gevolgen inzake passief roken wat overdreven zijn, kun je niet ontkennen dat er toch bepaalde gezondheidsrisico's zijn voor mensen die op regelmatige basis geconfronteerd worden met rokers.

Het is kortom een volledig scheefgegroeide situatie. De overheid begint pas de laatste jaren deze situatie een beetje recht te trekken door zoveel mogelijk roken in plaatsen waar veel mensen komen, te verbieden. Terecht.

De rokers hangen graag het slachtoffer uit, maar ik ben er quasi zeker van dat indien de rokers vanaf dag één hoffelijk en attent waren t.o.v. de niet-rokers, dergelijke wetten niet nodig waren, of toch een stuk minder. Ze hebben het dus zelf te danken aan hun egoïstisch gedrag.

Wat de cafébazen betreft, massa's cafébazen roken zelf, en voelen zich derhalve een dubbel slachtoffer. Pech voor hen, maar het is en blijft de roker zelf die er voor kiest om niet meer op café te gaan als hij er niet mag roken. Nog liever ostentatief thuis blijven dan op café te gaan om je te amuseren.

Spijtig dat de rokers niet inzien dat je je heel goed kunt amuseren zonder sigaret. Rokers vermelden graag met veel poeha dat zij zich tenminste kunnen amuseren, maar neem eens vijf minuutjes hun kankerstokje af, en we zullen eens kijken hoe lang het amusement zal duren.

Bobke 28 april 2011 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5433547)
Ik maak me niet druk, lees eens de verbitterde reacties van de rokers hier, dan zul je pas weten wie zich druk maakt.

Om op je vraag te antwoorden, rokers hebben vele decennia lang op onbeschofte wijze de werkvloer, de openbare centra, de horeca, het openbaar vervoer en zo verder opggeëist en verpest met hun stinkende en gevaarlijke verslaving.

De meerderheid van de bevolking rookt niet, en toch kunnen slechts een handvol rokers de lucht enorm verpesten. Zelfs in het geval dat de risico's en gevolgen inzake passief roken wat overdreven zijn, kun je niet ontkennen dat er toch bepaalde gezondheidsrisico's zijn voor mensen die op regelmatige basis geconfronteerd worden met rokers.

Het is kortom een volledig scheefgegroeide situatie. De overheid begint pas de laatste jaren deze situatie een beetje recht te trekken door zoveel mogelijk roken in plaatsen waar veel mensen komen, te verbieden. Terecht.

De rokers hangen graag het slachtoffer uit, maar ik ben er quasi zeker van dat indien de rokers vanaf dag één hoffelijk en attent waren t.o.v. de niet-rokers, dergelijke wetten niet nodig waren, of toch een stuk minder. Ze hebben het dus zelf te danken aan hun egoïstisch gedrag.

Wat de cafébazen betreft, massa's cafébazen roken zelf, en voelen zich derhalve een dubbel slachtoffer. Pech voor hen, maar het is en blijft de roker zelf die er voor kiest om niet meer op café te gaan als hij er niet mag roken. Nog liever ostentatief thuis blijven dan op café te gaan om je te amuseren.

Spijtig dat de rokers niet inzien dat je je heel goed kunt amuseren zonder sigaret. Rokers vermelden graag met veel poeha dat zij zich tenminste kunnen amuseren, maar neem eens vijf minuutjes hun kankerstokje af, en we zullen eens kijken hoe lang het amusement zal duren.

Ik denk dat de rokers niet eisen dat er geen rookvrije cafés mogen zijn.
Wij daarentegen eisen wel dat er geen cafés mogen zijn waar wel gerookt mag worden
Voor de rest ben ik het wel eens met uw post.

kiko 28 april 2011 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5433597)
Ik denk dat de rokers niet eisen dat er geen rookvrije cafés mogen zijn.
Wij daarentegen eisen wel dat er geen cafés mogen zijn waar wel gerookt mag worden
Voor de rest ben ik het wel eens met uw post.

Fair enough.

pibo® 28 april 2011 20:54

Citaat:

tja , binnenkort gaan jullie nog eisen dat op privé feestjes bij rokers thuis nimeer gerookt mag worden ............

kheb thuis nooit binnen gerookt als er niet rokers bij waren ( en eiste hetzelfde van andere gasten die rookte ! ) nu is da ook wel gedaan !

alfa16vjtd 28 april 2011 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD (Bericht 5425719)
Ik hoor in het nieuws dat er een betoging is van amper 1000 caféhouders en klanten die het niet eens zijn met het rookverbod.
  • Ze zeuren over klantenverlies.
  • Dat vrienden groepen uit elkaar gaan vallen.
  • Broodroof.
  • Dat het gros van hun klanten rokers zijn.
  • Een sigaretje is sociaal, wie kan daar nu tegen zijn ?

Ik zeg ronduit mijn mening hierop.

Nu zijn er veel vrouwen en mensen die niet roken die thuisbliiven omdat ze niet in de horeca willen komen, omdat iedereen daar zit te paffen. Dus dat klantenverlies zal heus wel in orde komen. In landen waar het rookverbod van kracht is, is er geen groot klantenverlies opgetreden.

Het is wetenschappelijk bewezen dat meeroken kanker verwekt. Het staat in koeieletters op de pakjes dat roken schadelijk is voor Uw gezondheid EN VOOR ANDEREN.

Het is wetenschappelijk bewezen dat de teer uit rook, door heel je lichaam raast, door al Uw organen inclusief Uw hersenen. Men heeft foto's getoont van hersenen van de roker. Longen van de roker, vol met teer. Waar bent U mee bezig ?

Het is bewezen dat roken het libido verlaagd en zelfs het DNA verandert van de verstokte roker.

Waar heeft de roker het recht om anderen fysiek te schaden met zijn verslaving ?

Als dit kan en mag, dan mag ik ook vrijelijk op iedereen zijn smoel kloppen die een sigaret opsteekt om mijn longen naar de vaantjes te helpen !

Stop toch eens Uw egoïstisch gedoe. Wilt U zichzelf verkankeren, goed, maar respecteer de gezondheid van een ander.

Ik vind dergelijke betoging ronduit zielig. Dat U geen karakter hebt om te stoppen met roken, is één ding. Dat U verslaafd bent is nog een andere zaak, maar dat U voor Uw eigen genot een ander schade toebrengt, daar ben ik ronduit tegen. Zeker als men men onnozele argumenten naar voor komt om het toch nog goed te praten ! Zelfs sommige zwangere vrouwen kunnen er niet afblijven en vergiftigen hun baby. Een onschuldig leven moet maar aanvaarden dat zijn moeder vol met teer en nicotine zit !

Rokers, noem ik regelrecht, zielepoten en onsociale egoïsten. Want U weet dat het schadelijk is voor U zelf en anderen, en toch doet U het. EN U heeft blijkbaar geen karakter ook om ermee te stoppen. En praat Uw verslaving nog goed ook. Wordt toch eens wakker in die half, ver-'teer'-de hersenen die nog resten na Uw jarenlang paffen !

Hmmm ik zou misschien beter beginnen roken :d
Ohja nicotine is juist goed voor de werking van de hersenen,....

Fieseler 28 april 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 5432431)
Is er dan een referendum geweest? Bovendien: als de "democratie" in onze bruine kroeg nu eens beslist om te blijven roken? Flauw hoor...
Ik zal me alleszins aanpassen aan het verbod. Blijft alleen het wrange gevoel dat de "anti-rokers " eigenlijk geen echte cafégangers zijn, nooit waren en nooit zullen worden...
Waarschijnlijk stevenen we af naar Ierse toestanden, waar de pubs leeg zijn, en de er in de "rooktent" buiten een geweldige ambiance heerst. Waarop de eenzame "anti" binnen in de pub, eist dat er ook buiten een "scheiding" komt ;-)

2

Ik weet in ieder geval dat u mij als ex roker met een lekker biertje in de hand gezellig bij de rokers zal kunnen vinden...

Eigenzinnig 29 april 2011 05:02

Citaat:

.

Nee u maakt zich niet druk...:lol:
Je kan je haat en verzuring slecht verbergen..

Eigenzinnig 29 april 2011 05:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5433387)
Je kunt enkel iets een aanvaardbaar risico vinden als je volledig en correct geïnformeerd bent over alle mogelijke risico's van roken.Gezien de nogal krasse uitspraken van een aantal rokers hier, heb ik zeer zwaar de indruk dat mensen de gevolgen van roken nog steeds schromelijk onderschatten, ook al zijn ze verleden week nog naar de begrafenis geweest van iemand die zich doodrookte.
.

Ik denk dat rokers zowat de meest geinformeerde en met de mogelijke gevolgen geconfronteerde groep ter wereld zijn van alle personen die risicogedrag vertonen..dus BS..

Ik ben al naar héél veel begrafenissen geweest..sommigen van duidelijk rookgerelateerde aandoeningen maar de overgrote meerderheid van algemene aandoeningen..overschatting is een even grote fout dan onderschatting..

kiko 29 april 2011 06:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5434014)
Nee u maakt zich niet druk...:lol:
Je kan je haat en verzuring slecht verbergen..

Is 't waar ? Kun je me enkele posts vinden die ik, in tegenstelling met jou en co, met het schuim op de lippen geschreven heb ? Bonne chance.

Zoals ik al zei, ik maak me vrolijk, niet druk.

Vermoedelijk ga ik, één keer het rookverbod van kracht is, de beste "rook-argumenten" kopiëren, printen en meenemen op café, om die dan met luide stem voor te lezen, waarna hilariteit het gevolg zal zijn.

Enkele uittreksels van jou zullen ook wel de revue passeren. Wees geflatteerd !

Eigenzinnig 29 april 2011 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5434062)
Is 't waar ? Kun je me enkele posts vinden die ik, in tegenstelling met jou en co, met het schuim op de lippen geschreven heb ? Bonne chance.

Zoals ik al zei, ik maak me vrolijk, niet druk.

Vermoedelijk ga ik, één keer het rookverbod van kracht is, de beste "rook-argumenten" kopiëren, printen en meenemen op café, om die dan met luide stem voor te lezen, waarna hilariteit het gevolg zal zijn.

Enkele uittreksels van jou zullen ook wel de revue passeren. Wees geflatteerd !

Citaat:

rokers hebben vele decennia lang op onbeschofte wijze de werkvloer, de openbare centra, de horeca, het openbaar vervoer en zo verder opggeëist en verpest met hun stinkende en gevaarlijke verslaving.
De meerderheid van de bevolking rookt niet, en toch kunnen slechts een handvol rokers de lucht enorm verpesten
Vergeet vooral deze alinea niet voor te lezen dan..op eigen risico wel te verstaan..

Calle 29 april 2011 13:13

Heel die hetze tegen de rokers heeft er alleen voor gezorgd dat ik terug ben beginnen roken. Zo had ik het vroeger ook beloofd aan mijn kameraden rokers.

En als ze beginnen met de rokers een driehoekje op de borst te naaien dan ga ik nog wat meer paffen.

Steve_M 29 april 2011 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle (Bericht 5434511)
Heel die hetze tegen de rokers heeft er alleen voor gezorgd dat ik terug ben beginnen roken. Zo had ik het vroeger ook beloofd aan mijn kameraden rokers.

En als ze beginnen met de rokers een driehoekje op de borst te naaien dan ga ik nog wat meer paffen.

Mijn held.

Calle 29 april 2011 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5434551)
Mijn held.

Ik ben blij dat ik je miserabele leven wat kleur heb kunnen geven.

En ga nu maar terug azijn pissen.

Klaarblijkelijk is het toch waar, dikke mensen en rokers zijn veel gezelliger dan die idioten die toch maar alles doen voor hun gezondheid.

kiko 29 april 2011 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle (Bericht 5434511)

We zullen het maar geloven.

Citaat:

En als ze beginnen met de rokers een driehoekje op de borst te naaien dan ga ik nog wat meer paffen
Denk je nu echt dat er ook maar één iemand is die zich daar een reet van aantrekt ?

kiko 29 april 2011 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle (Bericht 5434641)

Klaarblijkelijk is het toch waar, dikke mensen en rokers zijn veel gezelliger dan die idioten die toch maar alles doen voor hun gezondheid.

Je berichten lopen anders ook niet over van de pret.

Steve_M 29 april 2011 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle (Bericht 5434641)

Bedankt voor het compliment. Maar ik ben geen dikke roker, misschien daarmee dat ik toch nog zo verzuurd ben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be