![]() |
Citaat:
Geweld is niet altijd de oplossing. Ik stel me de vraag als iemand de lucht uit de banden laat en schoofzak klopt de persoon met de krik het ziekenhuis in, hoeveel schadevergoeding elk zal mogen betalen. Let op, ik praat dat vandalisme zeker niet goed. Ge moet met uw fikken van andermans zaken blijven. |
Citaat:
En ik wist ook niet dat die gasten van de next gereration zich verlagen tot wraakacties door bezitters van suv's anaal te penetreren met voorwerpen. Nu, alle gekheid op een stokje: als de overheid te laks optreedt, dan krijg je daar vroeg of laat de weerbots van. Ik hoop dus dat ze die gasten pakken, en doen betalen voor de vervanging van alle banden die vervangen moesten worden. |
Citaat:
|
Nog eens, als u vier kinderen hebt, wat is er dan mis met een kleine bestelwagen of e
Wel, ....
dat miijn SUV ten opzichte van mijn monovulume en bestelwagen: - minder verbruikt - kleiner is - milieuvriendelijker is - gemakkelijker pafrkeert En wat is nu de discussie? Hij ziet er wat stoerder uit? Hebben julllie een 'klein penissyndroom'? |
Het hoeft niet te verbazen dat uw wagen al links en rechts een deuk heeft gekregen in de stad: de omvang van een SUV maakt dat er al eens rapper iemand tegen rijdt of er een portier tegenaan slaat
Wat zijn dit nu van klote opmerkingen? Als ik rechtmatig geparkeerd ben, als fiat panda of SUV, moet er geen kat tegen me aanrijden en doorrijden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
Zelfs al jou je met een illegaal toestel rijden, dan is de enige legitieme reactie dat de flikken je arresteren. Maar vandalisme .... in een rechtsstaat ... ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wie rijdt er nu met een SUV :roll:? Als je het echt nodig hebt koop een echte terreinwagen. Maar een SUV is in mijn ogen een auto voor 60 plussers die wat hoger willen zitten of een hogere instap willen hebben. Een echte autoliefhebber koopt geen SUV hoor ;).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be