![]() |
Welke partij was dat ook weer, die opkwam voor het "gezin als hoeksteen van de samenleving?"
Bende hypocrieten. |
^Gesteld dat den Yves er effectief een minnares op nahield: waarom zou dat schadelijk voor het gezin zijn? For all you know hebben hij en zijn vrouw een open relatie... Of kan je er niet bij dat dat geen bedreiging voor het gezin is? :D
Veel bekrompen voyeurs hier ja, dat denk ik ervan. Ik wil zelfs niet eens weten welke dirt men zou vinden als men eens op de harde schijf gaat snuffelen van alle moraalridders hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik er met medeweten van mijn madam een friend with benefits op nahoudt, dan blijft dat nog steeds een minnares zenne. |
Citaat:
Kenmerkend voor open relaties is de afwezigheid van stiekem gestuntel. |
En waar exact ben je nu iets aan het weerleggen van wat ik zeg? :)
Soit, ik blijf erbij; massa's bekrompen, voyeuristische moraalridders hier. Les petits Belges... |
Citaat:
Indien die er was, was dat al lang geweten. Bekrompen? Voyeuristisch? Moraalridder? Ik ben niet diegene die voor een volle kerk zonder te blozen eeuwige trouw belooft aan een vrouw en er dan minaressen op na houdt. Deze hypocrisie is misschien zo wijd verspreid dat niemand er nog van opkijkt, dat maakt het echter niet minder hypocriet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar ook, les petits Belges. Zo gefixeerd als het over hun privacy gaat, zelfs hun loon is iets top secret, maar als ze van een ander iets kunnen te weten komen, hoho, smullen geblazen! |
Citaat:
|
komaan zeg christelijke vrienden
de paus is nog steeds heilig en gekozen door God net zoals de koning en de koningin we weten allemaal dat de christelijke partij de enige vrome partij is waar corruptie onbestaande is er zijn hier mensen die beter eens naar de kerk zouden gaan en bidden voor verlossing als jonge man neem ik wel mijn verantwoordelijkheid op en besteed ik het merendeel van mijn vrije tijd om te bidden in de lokale parochiekerk hier het merendeel van mijn spaarcentjes zal ook nog steeds naar de christelijke partij gaan en ze krijgen van mij iedere stem de kruistochten en christelijke conflicten dat is allemaal Gods wil die in de hemel zal oordelen over uw fouten en als jij slecht bent door deze prachtige pure politieker te bekladden met uw woorden dan mag jij de hemel niet binnen jullie zouden allemaal beter een voorbeeld nemen aan mr yves leterme naar de kerk gaan en de maatschappij leiden met een visie van honderden jaren voor zijn tijd zelf steek ik nu een kaarsje aan voor de christelijke partij en zal ik me bezig houden de rest van de avond met het zingen van vrome christelijke liederen |
|
Waar zijn de bewijzen?
Waar zijn de emails,brieven.....van BINNENIN de overheid waaruit mag blijken dat er zelfs maar een poging tot beinvloeding was? Dan kunnen we eens zien of er aan dat Storietje een beetje vlees hangt.... Dit is wat een Nieuwsblad-redaktielid deze middag op de 7de dag rechtstreeks aan de Story-hoofdredakteur vroeg......(voor de Nieuwsblad-redactrice is het "amoureuze" gedeelte van Story volstrekt irrelevant,maar ze wees er op dat dat verhaaltje van die beinvloeding een zware beschuldiging is die wel eens wat meer omkleed mag worden met feiten!) De Story-boys weten ook heel goed dat het onwaarschijnlijk is dat Premier Leterme nu direkt een gerechtelijke procedure zal starten....hij heeft in zijn werkende uren,zowel als in die paar niet-werkende- uren ,echt wel andere dingen te doen dan procederen tegen een verhaaltjesblad om..............niks! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze heeft een erg hoge Paul Magnette uitstraling... ;-) |
Citaat:
Liesbeth Van Impe is een van de beste politieke verslaggeefsters in Belgie. Komt van De Morgen, is daar wegggegaan toen Van Isacker in opdracht van Van Thillo de redaktie naar de kloten heeft geholpen. Bij corelio waren ze slim genoeg om dit talent direkt binnen te halen. Ondertussen heeft Van Thillo ingezien dat Van Isacker een pipo is, en heeft hem ook opzijgeschoven. Ik schat haar nog altijd veel hoger in dan haar opvolger, steven samyn. |
Citaat:
Ik persoonlijk vind ze nog 'slechter' en 'heimelijker' dan Luc VDK en YDS... en dat wil wel wat zeggen... En 300% anti-Vlaams... en 500% oubollig belgicistisch... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel bestaan er dus schoon fotokes of een filmke van, ofwel heeft hij ranzige wensen, ... ofwel heeft m iets gezegd dat hij niet had moeten zeggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge vraagt u dan af wie er nog het best uit komt, de twitterende geitenboer of de geile cafebaas ? |
Citaat:
Nuja, klaarblijkelijk heeft ook België echt nood aan een rioolpers zoals in UK, wiens enige bestaansrecht het voyeuristisch gegeil van de grauwe massa op de privé van een ander is. Arm België en arm Vlaanderen. |
Citaat:
Elke perskoelie weet van de talrijke avontuurtjes van de superheilige CD&V boss. Nooit gehoord van schone Martine die er voor werd beloond met een zitje in het Vlaams parlement ? Wat niet kan is de totale minachting voor sprekers die een minister in het halfrond interpelleren, lachend met de vingertjes op de knoppekens aan het twitteren of sms-en. Op de vingers tikken en het huichelachtig gedrag doorprikken is een journalistieke plicht. |
Citaat:
Citaat:
Al de zever errond over zijn privé-leven, da's gewoon riooljournalistiek. Al houdt Leterme er een hele harem aan minnaressen op na, dat zijn zijn zaken die hij maar moet uitvechten met zijn vrouw. Als een politicus zijn werk naar behoren doet en doet wat hij/zij moet doen, dan mag ie er wat mij betreft de meest rare fetishes op nahouden; I don't give a fuck. Mijn eigen privé-leven is boeiend genoeg om geen fluit interesse te hebben in wat anderen met hun privé doen. |
Citaat:
hilarisch dat een belgicistische moslimknuffelaar nu door een franstalig knuffeldiertje wordt afgeperst...:lol: |
Citaat:
Het is niet omdat ik een gloeiende hekel heb aan tsjeven in het algemeen en Leterme in het bijzonder dat ik ook maar enig recht heb om inzage te krijgen in zijn privé leven. Dat is puur voyeurisme, een ziekelijke afwijking. Die story man kon absoluut niet overtuigen. Hij zou nieuws gehad hebben moesten er feiten hebben plaatsgevonden (bevoordeling), nu hebben we enkel een smeuig insinuerend verhaal over bospoepende cd&v premier. In belgie heeft de journalistiek zich altijd gehouden aan een discrete code die stelt dat je maar over het privé leven van een politicus schrijft als het maatschappelijk relevant is. Lees : hij bevoordeelt bv zijn minares, benadeelt een derde in het voordeel van zijn minares enz. Maar nooit eerder is een strikt privé verhaal naar buiten gebracht, enkel met een klein sausje erbij om het toch maar enigzins relevantie te proberen geven. Uiterst zwak, en dat bleek ook duidelijk uit de uitzending. Angelsaksische riool journalistiek. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om nog te zwijgen van het chantage aspect - het is een gevaar voor de staat als de zijn leiders vatbaar zijn voor chantage. Double Facepalm - for when one facepalm just isn't enough. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be