![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Een wet die alle politiekers en slippendragers die hebben bijgedragen tot het massal openzetten van de deuren op het matje roepen en uit hun eigen eigen zakken doen betalen wat dit alles gekost heeft. Een wet die een deftige definitie geeft aan verblijfsvergunning. Behoorlijke wetten waaraan een belg moet voldoen. Niet zomaar alles mag en kan en we zullen het u wel blijven pamperen en betalen. De wetten zo aanpassen dat de belgen die niet voldoen uit zichzelf wel zullen emigreren. De vrije godsdienst afschaffen. Niks als vodden mee. |
Citaat:
Ik zal mijn boerderijtje in Somalië alvast intrekkensklaar maken voor wanneer de economie hier is ingestuikt na uw maatregelen die van ons het zwarte schaap maken in het geciviliseerde deel van de internationale samenleving. |
Citaat:
Die gaat zomaar eventjes alle verworven rechten, waarvoor onze voorouders gevochten hebben uit het raam gooien. Terug naar de middeleeuwen zeg maar. |
Citaat:
Ze draaien zich om in hun graven! |
Citaat:
|
Citaat:
De Islam is geen godsdienst van de laatste paar decennia. Het afschaffen van onze basisrechten staat hoog in het vaandel van sommigen hier op het forum. Dat mag af en toe wel eens herhaald worden. Of wacht, de vrijheid van meningsuiting willen ze ook afschaffen en deze die er ooit gebruik van gemaakt hebben en niet hun mening volgen vervolgen (staat hier ergens letterlijk op het forum). Klinkt bekend? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wie had Wilders nu weer voor de rechtbank gedaagd? en waarom? Of wacht even, zullen we even luisteren naar de nieuwste helderziende in linkiewinkieland? Prof. Matthias Storme en Oslo ... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het afschaffen van 'onze' basisrechten staat nèrgens en bij niemand hoog in 't vaandel! Indien 't in dit tempo verder gaat zullen 'wij' geen 'basisrechten' meer hebben, jij evenmin en dat zal je niet aan Wilders te danken hebben, integendeel. De vrijheid van meningsuiting willen zien afschaffen zie ik enkel maar bij degenen die alles wat niet zint als 'racisme' bestempelen, als ik me niet vergis bent U er 1 van. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een standpunt dat hij deelt met Abu Imran. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Abu Imran wil ook dat het gelijkheidsprincipe geschrapt wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Abu Imran mag dat in 1 van zijn islamitische paradijzen doen, �*ls 't daar al bestaat! |
Citaat:
Wilders wil dat ook. |
Citaat:
Laat 'onze' voorouders nou net gestreden hebben opdat hùn nakomelingen NIET onder om 't even wèlk religieus juk moeten leven! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe beveilig je democratie tegen de niet-democraten? Door ze in een cordon te zetten toch? Dat hebben jullie linksen toch zelf uitgevonden? Ge moest zelfs niet eerst bewijzen dat een partij niet-democratisch was! Dus hoe ga je de maatschappij beschermen tegen Abu Imram? Door Wilders buiten spel te zetten natuurlijk! dat ik daar niet vroeger aan gedacht heb. |
Citaat:
|
Citaat:
Afschaffen, verbieden wat niet zint, want dat is allemaal 'racisme'! |
Citaat:
Het is de tak afzagen waar ze op zitten. Probleem is dat we allemaal op die tak zitten. Dus neemt iemand best de zaag uit de handen van mensen zoals Wilders en FDW. |
Citaat:
Beiden willen het beperken tot hun eigen godsdienst. Heeft hier echt niemand door dat een wet beperken tot 'Vrijheid van godsdienst enkel voor christenen en joden' een contradictie is? |
telt België nog 72 % autochtonen?!
|
Citaat:
|
Citaat:
De maatschappij moet wel beschermd worden tegen gekken zoals Wilders en Abu Imran. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be