![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ah zo, is het nu blanc montagne geworden dan? Bartje zal blij zijn, en heel die kudde van de VNJ ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Wablieft! :x |
Citaat:
|
Citaat:
goeike |
Citaat:
Dan kent ge deze maroef niet. Ik zou rochelen in zn gezicht, me laten vallen en de politie bellen. Achteraf de neven er op af sturen. Mn ma is gewoon naïef ja! :lol: |
Citaat:
niks :x gij weet hoe ik dat bedoel ;-) trouwens ... als ik nu nog breezersletje had gezegd tot daar toe, dan had ge reden voor :x maar u zou ik cavasletje noemen ze :-P |
Citaat:
Beter ineens van uwe stok gaan. Schokkende bewegingen maken en met uw ogen draaien. Kwestie van het levensecht te maken eh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*KLETS* ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu die verse lading Nigeriaansen, die springen er wel uit ... vanwaar komen die ineens allemaal ? en wat komen ze zoeken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar lijken ze mij iets te hard gesminkt voor ;-) volgens mij zijn ze zelfbedruipend. |
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje demper dus. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgende stap is een foto van Jansens himself op dat vettig dak.
Stap verder het cartel SPA-VLD. :lol: Wedden? |
Citaat:
Ik wil er ook op wijzen dat het proces van de chauffeur hier voluit gemaakt wordt, maar ik zou wel graag eens zijn kant horen. Ik weiger ook maar één greintje sympathie te uiten voor het "slachtoffer" tot zolang ik de chauffeur zijn kant niet gehoord heb. Ik weet uit ervaring dat dergelijke verhalen altijd meerdere kanten hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen is wel al eens bijna verongelukt geweest ("nog een chance dat ik just kon stoppen, of 'k zat ertegen begot !") maar de meesten voelen geen behoefte om dat wereldkundig te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be