![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De eigenaar heeft mij eruit gezet voor zijn zoontje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verrast uiteraard weer niet dat jij een onschuldige die er niets mee te maken heeft zou laten opdraaien voor jouw agressie en arrogantie. typisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij was zodanig braaf dat hij bij de politie bekend stond als een "veelpleger" onder meer voor soortgelijke inbraken... Dat braaf ventje stond trouwens onder toezicht van een jeugdrechter... Echt het profiel van de onschuldige he filo...:roll: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...elpleger.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Per slot van rekening weet ik niet wat die daar komt doen, stelen,verkrachten, doden, brand stichten...? Wat moet je dan doen, volgens jou, een babbeltje doen misschien, koffie aanbieden ? Gedwee afwachten tot hij besloten heeft je enkel leeg te plunderen, of ook nog eens je kop in te slagen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk was die brave druk bezig met voldoende geld bijeen te "sparen" voor zijne eerste BMW tegen zijne 18de verjaardag... In elk geval al één crimineel minder om het antwerpse en omgeving onveilig te maken... |
Citaat:
Nog wat koffie, koekje.... ? Citaat:
|
Citaat:
Het land waar alles kan én mag... Waar jonge criminelen met fluwelen handschoentjes worden aangepakt... En waar de brave en hardwerkende burgers worden verondersteld om hun moeizaam vergaarde bezittingen zomaar zonder enige slag of stoot dienen prijs te geven aan het criminele rapalje dat hier dorpen én steden onveilig maakt... Het land waar de zogenaamde "kleine criminaliteit " niet eens meer terdege wordt bestraft... De beste en snelste weg om er later "grote criminelen" van te maken.. |
Citaat:
En ze bij het wegrijden nog héél vriendelijk bedanken voor de eer die uitgerekend u te beurt valt omdat ze uw huis en bezit hebben uitgekozen voor hun plundertocht... |
Citaat:
In tegenstelling tot de overvaller, die gewapend met een schroevendraaier binnendrong, geheel uit eigen wil. |
Citaat:
Maar de politie had blijkbaar des te meer last van hem,gezien zijn"palmares" dat hij al had verzameld... |
Citaat:
Op minder dan 2,5 weken een nieuw feit op zijn ''palmares''. Het begint er meer en meer op te lijken dat de kranige ouderling een nieuwe Benallal heeft afgestopt. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die in de gedaante en hoedanigheid van gewapende inbreker het recht in eigen handen neemt ('wat dijn is, mijn is'), moet er niet van verschieten dat anderen - i.c. een bejaarde oude man die ervan overtuigd blijft dat 'wat mijn is, mijn is' - dat ook doen. Ik wens die oude man véél sterkte. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vuil Belgisch tuig met een enkel Belgisch paspoort? Ze werden gepakt, kwamen voor het gerecht, werden veroordeeld en moesten de schade, indertijd 19.000 Fr betalen. Ze waren gevallen en motor beschadigd. Ben nog altijd op de schadevergoeding aan het wachten.:-D |
43 feiten binnen de twee jaar, en een verblijf in Everberg, maar 't is toch zo'n ne goeie.
Typisch voorbeeld van de multiculturele "verrijking":roll: |
Citaat:
jammer dat er al op z'n minst 42 slachtoffers moesten passeren alvorens hij goed tegen de lamp liep |
Citaat:
|
Hopelijk houdt de politie zich eens bezig met het natrekken van "het doen en laten" van z'n familie !
|
Citaat:
En ik hoop voor hem dat hij eerst op den hond botst en niet op mij. |
Citaat:
het gaat hier niet over de afkomst van die jongen hé, toch niet bij djimmi en mij, maar wel over het feit dat zo iemand blijkbaar met een paar weken in een instelling terug op straat gesmeten wordt wegens plaatsgebrek. |
Citaat:
Roofovervallertjes, minderjarig , allochtoon of niet. Die horen volgens mij thuis in een werkkamp. Mijn scenario. Citaat:
|
Citaat:
Op sommige momenten moet ge gewoon doen wat ge moet doen wat ook de gevolgen zijn. |
Als een inbreker de moeite wil doen om huize Chaos binnen te geraken. Niet alleen valt er hier weinig te rapen (tenzij je 100den boeken wil verhuizen, of loeizware machines wil verslepen), maar is ook de mechanische beveiliging zelfgebouwd en "leuk" (nog geen boobytraps, maar da's maar een kwestie van een paar uur plezier met metaal),ook zowel mijn vrouwtje als ik hebben enige ervaring met rare situaties, en kunnen omgaan met de meeste handwapens.
Die ook rijkelijk verdeeld zijn in deze woning. Mijn vrouwtjes oefenzwaarden staan in de paraplubak bv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben principieel tegen het recht om je goederen te verdedigen met wapens, dit in tegenstelling tot wettelijke zelfverdediging. maar mocht ik al voor de 5e keer overvallen worden en bedreigd worden met een schroevendraaier, ik zou toch ook naar een mes grijpen om me te beschermen, jij toch ook veronderstel ik. |
Citaat:
Of eerder oriental style, bokken en zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be