![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Man, een unitair België, dan vallen ze zelf over een flitspalen-kwestie.
En dan de 2 economieën door 1 regering laten besturen, 't wordt een soepje met de BUB. En dan de BUB-politie die alle Vlaams-nationalisten naar kampen voert, alle tekens van Vlaanderen doet verdwijnen en controleert wat er thuis gezegd. :belgievl: |
Citaat:
|
Citaat:
ca. 13.900 handtekeningen sinds 21 februari 2008 = 1357 dagen manifest voor federale kieskring: ca. 4500 handtekeningen op minder dan één dag ;-) |
Hahahaha ! De Vlaams-nationale sukkels ! :lol:Straks ga ik hun lijstje ook nog uit puur medelijden ondertekenen. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al meer dan 5.000 handtekeningen ! :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel mensen hebben er niet getekend want die willen helemaal geen federale kieskring. |
Citaat:
Niet moeilijk! Dit is zo fake als wat! je kunt er zo veel als je wilt, met andere namen als je wilt en zelfs met hetzelfde e-mailadres op ondertekenen. Heb het net uitgeprobeerd! Puur bedrog! Nuja, wie had anders verwacht? :evil: |
Heb o.a. al Leon Degrelle, Silvio Berlusconi, Nicolas Sarkozy en Jules Destree gespot :lol: Ga zelf ook effe tekenen nu...
|
Citaat:
![]() Prachtig ontdekt, Sherlock. Zo werken internetpetities nu éénmaal.... ik heb eigenlijk bedenkingen bij petities in het algemeen. |
Citaat:
Dat is bijna de voltallige BUB én PVDA samen... Nu nog de vakbondsmannen en ze komen zelfs aan minstens 100.000...:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook Marc Dutroux heeft getekend... 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is er zelfs 'professeur' geworden...:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heeft zelfs iemand getekend met 'Alle macht aan de Franstaligen'... 8O:-D
|
Citaat:
|
Ik ben ook voorstander van 1 enkele federale kieskring hoor. 1 enkele, en dus geen enkel onderscheid meer tussen "een franstalige" en "een nederlandstalige" en elke stem evenveel waard. In gans Belgie.
Oeioei, de Etat Belgo-Flamand is weeral de retour. De Franstaligen gaan rap een gewest willen, en alarmbellen. Back to the 60-ies. |
Citaat:
:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be