Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jongeren proberen dakloze in brand te steken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163923)

Amon_Re 1 december 2011 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5836068)
Ze probeerden het dekentje in brand te steken.

Inderdaad, wat konden ze er nu aan doen dat er nog iemand onder dat dekentje ligt! Die dakloze moest maar niet zo egoïstisch geweest zijn om dat dekentje voor zichzelf op te eisen!

the_dude 1 december 2011 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5836068)
Ze probeerden het dekentje in brand te steken.

En ik wil geen daden goed praten maar om in dit geval te spreken van "extreem geweld" en "nekschotten", vind ik er wel over.

het extreme zit hem niet zozeer in het gedrag zelf (dat op zich eigenlijk wel voldoende laag bij de grond is) maar vooral in de manier waarop die jongeren andere mensen respectloos benaderen.

artisjok 1 december 2011 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5836169)
weer een van uw klassiekers, jij mag niet schrijven wat ik denk of in mijn naam

Ik schijf niet in andermans(jouw) naam, in tegenstelling tot wat jij doet!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5833754)
nee ze kent de gespleten agenda van arti:

legalise drugs
laat al de allochtonen hier maar op het sociaal systeem (ook haar tewerksteller) floreren

Jij schrijft in mijn naam, ik wijs je daar op.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5833793)
Jij kent ze blijkbaar niet, dan zou je mijn "agenda" niet zelf moeten brouwen.

Kodo Kodo 1 december 2011 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5837097)
Ik schijf niet in andermans(jouw) naam, in tegenstelling tot wat jij doet!

Jij schrijft in mijn naam, ik wijs je daar op.

Ben ik toch naïef! Ik kwam hier kijken wat jij over die "brandstichting" te zeggen had. Maar het is alweer discussiëren over het discussiëren geworden!

Dit is dus mijn duit in dat zakje.

Savatage 2 december 2011 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5835710)
Kijk naar het aantal en de lengte van de draden over verschillende onderwerpen.
Dan merk je toch wel waarvoor de verontwaardiging grootst is, en waarvoor uiterst klein.

Je hebt dus helemaal geen voorbeeld van een thread waarin een dodelijk accident door een dronken bestuurder geminimaliseerd wordt hier op politics? Je lulde er maar op los dus hierboven?

Savatage 2 december 2011 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5836041)
Ze uitschelden als "parasiet" en "hangmatter" mag dan weer wel.

Probeer misschien eens het ketnet forum als de taal je hier niet aanstaat ... Jongens toch.

Savatage 2 december 2011 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5836050)
Extreem geweld? 8O Die dakloze is er met een schrammetje vanaf gekomen...

De daad van die jongeren getuigt hoogstens van een gebrek aan fatsoen. Moeten er d�*�*rvoor nekschotten worden uitgedeeld?

Ze proberen een dakloze in brand te steken, ze richten een steekvlam op zijn gezicht, de dakloze had geen kat iets misdaan, ze hebben met 4 man op hem staan kloppen als zotten, ...

Maar kom, ga nog maar wat klagen over "psychologische mishandeling" of waar je het ook over had ...

alice 2 december 2011 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5837654)
Ze proberen een dakloze in brand te steken, ze richten een steekvlam op zijn gezicht, de dakloze had geen kat iets misdaan, ze hebben met 4 man op hem staan kloppen als zotten, ...

Maar kom, ga nog maar wat klagen over "psychologische mishandeling" of waar je het ook over had ...

Ja dat vind ik ook krankzinnig, je gaat dit toch niet minimaliseren, Of het pas ernstig nemen als een dakloze derde graad brandwonden heeft of erin blijft?

subocaj 2 december 2011 03:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5837676)
Ja dat vind ik ook krankzinnig, je gaat dit toch niet minimaliseren, Of het pas ernstig nemen als een dakloze derde graad brandwonden heeft of erin blijft?

De schande is, dat criminelen in België en bij uitbreiding Europa, niet meer als criminelen aanzien worden.
Advocaten gelul over slechte opvoeding en thuis problemen, zorgen er voor dat de jeugd een vrijgeleide krijgt in al deze zaken.
Als je dan nog ziet dat een procedure foutje, steeds weer vrijspraken veroorzaakt, moet iemand mij eens vertellen, wat voor voorbeeld functie er nog van het gerecht uitgaat.
Neem je dan ook nog de witte boord criminaliteit erbij, waar bijna altijd seponering of vrijspraak volgt, heb je het voorbeeld plaatje voor onze jeugd compleet.:oops::roll:

artisjok 2 december 2011 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 5837650)
Je hebt dus helemaal geen voorbeeld van een thread waarin een dodelijk accident door een dronken bestuurder geminimaliseerd wordt hier op politics?

Ik heb niet gesproken over minimaliseren.
Ik schreef "De verontwaardiging over autochtone, dronken bestuurders die alcohol zuipen en een hoopje studenten morsdood rijden is uiterst klein."

Citaat:

Je lulde er maar op los dus hierboven?

Bobke 2 december 2011 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5837756)
Ik heb niet gesproken over minimaliseren.
Ik schreef "De verontwaardiging over autochtone, dronken bestuurders die alcohol zuipen en een hoopje studenten morsdood rijden is uiterst klein."

Maar daar gaat deze draad niet over.

Mitgard 2 december 2011 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5836101)
U praat de daders duidelijk goed.

Wat moet een links miepje dat te oud is geworden voor my little pony anders doen op een forum?

Diego Raga 2 december 2011 23:28

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be