![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Binnen twee jaar moet hij een kartelpartner vinden willen ze de kiesdrempel halen. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders doet u toch wel redelijk de waarheid geweld aan. De liberalen hebben nog een beetje hun best gedaan om de belastingen te verminderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Di Rupo moest inderdaad premier worden maar dan in een coalitie met N-VA. Dit had hem moeten dwingen om meer toegevingen te doen. Nu is hij premier zonder al te veel toegevingen van een obesitas regering. De schuld van 0VLD en CD&V |
Citaat:
|
Citaat:
De christen-democratie heeft uiteraard wél een ideologische basis, onder meer uitgeschreven in de encyclieken Rerum Novarum en Quadragesimo Anno. Doch deze is een beetje uit de tijd en aldus hebben de christen-democraten hun aanhang vooral te danken aan hun reputatie als goede bestuurders en waren ze dus in regel machtspartijen. CDH kon als kleine broertje dat niet volhouden en koppelde haar kar aan de PS, zonder in kartel te gaan. Het is ondenkbaar dat CDH in een regering zou stappen zonder de PS, getuige 2007. Waar CD&V nu mee zit is dat ze echt wel dreigen een kleine partij te worden, dat is dus een bedreiging in haar bestaan. De gevolgen zullen niet miniem zijn: de hele christelijke zuil kan verbrokkelen. Het ACW kan aansluiting zoeken bij SP.A, de CM is nu al bedreigd door de Onafhankelijke landsbond en OKRA, dat probleem lost zichzelf op ;-) Het is dus pompen of verzuipen. Ik weet niet wat het zal worden, in tegenstelling tot velen heb ik geen glazen bol. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna nog die van de roden en de blauwen en we kunnen aan de 21ste eeuw beginnen. |
Citaat:
Feit is dat hij een regering heeft en premier is. U kan dit niet zo goed he jack. ik zou het trouwens niet geheel op zijn conto alleen schrijven. En inderdaad het is een meester tacticus, en de klassieke partijen hebben zich laten rollen tijdens de onderhandelingen door die tactieken en politieke spelletjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt kostelijk,die eeuwige klaagzang... Man,man,man, het blijkt nog véél dieper te zitten dan ik eerst dacht... :lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus Bart regelt echt alles in dit land of wat? :lol: |
Citaat:
Elio Di Rupo is geen uil. Bart De Wever heeft van in het begin zijn verhaal van grote toegevingen in ruil voor het premierschap publiek verkondigd. Denk je nu echt dat Elio Di Rupo zomaar braafjes zware toegevingen zou gaan doen voor het premierschap dat Elio Di Rupo zelf niet perse wilde ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vlak voor of vlak na een zoveelste aankondiging dat de grote patroons via VBO en VLD op tientallen miljarden winst niets aan belastingen betalen? Just checkin' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie wonderkind blijkt nu een klungel te zijn. En dat is hard. Maar ik blijf erbij: hij zou een goede burgemeester zijn. |
Citaat:
|
![]() Zelfs de zwartjes houden van Bart de wever... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be