![]() |
Citaat:
Maar ja, dat is een geestesgenoot van u. En dan durft u dat niet of kijkt u de andere kant uit. U bent maw een echte NVA-er. |
Citaat:
Triestig ventje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja, wie gaat er nu nog op vld stemmen?? |
Citaat:
Als jij daar vertrouwen hebt kan ik niet anders dan jaloers op je naïviteit. |
Citaat:
En volgens mij is begrijpend lezen niet het probleem. |
Citaat:
Groen! is verzekerd van het halen van de kiesdrempel bij de volgende verkiezingen. Dit is deze eeuw geen evidentie voor die partij geweest. Ze hebben dus wel degelijk veel bereikt. Ik zit hier helemaal niet voor de groenen te verdedigen, ik ben eerder van het standpunt dat stemmen voor Groen! slecht is voor het milieu en de groenen zich het gemakkelijkste laten bespelen door spelers als GDF Suez. Deze horen de groenen graag praten over groene jobs en groene subsidies. |
Citaat:
|
Citaat:
En een eerste bewijs hiervan werd 'quick'snel geleverd. |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi dat! En vooral zéér consequent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Quicky wordt op snelheid gepakt. Hij wou de wetten door het parlement twitteren. Hij heeft zich vergist van medium. Had zich vergist van context. De regering heeft immers geen volmachten. |
Als de N-VA tegenstemt:
Citaat:
Citaat:
|
Conclusie :
Bij N-VA weten ze niet wat ze moeten doen. Zo is het nu altijd met die Nieuwe Vlaamse Arrivisten. Warm en koud blazen, met hun gat draaien als een windhaan en op het einde horen ze het in Keulen donderen. Wordt vervolgt..... |
Citaat:
Uiterraard,op den duur zal de N-VA "bekend" staan als "de partij die overal nee tegen zei en stemde ".....maar dat is nu eenmaal de moraliteit in de politiek,je bent ofwel helemaal mee,ofwel helemaal niet... Politiek is ruig :? |
Citaat:
|
Citaat:
Verdiep u maar vlug in Jeremia 8:8. Dat zal u wat kalmeren. |
Citaat:
De manier waarop u hier op het forum loopt te kankeren heeft echt geen naam meer. |
Citaat:
We weten het wel, tegenstemmen verdorie. |
Citaat:
|
Citaat:
"We stemmen niet voor, omdat het volgens ons niet ver genoeg gaat, maar we stemmen ook niet tegen, omdat iedere verandering, hoe miniem ook, nog altijd beter is dan geen verandering." Wees gerust, de dag komt dat we verder gaan, en de PS verzorgingsstaat uitmesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be