![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het mooie eraan is dat u er ook nog ingetrapt bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal de schuld van olijke Bart, die is gaan lopen. |
Citaat:
Mijn beste guido, Ik zit hier heus niet uit mijn lek te lullen als ik stel dat Herstappe moet bijdragen aan de federale begroting ingediend bij de EC. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Filip Dewinter: “De Vlaamse begroting 2012 is een achterhaalde en volstrekt virtuele begroting die aanleiding geeft tot een volledig surrealistisch debat!" Vlaamse Regering moet nu echte politieke keuzes maken: ofwel nieuw beleid schrappen en besparen ofwel een begroting aanvaarden die niet langer in evenwicht Uw Vlaams-nationalistische vriendjes van het VB denken er dus effe anders over. |
|
Citaat:
De Vlaamse regering had verleden jaar een licht overschot. Voor dit jaar weten we het nog niet, de begrotingscontrole is gepland in februari. Zoals onze vriend al heel duidelijk stelde is het echter nog niet februari. Citaat:
Een begroting maak je nu eenmaal niet wekelijks of maandelijks. Een begroting stel je op en daarbij maak je de afspraak dat je alles zal evalueren op bepaalde tijdstippen, zo'n tijdstip is er in februari. Dus minsten een 9 op 10 voor Muyters. voor u is dit dan een 9000 op 10000 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het einde van de wereld moet écht wel nabij zijn, System die het VB als betrouwbare bron gebruikt om te kunnen kakken op de NVA 8O Moest je het nog niet weten, ze gaan de Vlaamse begroting herzien volgende maand. Vroeger kon niet want ze wisten niet wat er op Federaal niveau zou gebeuren. |
Citaat:
De cloe is dat Herstappe waarschijnlijk schuldiger is aan het federale begrotingstekort dan de Vlaamse regering, want de Vlaamse regering boekt een overschot (2011) van net geen 100 miljoen. |
Citaat:
Ik zou me toch ook niet in elkaar laten kloppen om een fake land als Belgie overeind te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk toch maar een klungelaar die Muyters. Maar het VOKA zou en moest een minister hebben. En wij weten ook waarom. Kwestie van een Baas(VOKA)-Ondergeschikte (NVA)-relatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van het Vlaams Belang had ik niets anders verwacht. 2. Lees eens wat het VB eigenlijk schrijft: "De Vlaamse regering moet keuzes maken, ofwel nieuw beleid schrappen ofwel gaan naar een begrotingstekort". Welnu, dat is net wat de Vlaamse regering gaat doen in februari, ze gaan de begroting evalueren en dan kijken waar er gesnoeid moet worden. In deze volgorde, net zoals het hoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval moet Vlaanderen Herstappe tot orde roepen want dan souperen ze meer uit het gemeentebudget dat van Vlaanderen komt dan waar ze recht op hebben ten nadele van andere steden en gemeentes. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet over die van Vlaanderen, niet over die van Kuttekhoven, niet over die van Kotshoven. |
Citaat:
Maar zeg eens, waarom hoor ik u nooit foeteren over de Waalse begroting? Daar gaat men ook uit van stevige groei, en probeert men niet eens voor een evenwicht. Heb ook nog niets opgevangen over bijsturende maatregelen. 't is gewoon uit interesse he, ik weet het antwoord uiteraard al. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Komaan. Het is de BELGISCHE FEDERALE begroting die op interne zeverderij is gezonken. Men valt niet eens de groeihypothese aan, men stelt dat wat Di Rupo heeft geprojecteerd UITGAANDE van die (foute) groeihypothese boerenbedrog is. De Belgische regering antwoordt daarop dat ze in Europa den boom inkunnen. Hieruit is duidelijk af te leiden dat het door het ontsporen van de Vlaamse begroting is dat al dit onheil over deze staatsmannen in wording die zo een evenwichtig regeringsakkoord hebben ineengedraaid, en alleen hierdoor, is nedergedaald. Zoniet zouden ze met glans de test doorstaan hebben. Wel nogal eigenaardig dat de regering Di Rupo dat NIET WIST, en dat ze DACHTEN dat het allemaal in orde was, he. In plaats van die Vlamingen eens goed op de vingers te tikken dat het hun schuld was dat de Federale begroting niet zou kloppen, zoals Alexander-De-Grote-Staatsman-In-Wording overal heeft aangekondigd. Zo brilliant waren die dus niet, onze staatsmannen in wording die het schip besturen in de storm he. Eerder een zatte Kapitein Haddock die net de riemen van de sloep heeft opgestookt om het wat warm te hebben :-) Ik hoor het hem nog zeggen: "Met Di Rupo wilden we een evenwichtige begroting opstellen, maar jammer genoeg zal Europa dit afschieten omdat de Vlamingen zo een schabouwelijke begroting hebben en we daar spijtig genoeg niks kunnen aan doen". :lol: |
Citaat:
|
Kunnen we nu eindelijk eens on topic blijven en het hebben over Europa en de federale begroting? Ik heb speciaal een topic gemaakt omtrent de precaire financiele toestand van de Vlaamse begroting. Iedereen kan daar dus zijn grieven omtrent het wanbeleid van Vlaanderen kwijt.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=165780 |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom heeft Beke aan die studiedienst niet gevraagd om de scheve Vlaamse begroting mee in rekening te brengen zodat het in Europa in orde zou zijn ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be