![]() |
:offtopic::offtopic::offtopic:
Citaat:
Het gaat hier wel over Zeebrugge waarbij Joachim Coens de Baas is v.d. MBZ. Hij is ook CD&V 1ste schepen in de stad Damme... ??? Benieuwd of z'n kiezers in Damme hiermee akkoord gaan !? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou moslims verplichten hun keutels door te spoelen naar Mekka,moet ook hallal zijn.Ze mogen dus allemaal een kakske doen in een hallalboot die ernaartoe vertrekt.Liefst met de kakker erbij
|
Ik vind het alvast belachelijk, voor schapenvlees moet het perfect uitgevoerd worden maar het cola'tje erbij smaakt blijkbaar goed genoeg en zeevis is allemaal halal of het nu gevangen is door moslims of niet. De moslims die ik zie zorgen dat ze geen varkensvlees eten maar voor de rest maken ze zich daar niet druk over, enkel bij feestgelegenheden.
Bij deze voorwaarde heb ik ook m'n bedenkingen, dierenwelzijn staat niet bepaald hoog aangeschreven in moslimlanden en toch is het een voorwaarde voor halal vlees. Hypocriet en wisselvallig. http://www.halalcorrect.com/articles/halal/2/1/ "Dierenwelzijn is erg belangrijk in de islam, sterker nog het is zo belangrijk dat als het welzijn van een dier dermate slecht is dat het dier niet wordt beschouwd als Halal dier om te slachten. Alle dieren dienen op een humane manier te zijn gefokt waarbij geen enkele vorm van dierenmishandeling mag voorkomen." |
Citaat:
|
Citaat:
En hun halal kippenborsten worden evenzozeer opgespoten met vloeistof uit varkens om ze zwaarder te laten wegen. |
Citaat:
|
:sleeping:
|
Citaat:
Uitgebreide uiteenzetting over halal is hier nu overbodig ! Maak daarvoor een andere draad. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer gaan de Europeanen eindelijk eens tonen dat ze ballen hebben en voor eens en altijd dat schuldgevoel van de racistische blanke (holocaust-verantwoordelijken) van zich afwerpen. Laat het nu eens duidelijk zijn voor iedereen op dit forum : ONZE EXCUSES VOOR DE HOLOCAUST, maar als wij en de (Europese) Joden niet vlug gaan wakker worden, dan gaan WIJ de slachtoffers worden van een NIEUWE HOLOCAUST door de moslims op alle Christenen, Joden en atheïsten zoals ikzelf! EUROPA ERWACHE!!!!!:twisted: |
Citaat:
|
Het HALAL label is zo nep als het FSC label.
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, dan kunnen we nog de Jedi kerk kiezen, al is die ook geënt op het catholicisme omdat ze jezus erkennen in de film. http://www.jedichurch.org/ |
Citaat:
|
Citaat:
Allah acqbar! Allah acqbar! ALLAH ACQBAR! :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aanpassen of opkrassen ! In Australië DOEN ze het. Zonder gelul over allerlei theorieën. :twisted: :-P :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die meerderheid wil dat de islamieten zich aanpassen of opkrassen. :evil: |
Citaat:
|
Er is zelfs halal dierenvoeding... 8O
Voor religieuze honden katten goudvissen en parkieten? Bidden die wel 5 keer per dag richting mekka? Dit is allemaal toch wel echt te gek :lol: |
Citaat:
Maar blijkbaar zijn wij de enigen (of bij de weinigen) die dit inzien. |
Citaat:
En term waar ik persoonlijk tegen ben, want Halal-slacht is voor mij barbaars. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Australië is net als de USA en Canada een immigratieland, opgebouwd in de moderne tijd (de laatste goeie 300 jaar). Het heeft geen eigen volkscultuur (tenzij die van de Aboriginals die net hetzelfde lot onderging als die van de Amerikaanse inheemse mensen) en is opgebouwd rond Westers pioniersdom gevoed met een kapitalistische veroveringsgeest van geldgewin. Dergelijke landen leggen zichzelf nu graag "strenge" immigratiequota op (zogenaamde "Green Card"-systemen, door de verwesterde EU gekopieerd naar een Blue Card) waarbij men tracht om de grote toestroom van ongekwalificeerde en ongeschoolde "nietsnutten" uit het onderontwikkelde zuiden tegen te houden. Maar aande oorzaken van die aanhoudende stroom wordt niets gedaan. |
Citaat:
En dat noemt ge de moderne tijd en pioniers kapitalisten ? |
Citaat:
Nog belachelijker is dat er een Japanner rondloopt die beweert dat indien men hem volgt het haalbaar is om alle dieren - ook wilde dieren - zover te krijgen dat ze vegetarisch worden... hij heeft honderden advertenties in de IHT, de meest wijdverspreide krant van de wereld - vroeger50/50 eigendom van de NY Times en de Washington Post, tot de NYT de WP uitgekocht heeft (die twee zijn de meest gerespecteerde kranten in de VS, nb). Wat kan ik zeggen - er zijn veel idioten in de wereld. |
Citaat:
Pfff - ja waar mensen rechten hebben en er zelfs zoiets als mensenrechten bestaat. Oh, en democratie en vrijheid, neutrale rechtbanken en een enorme rijkheid. We zijn de meest mislukte samenlevingen ter wereld :roll: Citaat:
Citaat:
elk land heeft zijn eigen volkscultuur, om uw woord te gebruiken, maar soit... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, veel beter dat we zoals Saoedi of Brunei of Nepal iemand toelatenomdat minister X zijn favoriete hoer liever een beetje dichter bij huis heeft. Pfff Citaat:
Citaat:
|
Linkie winkies zijn tegenwoordig veel te vaak linkse wankers...
|
Ze krijgen een orgasme van hun eigen nep-solidariteit.
|
Citaat:
Gij bekijkt de wereld via een duidelijk foute paradigma. Daardoor komt ge onwermijdelijk tot onnozele conclusies. Gelukkig kunt ge nog altijd inzicht en kennis verschaffen - ge zijt dus helemaal niet gedoemd om permanent een loser te worden... |
Citaat:
Bon, ik heb al - tot kotsen toe - herhaald dat het niet de problemen die het VB aankaarte waren die een probleem vormden, maar vooral de nep-oplossingen, leugens en xenophobie (niet xenophonie hé) die die partij gebruikte... merk ik dat gij dat ook begint in te zien? |
Citaat:
omg, enkel priesters mogen iemand dopen : discriminatie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be