![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan u Lovenjoel aanbevelen , met een psycholoog die daar werkt heb ik nog in de klas gezeten. Redding is wel niet mogelijk , volgens die klasgenoot is daar nog nooit iemand gered , ze blijven zot , beletten dat ze zichzelf iets aandoen is zo ongeveer het maximum dat kan bereikt worden. :-D |
Eventjes een multiculmopje? (...juist gelezen)
Er is een enquète gehouden in België, met de vraag: Zijn er te veel immigranten in Belgie? 15% zeggen JA 17% zeggen NEE 68%" Ikke nie verstaan" |
Citaat:
Ik mis een goed onderbouwd politiek standpunt (van politieke partijen dus) waaruit de nood duidelijk wordt dat de cultuuridentiteit van autochtonen moet beschermd worden. Een ruim begrip met ruime mogelijkheden. En verder heb ik veel geduld. |
Citaat:
Ik betwijfel of dat het een mopje is. Vertaal het in het frans, en stel de vraag eens op de Metro in centrum Brussel. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar om echt zeker te zijn zou ik ze eens moeten voelen. :-D |
Citaat:
Ik moet dat niet voelen, ik ZIE dat direct. |
Citaat:
Hoe zie je dat zo vanop afstand ,Circe ? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het moet wel raar doen als je zo een neptiet een beetje te energiek vastpakt midden " in de actie ", en dat die silicoonblaas kapot springt !:lol: |
Citaat:
http://www.google.fr/search?num=10&h...ac.kWwsmXJvykk |
Citaat:
Je ziet het ook aan de ronding van boven, enkel met ciliconen is die boog zo duidelijk, bij natuurlijke borsten niet. Dat mannen dit niet zien!;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat nu weer ? Wat is er mis met wat siliconen ? Het oog wil ook wat. En de vrouwen voelen er zich kiplekker mee ook. Spijtig dat ze niet graag hebben dat we er eens lustig in knijpen. Maar natuurlijk zijn er grenzen.
Natuurlijk is het fake. Maar het is maar een van de vale fake additieven - Oogwimpers - Hoge hielen om het been mooier en strakker te doen overkomen. - BH - Lippenstift. - Gekleurd haar (blondies) - Corset - Panties om de bleke huid van de beentjes te verbergen - Make up en schmink - Lange nagels - Botox Enfin ik kan nog wel even doorgaan. De nepborsten zoal ik zei is maar een van de vele fake accessoires. En ze veren nog lekker ook. |
Citaat:
|
duidelijk dat er hier een paar pubers zitten, die al geilen als ze maar een naakte borst zien
|
Citaat:
Eén ding staat vast: zonder die mooie melkklieren bestond de mensheid niet. |
Citaat:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2865583...eidsbeeld.html |
Citaat:
|
Citaat:
Zo een gasten zijn zot van frustratie, hun kloten staan op springen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helder denken is er dan niet meer bij. Ik denk alleen maar :" die tetten , die wil ik voelen, die wil ik zuigen , daar wil ik mijn hoofd tussen steken". Allé , als het schone zijn tenminste. :-D Zou dat den testosteron zijn ? 8-) |
Citaat:
testosteron? waarschijnlijk heeft het er wel iets mee te maken. o kijk: Citaat:
|
Citaat:
Als ik dat zou geweten hebben , zou ik tegen de slaap vechten. Zo'n gelegenheden mag een man niet voorbij laten gaan.:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be