![]() |
Citaat:
Of heeft hij toch zichzelf wat aangedaan volgens u om de nationalisten in een slecht daglicht te plaatsen, want daar begint het stillekesaan op te lijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogen we die selectiecriteria van de N-VA eens kennen?
Ik doe alvast een poging: 1) De "Vlaemsche" leeuw van buiten kennen; 2) De "Walen" oprecht haten; 3) België oprecht haten. Indien ok voor die drie punten, ben je geslaagd en mag je binnen. :lol: |
Citaat:
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=114 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij jou al opgekomen dat de man zijn been gebroeken heeft op een andere manier of dat misschien iemand anders dan Ceder de kwetsuur veroorzaakte, maar dat valse linkse getuigenissen de schuld absoluut op de voorzitter van het NSV wou steken? Wat er ook van zij: het gerecht heeft Ceder vrijgesproken en daar kunnen duizenden linkiewinkie proffen zelfs met miljoenen valse verklaringen niets aan doen. |
Citaat:
Blijkbaar kan dat gebeuren zonder dat er iets gebeurt. Dus de enige mogelijkheid die over blijft, is dat hij zichzelf wat heeft aangedaan om Ceder en die anderen in een slecht daglicht te plaatsen. Gelooft u dat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- "Waterdicht en onfeilbaar!" ofwel - "Corrupt, Anti-Vlaams en vergeven van traditios, linkiewinkies en ander logegebroed!" ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rechter heeft geoordeeld en die uitspraak is aanvaard want men is zelfs niet in beroep gegaan. Leuk trouwens te constateren dat je van 'misdaad' overstapt naar 'morele verantwoordelijkheid'. Straks blijft er van heel je geleuter niets meer over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feit blijft als hij niet had meegedaan aan de tegenbetoging hij nu niet gehandicapt zou zijn |
Citaat:
Xeno met zijn 1,95 meter zal ik wel snel herkennen...maar gij P?....;-) |
Citaat:
|
Ik begrijp de traditio's toch niet goed hoor. Ze hebben alles gedaan om het VB te vernietigen, wat hun aanvankelijk niet lukte. Dan komt daar opeens een partij uit het niets die in haar eentje het VB volledig leegzuigt en dan is het ook weer niet goed. 1 ding is wel een feit, en dat beseffen de traditio's maar al te goed volgens mij, het VB had op zijn maximum ongeveer 24% stemmen als ik mij goed herinner. Maw, 24%, rechts getinte republikeinse stemmen. Maar wat hebben ze nu, een partij die in de peilingen op ongeveer 38% zit, het VB op ongeveer 10%, beide partijen tesamen ongeveer 48% rechts tot centrum rechts getinte republikeinse stemmen. Maw het dubbele van wat het VB ooit was op zijn maximum. Maw, de linkiewinkie's in dit land hebben nog 24% extra stemmen verloren. Het kan verkeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- enkel de eerste strofe van de Vlaamsche Leeuw ken - mijn vrouw een waalse is en ik Wallofiel ben - België oprecht haat anderhalf op drie...Joepie...ik ben geslaagd....met voldoening...zonder deliberatie...woehaa... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst moet ge nog "gescreend" worden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be