Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Daders homofoob geweld in Aalst zijn moslims (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173816)

Восход-1 20 juli 2012 13:56

Van alle mensen die ik ken die iets hebben gedaan voor homo's, is de persoon die in mijn ogen het meest heeft betekend voor holebi's in het algemeen en moslimholebi's in het bijzonder, zelf een moslim.

vlijmscherp 20 juli 2012 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6232254)
Dat is toch maar en zwakke poging om het moslimgeweld en haat tegen homo's te vergoelijken.

en wat met de moslimhaat van die 2 Vlamingen?

Xenophon 20 juli 2012 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6232256)
en wat met de moslimhaat van die 2 Vlamingen?

Men moet die hetzelfde behandelen als moslims die haat en geweld gebruiken tegen homo's.

Haat en geweld tegen eender wie moet hetzelfde behandeld worden.

suqar_7loe 20 juli 2012 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6232214)
los daarvan, als een moslim homo is, kan hij nog moslim blijven, volgens jou? en wat zeggen de toonaangevende mensen binnen de islam daar in feite over?

Dat is een persoonlijke kwestie. Iedere moslim zal daar een ander antwoord op geven vrees ik.

Voor mij persoonlijk is iemand die getuigt van de eenheid van Allah een moslim. Zijn geaardheid zal daar niet veel aan veranderen naar mijn bescheiden mening toch. Het is in de islam niet toegestaan om te beweren dat iemand geen moslim is terwijl die persoon zich wel uitgeeft als een moslim. Dat is een grote zonde binnen de islam en kan er zelfs voor zorgen dat je buiten de oevers van de islam treedt. Maar dat wilt niet zeggen dat ik pro-holebi's ben. Ik laat hun in hun waarde en ben niet tegen hen en hoop dat zij net hetzelfde doen. Ik heb veel homo en lesbische vrienden en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Txiki 20 juli 2012 14:00

Ik zie ook niet in waarom een moslim of moslima, zoals Suqar, telkens verantwoording zou moeten afleggen voor de handelingen en uitspraken van geloofsgenoten, met wie ze verder geen uitstaans heeft. En al zou ze er verder uitstaans mee hebben. Elke persoon draagt nog altijd een mate van eigen verantwoordelijkheid voor zijn doen en laten.

Hetzelfde geldt voor de idiote uitspraken als dat alle Vlaams-nationalisten fascisten of extreem-rechtsen zouden. Dat is krek hetzelfde.

Bovendien, mensen als Suqar mogen uiteindelijk komen vertellen wat ze willen, voor heel wat forummers doet dat er allemaal niet toe. Het vonnis is al lang geveld. Zolang dat "guilty by association" de leidraad is, heeft dialoog geen zin.

Amon_Re 20 juli 2012 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232262)
Het is in de islam niet toegestaan om te beweren dat iemand geen moslim is terwijl die persoon zich wel uitgeeft als een moslim.

Leuk.

Amon_Re 20 juli 2012 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6232268)
Ik zie ook niet in waarom een moslim of moslima, zoals Suqar, telkens verantwoording zou moeten afleggen voor de handelingen en uitspraken van geloofsgenoten, met wie ze verder geen uitstaans heeft. En al zou ze er verder uitstaans mee hebben. Elke persoon draagt nog altijd een mate van eigen verantwoordelijkheid voor zijn doen en laten.

Hetzelfde geldt voor de idiote uitspraken als dat alle Vlaams-nationalisten fascisten of extreem-rechtsen zouden. Dat is krek hetzelfde.

Bovendien, mensen als Suqar mogen uiteindelijk komen vertellen wat ze willen, voor heel wat forummers doet dat er allemaal niet toe. Het vonnis is al lang geveld. Zolang dat "guilty by association" de leidraad is, heeft dialoog geen zin.

²

Het Oosten 20 juli 2012 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232252)
U kent mij toch niet, mijn beste. Ik zal de eerste zijn om zich tegen dat soort moslims te keren. Ik heb vaak contacten met merhaba en ken de problematiek maar al te goed maar zolang dat wij allen over eenzelfde kam worden geschoren zie ik niet in wat ik kan doen.

Goed, dan trek ik mij woorden zeker terug voor wat u betreft. Ik zou zelfs zeggen, ik verontschuldig mij. En wens ik u veel moed en doorzettingsvermogen in de hoop dat uw rangen snel zullen groeien.

BonBon 20 juli 2012 14:08

Citaat:

Zijn geaardheid zal daar niet veel aan veranderen naar mijn bescheiden mening toch. Het is in de islam niet toegestaan om te beweren dat iemand geen moslim is terwijl die persoon zich wel uitgeeft als een moslim. Dat is een grote zonde binnen de islam en kan er zelfs voor zorgen dat je buiten de oevers van de islam treedt. Maar dat wilt niet zeggen dat ik pro-holebi's ben. Ik laat hun in hun waarde en ben niet tegen hen en hoop dat zij net hetzelfde doen. Ik heb veel homo en lesbische vrienden en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Is dat op zich geen veralgemening van de moslims? Er zijn zoveel grote zonden binnen de islam, blijkbaar kun je de ene wel overtreden en de andere niet. Als ik kijk naar de islam wetten moet ik wel alle moslims over dezelfde kam scheren, als een moslim ook homo kan zijn dan is iedereen moslim zoals revoleto zei, de ene alleen wat meer dan de andere.

suqar_7loe 20 juli 2012 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6232255)
Van alle mensen die ik ken die iets hebben gedaan voor homo's, is de persoon die in mijn ogen het meest heeft betekend voor holebi's in het algemeen en moslimholebi's in het bijzonder, zelf een moslim.

Heb je het over de homo met wie ik ook contact heb?

quercus 20 juli 2012 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6232156)
Larie en apekool.

162 rabbijnen en joodse leiders noemen homoseksualiteit een ziekte. Een van de ondertekenaars is opperrabbijn Aryeh Ralbag van de Joodse Gemeente Amsterdam.

En wat de staffen betreft:Leviticus is duidelijk. En dus zal die ook uitgevoerd zijn geweest.Zeker in die tijd. En op zulke daden was steniging de gebruikelijke straf.

Je bent krampachtig aan het wroeten om het standpunt van het Judaïsme zo negatief mogelijk voor te stellen. Desnoods met veronderstellingen
Citaat:

En dus zal die ook uitgevoerd zijn geweest.Zeker in die tijd
Niet erg "wetenschappelijk" als je 't mij vraagt. Ik daag je uit om mij één historisch vaststaande executie aan te tonen die zou uitgevoerd zijn om reden van homofilie en op de wijze die jij beschrijft.

En als je goed zoekt zal je een reeks andere rabbi's vinden die een meer genuanceerde mening erop nahouden. Méér nog, daar zijn ook heel wat rabbi's bij die tot de orthodoxe tak van het Judaïsme horen. Sommigen hebben er zelfs over gepubliceerd (http://www.amazon.co.uk/Judaism-Homo...=cm_cr_pr_pb_i evenals http://www.amazon.co.uk/gp/product/0...cm_cr_asin_lnk).

Amon_Re 20 juli 2012 14:15

Feit is, zowel het christendom als het judaïsme als de islam (en waarschijnlijk nog meer religies) bevatten teksten die gebruikt kunnen worden om homo-haat (en veel andere dingen) goed te praten.

Het is nog steeds het individueel persoon die beslist om op deze teksten in te gaan maar indoctrinatie helpt nooit. (Zie bv Iran).

Dit is een van de vele zaken waarom ik religie liever zie verdwijnen dan komen.

quercus 20 juli 2012 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6232293)
Feit is, zowel het christendom als het judaïsme als de islam (en waarschijnlijk nog meer religies) bevatten teksten die gebruikt kunnen worden om homo-haat (en veel andere dingen) goed te praten.

Het is nog steeds het individueel persoon die beslist om op deze teksten in te gaan maar indoctrinatie helpt nooit. (Zie bv Iran).

Dit is een van de vele zaken waarom ik religie liever zie verdwijnen dan komen.

Uw eindconclusie deel ik persoonlijk niet. Maar kom, elk zijn mening.

Wat Iran betreft, mij komt het veel meer voor dat de gruwelijke executies van homo's, vrouwen (beschuldigd van overspel of ander "niet passend" gedrag) en zelfs kinderen, worden bedreven door een combinatie van een volstrekt intolerante interpretatie van de Islam en een dictatoriaal beleid door een relieuze hiërarchie (de ayatollah's en de mollah's) die de macht met alle middelen in handen wenst te houden.

Восход-1 20 juli 2012 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232287)
Heb je het over de homo met wie ik ook contact heb?

Zeer zeker, wie anders?

Txiki 20 juli 2012 14:28

Het is niet religie op zich dat het probleem is. Wel de honger naar politieke macht en dominantie, die religie daartoe gebruikt als politiek instrument.

Dat is zoals taal. Op zich niets mis met bijvoorbeeld Frans of Spaans. Er is wel iets mis met taal te misbruiken als politiek instrument om een hegemonie door te drukken. Let wel, een volk dat vecht om z'n taal te behouden en te normaliseren, zit in een compleet andere situatie.

suqar_7loe 20 juli 2012 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6232316)
Zeer zeker, wie anders?

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Heb deze middag nog een sms van hem ontvangen. Ik hoop oprecht dat hij het goed stelt, een voorbeeld voor vele moslims.

Het Oosten 20 juli 2012 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6232288)
Je bent krampachtig aan het wroeten om het standpunt van het Judaïsme zo negatief mogelijk voor te stellen. Desnoods met veronderstellingen Niet erg "wetenschappelijk" als je 't mij vraagt. Ik daag je uit om mij één historisch vaststaande executie aan te tonen die zou uitgevoerd zijn om reden van homofilie en op de wijze die jij beschrijft.

En als je goed zoekt zal je een reeks andere rabbi's vinden die een meer genuanceerde mening erop nahouden. Méér nog, daar zijn ook heel wat rabbi's bij die tot de orthodoxe tak van het Judaïsme horen. Sommigen hebben er zelfs over gepubliceerd (http://www.amazon.co.uk/Judaism-Homo...=cm_cr_pr_pb_i evenals http://www.amazon.co.uk/gp/product/0...cm_cr_asin_lnk).

Toch wat ernstig blijven.

Het lijkt me toch vrij evident dat er in de lange geschiedenis van het joodse volk met zijn vrij rigoureuze toepassing van De Wet, gevallen zijn geweest van betrapte homosexuelen. En het lijkt me tevens evident dat ze hun straf niet hebben ontlopen.

Dat is zoals iemand hier beweerde dat er nergens een effectief geval wordt gemeld van steniging van overspelige vrouwen in de bijbel (Thora + Nieuw Testament). Alhoewel dat natuurlijk zeker is gebeurd. Maar de man had pech. Want in de misnah wordt wel degelijk het geval van een steniging van een overspelige vrouw vermeld. En als er één geval wordt vermeld, dan is het weer niet meer dan de evidentie zelf, dat er nog andere gevallen zijn geweest, ook al worden ze niet vermeld.

Восход-1 20 juli 2012 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6232324)
Het is niet religie op zich dat het probleem is. Wel de honger naar politieke macht en dominantie, die religie daartoe gebruikt als politiek instrument.

Dat is zoals taal. Op zich niets mis met bijvoorbeeld Frans of Spaans. Er is wel iets mis met taal te misbruiken als politiek instrument om een hegemonie door te drukken. Let wel, een volk dat vecht om z'n taal te behouden en te normaliseren, zit in een compleet andere situatie.

Let op, religie kan een probleem zijn en is dit ook in de volgende situaties:

Als het maken van een meer schadelijke interpretatie van een religieuze tekst (zoals bij Bijbelse en Koraneske uitspraken over homoseksualiteit) minder moeite kost dan het nuanceren en een minder schadelijke interpretatie maken, dan zit je met een probleem, natuurlijk. Het merendeel van de Abrahamitische godsdienstinterpretators maken een kwalijke interpretatie over homoseksualiteit, omdat dit letterlijk in de boeken staat. Als je zelf niet homofiel bent is het makkelijker om een verbodsmening aan te nemen, immers, welk baat heb je bij dit niet te doen?

Tenzij je echt begrijpt waar het om draait. Maar dat zijn er heel weinigen.

circe 20 juli 2012 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232211)
Oh ja, is de islam een persoon dan die holebi's slecht behandelt? Ik ontken zeker en vast niet dat er tuig binnen de gemeenschap is die zich nogal fout gedragen tegenover holebi's. Die moeten hard aangepakt worden, heel hard als het van mij afhangt. Ik vind het een grote belediging naar alle vrouwelijke moslima's toe dat niet-moslims er vanuit gaan dat wij anti-holebi's zijn. Ik heb nog geen enkele moslima geweld zien gebruiken noch heb ik ze holebi's zien discrimineren. Maar het zijn altijd weer de 'moslims' geweest. Kom jong, stop eens met die zever. Doorgaans heeft een moslima liever 1 Vlaamse holebi dan een ambetante hetero Vlaming.

Nooit "De weg van de moslim" gelezen zeker? Daarin wordt nochtans duidelijk verteld dat homo's van de hoogste minaret naar beneden moeten worden gegooid alvorens te worden gestenigd.
Gemist?

Dan heb je zeker niet het koranvers gelezen waarin staat dat indien twee (mannelijke) gelovigen zich aan ontucht bevuilen, deze moeten bestraft worden.

004.016
YUSUFALI: If two men among you are guilty of lewdness, punish them both. If they repent and amend, Leave them alone; for Allah is Oft-returning, Most Merciful.

Maar ik begrijp alvast dat U tot de jaren van verstand gekomen bent en zowel deze korantekst verwerpt als het boekje van De Weg van de Moslim.

(ga je nu niet eeuwigdurend branden in het hellevuur om zoiets te durven schrijven tijdens de rammeldan?)

Txiki 20 juli 2012 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6232334)
Let op, religie kan een probleem zijn en is dit ook in de volgende situaties:

Als het maken van een meer schadelijke interpretatie van een religieuze tekst (zoals bij Bijbelse en Koraneske uitspraken over homoseksualiteit) minder moeite kost dan het nuanceren en een minder schadelijke interpretatie maken, dan zit je met een probleem, natuurlijk. Het merendeel van de Abrahamitische godsdienstinterpretators maken een kwalijke interpretatie over homoseksualiteit, omdat dit letterlijk in de boeken staat. Als je zelf niet homofiel bent is het makkelijker om een verbodsmening aan te nemen, immers, welk baat heb je bij dit niet te doen?

Tenzij je echt begrijpt waar het om draait. Maar dat zijn er heel weinigen.

Ja, inderdaad, dan wordt het wel een probleem.

quercus 20 juli 2012 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6232330)

Het lijkt me toch vrij evident dat er in de lange geschiedenis van het joodse volk met zijn vrij rigoureuze toepassing van De Wet, gevallen zijn geweest van betrapte homosexuelen. En het lijkt me tevens evident dat ze hun straf niet hebben ontlopen.

Dat is zoals iemand hier beweerde dat er nergens een effectief geval wordt gemeld van steniging van overspelige vrouwen in de bijbel. Alhoewel dat natuurlijk zeker is gebeurd. Maar de man had pech. Want in de misnah wordt wel degelijk het geval van een steniging van een overspelige vrouw vermeld.

Waren dergelijke soort executies in die tijd het monopolie van het Judaïsme? Als het executies gaat, dan kun je er wel een hele draad over spinnen hoor! Maar kom, ik heb de indruk dat we daarmee ver verwijderd zijn van het item van deze draad: het crapuleus gedrag van twee achterlijke autochtone bullebakken uit Aalst.

Восход-1 20 juli 2012 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232327)
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Heb deze middag nog een sms van hem ontvangen. Ik hoop oprecht dat hij het goed stelt, een voorbeeld voor vele moslims.

Ja, mij stuurde hij ook iets. Hij is een voorbeeld voor veel mensen!

quercus 20 juli 2012 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6232330)

Dat is zoals iemand hier beweerde dat er nergens een effectief geval wordt gemeld van steniging van overspelige vrouwen in de bijbel (Thora + Nieuw Testament). Alhoewel dat natuurlijk zeker is gebeurd. Maar de man had pech. Want in de misnah wordt wel degelijk het geval van een steniging van een overspelige vrouw vermeld. En als er één geval wordt vermeld, dan is het weer niet meer dan de evidentie zelf, dat er nog andere gevallen zijn geweest, ook al worden ze niet vermeld.

Ook in het Evangelie: het scenario van Jezus en de overspelige vrouw (Wie zonder zonde is enz.)

Het Oosten 20 juli 2012 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6232352)
Waren dergelijke soort executies in die tijd het monopolie van het Judaïsme? Als het executies gaat, dan kun je er wel een hele draad over spinnen hoor! Maar kom, ik heb de indruk dat we daarmee ver verwijderd zijn van het item van deze draad: het crapuleus gedrag van twee achterlijke autochtone bullebakken uit Aalst.

Ik heb dat nooit beweerd. Ik heb juist het tegenovergestelde beweerd.

Alleen vind ik het eigenaardige en hoogst ongeloofwaardige gezegdes van iemand zoals u die nu poneert. Iemand die een adept is van de Thor�*. Een Thor�* die nu precies 'praktiserende' homosexuelen met de dood straft!

Txiki 20 juli 2012 14:44

Krijgen jullie geen dorst van al dat gepraat?

Another Jack 20 juli 2012 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6232374)
Krijgen jullie geen dorst van al dat gepraat?

Vanavond Chimay 9° één van de weinige bieren die ik echt apprecieer.
Chimay bleue voor mijn vriend Bokkenreyder.

Txiki 20 juli 2012 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232376)

Geniet ervan. ;-)

suqar_7loe 20 juli 2012 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232376)

Nu salvadorii nog en we kunnen weer een paar pagina's voort.

circe 20 juli 2012 14:50

Citaat:

Dat is een persoonlijke kwestie. Iedere moslim zal daar een ander antwoord op geven vrees ik.

Voor mij persoonlijk is iemand die getuigt van de eenheid van Allah een moslim. Zijn geaardheid zal daar niet veel aan veranderen naar mijn bescheiden mening toch. Het is in de islam niet toegestaan om te beweren dat iemand geen moslim is terwijl die persoon zich wel uitgeeft als een moslim. Dat is een grote zonde binnen de islam en kan er zelfs voor zorgen dat je buiten de oevers van de islam treedt. Maar dat wilt niet zeggen dat ik pro-holebi's ben. Ik laat hun in hun waarde en ben niet tegen hen en hoop dat zij net hetzelfde doen. Ik heb veel homo en lesbische vrienden en heb er nog nooit problemen mee gehad.

ga het hen eens snel gaan uitleggen aub?

http://www.liveleak.com/view?i=518_1190245078

andev 20 juli 2012 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6231745)
De topicstarter en zijn racisme: FAIL

De topicstarter heeft blijkbaar niet genoeg gezocht naar de nodige informatie vooraleer zijn tekst samen te stellen, kan gebeuren!
Voor al diegenen hier die niets dan "racisme" rond zich ontwaren, misschien moeten ze ook eens nadenken waarom zoveel mensen meteen richting allochtoon zoeken telkens er iets gebeurt van dat genre, en "moslim" in het bijzonder als het over homo's gaat! Je weet wel, diegenen die van de hoogste toren moeten gegooid worden...
Hoe dan ook, ik begrijp dat sommigen blij en verheugd en content zijn dat autochtonen het ook eens hebben gedaan! En die autochtonen moeten ze maar keihard straffen. En de keren dat het geen autochtonen zijn ook!
Er moet natuurlijk nog plaats in de gevangenis zijn! De cipiers gaan weer in staking vanwege de overbevolking!

Zenit 20 juli 2012 15:04

Citaat:

De eenheid van Allah, wat is dat ?

Another Jack 20 juli 2012 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 6232382)
Nu salvadorii nog en we kunnen weer een paar pagina's voort.

Die krijgt van mij geen alvast geen alcohol...

suqar_7loe 20 juli 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232408)
Die krijgt van mij geen alvast geen alcohol...

:rofl:

Zenit 20 juli 2012 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6232336)
Nooit "De weg van de moslim" gelezen zeker? Daarin wordt nochtans duidelijk verteld dat homo's van de hoogste minaret naar beneden moeten worden gegooid alvorens te worden gestenigd.
Gemist?

Dan heb je zeker niet het koranvers gelezen waarin staat dat indien twee (mannelijke) gelovigen zich aan ontucht bevuilen, deze moeten bestraft worden.

004.016
YUSUFALI: If two men among you are guilty of lewdness, punish them both. If they repent and amend, Leave them alone; for Allah is Oft-returning, Most Merciful.

Maar ik begrijp alvast dat U tot de jaren van verstand gekomen bent en zowel deze korantekst verwerpt als het boekje van De Weg van de Moslim.

(ga je nu niet eeuwigdurend branden in het hellevuur om zoiets te durven schrijven tijdens de rammeldan?)

Een afvallige moslima, da's toch goed nieuws? Het begin van Verlichting. Ik denk dat ze eerder gerust moet gesteld worden dat ze niet voor eeuwig gaat branden in de islamitische hel.

suqar_7loe 20 juli 2012 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6232268)

Dat klopt wel maar er bestaan godzijdank wel nog een klein aantal forummers die van goede wil zijn en wel luisteren naar een andere mening.

circe 20 juli 2012 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zenit (Bericht 6232414)
Een afvallige moslima, da's toch goed nieuws? Het begin van Verlichting. Ik denk dat ze eerder gerust moet gesteld worden dat ze niet voor eeuwig gaat branden in de islamitische hel.

Yeps. de eerste zaadjes van het 21ste eeuwse verstand zijn aan het kiemen. We kunnen dit inderdaad niet anders als toejuichen.

Toch vrees ik voor een geval van taqyah waarbij het naar de mond praten slechts een lichte vorm is.
Vandaar dat ik er een haar eigen bronteksten bijhaalde, kwestie van inzicht in de materie te krijgen.

Txiki 20 juli 2012 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6232422)
Yeps. de eerste zaadjes van het 21ste eeuwse verstand zijn aan het kiemen. We kunnen dit inderdaad niet anders als toejuichen.

Toch vrees ik voor een geval van taqyah waarbij het naar de mond praten slechts een lichte vorm is.
Vandaar dat ik er een haar eigen bronteksten bijhaalde, kwestie van inzicht in de materie te krijgen.

Hoe neerbuigend jij altijd reageert, zeg...

circe 20 juli 2012 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6232430)
Hoe neerbuigend jij altijd reageert, zeg...

ha ja?

Zenit 20 juli 2012 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6232422)

Dat kan natuurllijk ook best zijn.
Ik zie Suqar haar standpunt nog niet verkondigen in een volle moskee.
En anderzijds, die guilty by association is eigenlijk ook wel terecht gezien de overgrote meerderheid van de moslims uitgesproken homofoob is.

Txiki 20 juli 2012 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6232432)
ha ja?

Ja.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be