![]() |
Citaat:
Interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
Véél vlaams nationalisten beweren ook dat homo zijn een afwijking is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan perfect leven met homo's,.... ik ben ook vlaams nationalist,.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is interessant omdat onze flanellen vriend in een ander topic van oordeel was dat je niet van afwijkingen mocht spreken, omdat je de getroffenen alleen maar verdrietig zou maken. En dat mag natuurlijk niet. De couveusecultuur gaat boven alles. Hier lijkt de discussie hem echter een heel andere weg te wijzen... Nu goed, los daarvan geloof ik wel in verbanden tussen neurologische aanleg en politieke voorkeur, maar met een begrip als 'angst' kun je alle kanten uit: iedereen is wel ergens bang voor. Bovendien lijkt het me gezond de neurologische aanleg van mensen als een reële diversiteit te koesteren, eerder dan er allerhande therapieën voor te bedenken (behoudens het geval dat de betrokkene er zelf zwaar onder lijdt natuurlijk). |
Overigens wens ik iedereen veel liefde in zijn/haar kinderjaren toe, ongeacht of ze daardoor linkser dan wel rechtser worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je ze haat zal je je er sneller tegen verzetten. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 87200 Mensen met heel veel liefde grootgebracht, onze Polpottisten:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen vetpotten meer, want zij hebben enkel nog oog voor het gewone volk.:-D:-D:lol::lol: |
Citaat:
|
Schol jongens te mooi weer om geen terrasje te gaan pakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een belachelijke thread is dit eigenlijk. Bende kleuters...:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn hypothese is dat deze linksen een afwezige vaderfiguur hadden en daarom een autoritaire persoonlijkheid hebben ontwikkeld waarin de onderwerping aan de de facto autoriteit, vooral als die door erfopvolging is verzekerd, een centrale plaats kent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of een te weifelmoedige, te wantrouwige mens - dat kan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds is de overschakeling een enorm tijdverlies en is het beter om daar niet aan te beginnen wanneer er belangrijker kwesties zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
België is voor de Monarchie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be