![]() |
Citaat:
|
Het probleem is gewoon dat heel die islamitische ideologie vooral een politieke ideologie is, gelardeerd met een religieus sausje. Daarom kunnen ze HIER onder het mom van de mensenrechten de vrijheid van godsdienst misbruiken (in hun regio's hebben ze geen vrijheid van godsdienst en evenmin hebben ze de UVRM onderschreven).
De vertelselkes uit de koran (vervolg de ongelovigen, verkracht de vrouwen, stenig de overspeligen, hang de homosexuelen op, huw kleine kinderkes) zouden hier nooit mogen worden onderwezen wegens falikant in tegenspraak met onze seculiere wetten. Enkel het religieus sausje zou het dan onder de noemer "godsdienstvrijheid" moeten laten kaderen. beetje hypocriet allemaal. Zeker als ze daarvoor dan ook nog eens betaald worden. Antwerpen Mehmet Akif, Antwerpen 15.314 euro Antwerp Islamic Association, Antwerpen 24.709 Ensar, Mol 20.269 Limburg Selimiye, Heusden-Zolder 53.850 Badr, Hasselt 32.297 Yesil Camii, Houthalen-Helchteren 46.623 Yunus Emre, Genk 54.193 Hassan Ebno Tabit, Genk 52.050 Sultan Ahmet, Heusden-Zolder 47.150 Oost-Vlaanderen Yavuz Sultan Selim, Ledeberg 32.016 Hicret Camii, Sint-Niklaas 52.430 Tevhid Camii, Gent 14.298 Vlaams-Brabant Beraat, Diest 29.534 Al Ihsaan, Leuven 64.129 West-Vlaanderen Assounah, Waregem 31.120 |
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar wordt puur racisme onderwezen en dat moeten we maar laten begaan, als blanken dit zouden doen krijgen ze celstraffen. Dit land wordt geregeerd met 2 maten en gewichten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en toch subsidieert men deze "religie". |
Zelfs na meerdere vragen, zwijgt onze islamitische 'democraat' als vermoord:
http://forum.politics.be/showthread....5144&page=3#43 Spijtig, de witte raaf blijkt geverfd te zijn. |
Citaat:
Blijft een feit dat fundamentalisten ook hun gading (versie) vinden in dit samenraapsel van 'goddelijke' verzen... Ik blijf ijveren voor het verwijderen van alle religieuze invloeden uit onze maatschappij... |
Citaat:
Maar dan vraag ik me wel af, waarom 'zeer gematigde' moslims het dan zo moeilijk hebben, om die extremistische haatverzen zonder meer af te keuren. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag toevallig gesproken met iemand die naar een huwelijksfeest in Iran is geweest en die familie was alvast niet islamitisch, dansten samen, gingen niet naar de moskee etc. Maar wel vlug sluiers aan als de politie in de buurt was, die leven onder constante angst.
Iran zit er vol van, die revolutie was een linkse revolutie maar de islamisten hebben die gekaapt met geweld en bedreiging, ik hoop dat Israël de bevolking niet aanvalt en dat die daar zelf de orde op zaken stellen vroeg of laat. :-( |
Citaat:
Echt een leuk filmpje over radicale moslims in de UK, leuk voor moslims en buitenstaanders denk ik. Behalve salafisten natuurlijk, die hebben geen humor. "Four Lions" http://thepasswordisswordfish.com/20...im-terrorists/ |
Citaat:
De gevolgen van openlijke kritiek zijn er dan ook naar. De interne druk van hun eigen 'vrome' geloofsbroeders, hoed de gematigden ervoor om zich kritisch uit te spreken, laat staan een uittreding te overwegen. Erg..., maar tegelijk een reden te meer, om die hele islamzooi Europa uit te kieperen. Degenen die dan écht willen integreren mogen blijven, liefst als ex-moslims. Citaat:
In die comment stond ook dat de producer zich op voorhand goed geïnformeerd had, over de ‘moslimgevoeligheden’ van de doelgroep. Al te ‘gevoelige’ onderwerpen, werden zorgvuldig vermeden. De film is dan ook vrijgebleven van banvloeken en fatwa’s allerhande. Cartoonesk zal 'm in elk geval niet geweest zijn... Hopelijk doet de humor en de kwetsbaarheid van de personages haar werk en mocht er één verwarde paradijszoeker hierdoor afzien van enig opzienbarend knalwerk, dan is dat voor iedereen mooi meegenomen. ;-) |
Citaat:
Ik ben inderdaad geen witte raaf, de grootste aantal vreemdelingen en moslims zijn ook zoals mij denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we er nog een oranje hare krishna volgeling bijzetten die te pas en te onpas zijn mantra begint te neuriën en het "neutrale" ambtenaarsgroepje is compleet. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
. |
Citaat:
Als er dan iemand de islam van 'profeet' mohammed toepast kan men dan volkomen uit de lucht vallen en zeggen, dat is niet de islam. Of als een niet-mosim die leest wat er staat (de 3 Engelse vertalingen zijn goed) de islam uit de doeken doet, dan kan men die nazi verwijten. Dat dit niet kan en nooit gewerkt heeft ziet men tot op vandaag nog wereldwijd. De jihadis hebben de bronteksten immers aan hun kant staan. Teksten verdraaien of verzwijgen zal niet-moslims niet helpen. Waarom dient een gevaarlijke ideologie zoals de islam in stand te worden gehouden ? Waarom mag de nare waarheid over de islam en 'profeet' mohammed niet bekend gemaakt worden zodat de islam verzwakt en uiteindelijk ineenstuikt ? |
Openingspost behoort tot de Grote Islamitische Leugen.
Tot nader order behoren de Turken nog steeds tot de meer misdadige volkeren deze kant van de aardkloot. |
Citaat:
Dat overspel nu met gevangenis bestraft wordt ipv –tig zweepslagen, is imo niet echt ‘progressief’ te noemen, maar het is toch al iets. Het gaat me er echter of jij, als zelfverklaarde ‘democraat’, deze haatsoera’s nog kunt onderschrijven en of die nog passend zijn voor de islam in de 21-ste eeuw tov een evoluerend wereldbeeld. Deze dus: “Hier zijn 448 korte beschrijvingen en verwijzingen naar teksten over intolerantie ten aanzien van niet-moslims in de koran.” http://www.ex-moslim.nl/ Citaat:
Heb jij nooit last van krullende tenen ? Citaat:
Citaat:
Maar wat vind jij ervan ? Maakt de islamitische levenswijze, strikt of amper beleden, écht een beter mens van iemand ? Of nog beter, denk je dat jij een ‘slechter’ leven zou hebben, mocht je moslim af zijn ? Citaat:
Aldus, voor wanneer is er ergens zo’n ‘progressieve’ moslimmars gepland ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het resultaat is nog meer druk op de woning en arbeidsmarkt van voornamelijk ongeschoolden met zeer bescheiden inkomen die verwanten die dezelfde achtergrond hebben, binnenhalen. Daardoor nemen aantallen toe inplaats van af. |
Citaat:
Denk je dat de meeste Duitsers tijdens WOII wilden wat de nazigroep onder hen wilde? En toch... |
Citaat:
Zolang we opgezadeld zaten met de nazi's moest er ook hier niemand rondlopen die de "anti-nazi's" als verkeerd en te bestrijden voorstelden! Dat pakten de nazi's zelf wel aan, op het ogenblik dat ze aan de macht waren! En natuurlijk niet veralgemenen, het gaat niet over "alle islamieten", het gaat over die groep binnen de islamieten die zich maar al te graag als de nazi's zouden gedragen mochten ze de kans krijgen! Het valt toch niet te ontkennen dat er ook radicale islamieten zijn die als doel hebben niet-islamitisch gebied naar hun hand te zetten en op termijn er de dienst uit te maken! Daarna, als die "radicaal islamisten" absoluut geen kans meer maken en verdreven zijn, dan is het pas logisch de "racisten" die overblijven te bestrijden! |
Citaat:
De bange blanke man, nietwaar... Niet op jou persoonlijk bedoeld hoor, Yücel! |
Citaat:
Vandaar dat 'm, net zoals �*lle moslims op dit forum, pertinent weigert om het achterste van z'n 'democratische' tong te laten zien, als het aankomt op een en ander te verwerpen: http://forum.politics.be/showthread....144&page=8#144 Waarom verwondert me dat niet ? |
Citaat:
|
Vergelijkenissen
Anti-islam propaganda: De moslim gastarbeider is een giftige erfenis. Nazi propaganda: De jood vergiftigt onze leven. |
Citaat:
Vergelijkenissen Anti-islam verwittiging: De moslim heeft een gelijkaardige ideologie als de nazi's. Nazi propaganda: De jood vergiftigt onze leven klinkt al heel wat herkenbaarder vind je niet? |
Citaat:
En waarom schrijft U niet " de Italiaanse gastarbeider is een giftige erfenis". En daar durf ik nog een naam op plakken ook. DiRupo. Citaat:
Trouwens, wat zegt de islam over de Joden? |
Citaat:
Als u er zich door verrijkt voelt, gelieve dan het geld onverwijld terug te storten aan al wie zich ongewenst verarmd voelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be