Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Wever heeft geen tijd voor Filip en Mathilde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185364)

Karel Martel B 16 april 2013 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6602751)
:lolabove: Karel toch! Zo schattig! :rofl:

Dan vraag ik me af waarom we nog een monarchie hebben, als iedereen ze als schaamteloze graaiers zonder enig greintje zelfrespect beschouwt.

circe 16 april 2013 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6602754)
Dan vraag ik me af waarom we nog een monarchie hebben, als iedereen ze als schaamteloze graaiers zonder enig greintje zelfrespect beschouwt.

goei vraag! waarom o waarom?

Txiki 16 april 2013 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6602754)

:-D Wat denk je?

Karel Martel B 16 april 2013 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6602761)
:-D Wat denk je?

Omdat het VB ze ook weg wil, en wat het VB wil, dat kan niet, zelfs als het zeer zinvol is?

Anna List 16 april 2013 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6602661)
Als je iets boertig tegen hem zegt, kan hij weggaan met de gedachte dat jij een boertigaard bent, en verder niets.

Als je hem op meewarige of licht vermanende toon aanspoort om zelf in zijn levensonderhoud te voorzien, heb je nog de kans op zijn schaamtegevoel te werken.

als je t met mijn suggestie doet, heb je (mi oneindig meer) kans dat hij t in zijn broek doet ...

gezien het niveau vd prins heeft 'pipi-kaka' meer kans schaamtegevoel op te wekken dan de herkomst van het familiefortuin...

Anna List 16 april 2013 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 6602682)
Steek die mensen gewoon vriendelijk een leeuwenvlaggetje in hun handen, en geef er een paar mee voor de kinders.

met een leeuwevlaggetje in uw pollen wordt gij al aan de gemeentegrens van Borgerhout preventief opgepakt en pas gelost als de prins al goed en wel terug in Brussel zit

Txiki 16 april 2013 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6602766)
Omdat het VB ze ook weg wil, en wat het VB wil, dat kan niet, zelfs als het zeer zinvol is?

Karel, ge kunt een paar keer doen alsof ge onwetend, onervaren en een piepkuiken bent, maar niet overdrijven, he.

Karel Martel B 16 april 2013 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6602797)
Karel, ge kunt een paar keer doen alsof ge onwetend, onervaren en een piepkuiken bent, maar niet overdrijven, he.

Het VB is voor de monarchie?

Of wat wil je zeggen?

Txiki 16 april 2013 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6602799)
Het VB is voor de monarchie?

Of wat wil je zeggen?

Wie ligt er nu wakker van wat het VB wil of niet wil, Of ander klootjesvolk.

Kameraad Mauser 16 april 2013 13:10

Omdat het koningshuis nu eenmaal mee helpt winst maken voor politieke kastes?

En ook waarschijnlijk iets i.v.m. met lethargie der Vlamen...

Txiki 16 april 2013 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6602817)
Omdat het koningshuis nu eenmaal mee helpt winst maken voor politieke kastes?

En ook waarschijnlijk iets i.v.m. met lethargie der Vlamen...

Dat begint er al op te trekken. :-D

lamenielachen 16 april 2013 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6601511)
Mogen ze gaan rondwandelen in aanwezigheid van Groen-politica Marij Preneel, de districtsburgemeester van Borgerhout. :lol:

"Het is een agendaprobleem, geen statement tegen de monarchie", geeft zijn woordvoerder als uitleg. "Een afspraak lag al te lang vast om nog af te zeggen." :lol:

De Wever heeft geen tijd voor Filip en Mathilde

Nen vent met ballen zeker die BDW?
Ze moeten hem niet dus handelt hij consequent en eerlijk met zichzelf, anders dan de moderne politieker.......

Echte Waal 16 april 2013 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6603300)
Nen vent met ballen zeker die BDW?
Ze moeten hem niet dus handelt hij consequent en eerlijk met zichzelf, anders dan de moderne politieker.......

Over "agenda" laten liegen? Nen vent met een grote foef, tja.

Everytime 16 april 2013 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6602166)
Allee man! De prins en zijn weliswaar goed betaalde kweekzeug, die met eigeel op hun smikkel moeten gaan lopen, dat is toch wel een uurtje administratieve aanhouding waard?

Heb je nu geen enkele zin voor avontuur?

Vrij aan u uw tijd te verspillen.;-)

Garry 16 april 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6602147)
Een laffe leugenaar: dit is uw Grote Leider.
Hij is bang voor Flupke.:-)

Ja, 't wordt weer door een Waal gezegd hé. Grootste lawaai van 't kippenhok. En een ander 't werk laten doen.

Garry 16 april 2013 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6602173)
Net goed, een burgemeester moet zijn tijd niet verkwisten met zo'n prullen.

't Is tenminste ene met ballen aan zijn lijf.

Garry 16 april 2013 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6603352)
Over "agenda" laten liegen? Nen vent met een grote foef, tja.

Diegene die nog nooit over zijn agenda gelogen heeft moet nog geboren worden.

Kameraad Mauser 16 april 2013 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6603616)
't Is tenminste ene met ballen aan zijn lijf.

Mocht Ward geen Grote Roerganger van onze Havennatie zijn maar Gouwleiter van het Autonome Vlaanderen, zou hij ook zijn ballen tonen aan Christian Lagarde, mocht de financiële recessie, zoals we ze nu kennen in Spanje en Griekenland, toeslaan hier ten lande?

Garry 16 april 2013 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6603620)
Mocht Ward geen Grote Roerganger van onze Havennatie zijn maar Gouwleiter van het Autonome Vlaanderen, zou hij ook zijn ballen tonen aan Christian Lagarde, mocht de financiële recessie, zoals we ze nu kennen in Spanje en Griekenland, toeslaan hier ten lande?

Wie is Ward?

Kameraad Mauser 16 april 2013 23:57

Is thuis ook alles zo onduidelijk voor u?

Paultje 17 april 2013 07:15

Wat gaat dit weer aan beveiliging kosten voor Antwerpen en misschien breekt er wel weer een relletje uit op de Turnhoutsebaan Kunnen ze eens zien hoe het hier echt aan toe gaat

De schoofzak 17 april 2013 08:12

Ongelooflijk !

Er waren vragen, vooral van tegenstanders van de nva, dat het Weverke het niet zou kunnen bolwerken, de combinatie van functies als partijvoorzitter, Vlaams parlementslid en burgemeester.

Het was duidelijk dat het Weverke een aantal niet essentiële taken ging delegeren.

Nu doet hij dat, en .... 't is ook weer niet goed.

Eén geluk hebben we met het Weverke, dat we niet hebben met le prince de Laeken den Taaien: de kiezers zullen hun oordeel kunnen vellen.

:lol:

jogo 17 april 2013 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6602147)
Een laffe leugenaar: dit is uw Grote Leider.
Hij is bang voor Flupke.:-)

Begrip,liegen vergt regelmatige praktijk oefeningen.

circe 17 april 2013 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6603633)
Wie is Ward?

Ward de Bever....

Garry 17 april 2013 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6603866)
Ward de Bever....

Ah, dat ze dat dan meteen zeggen hé.

Garry 17 april 2013 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6603637)
Is thuis ook alles zo onduidelijk voor u?

Nee, ik leer mijn goudvis een pootje geven en mijn hond zwemt met een snorkel rond in het aquarium. Maar voor de rest is alles normaal,.... denk ik toch.

Kameraad Mauser 17 april 2013 19:53

Verdomme, RechtsVlaanderen zit aan de weed.

Universalia 17 april 2013 20:29

Filip en Mathilde waren dat niet die mensen die onze Olympische sporters niet hadden zien binnenkomen in Londen?

Zucht 17 april 2013 20:31

Misschien had BDW moeten doen zoals Filip deed met MR Morel in China. Hen 20 meter achter hem laten lopen.

Echte Waal 17 april 2013 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6604533)
Misschien had BDW moeten doen zoals Filip deed met MR Morel in China. Hen 20 meter achter hem laten lopen.

Dat zou meer indrukwekkend zijn dan gewoon weglopen...
De Zever kan de blik van Philippe niet beantwoorden...

Garry 17 april 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6604605)
Dat zou meer indrukwekkend zijn dan gewoon weglopen...
De Zever kan de blik van Philippe niet beantwoorden...

De Wever houd zich niet op met debielen. Dat is beneden zijn waardigheid.

Garry 17 april 2013 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6604490)
Verdomme, RechtsVlaanderen zit aan de weed.

En straks aan het roer.

daiwa 18 april 2013 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6602648)
Wat heeft die prins eigenlijk bereikt in zijn leven?

Op zich zelf niets want al wat hij is of bezit is gekregen.
Een leegloper en profiteur van de gemeenschap dus.

Klojo eerste klas 18 april 2013 07:09

Ik stel voor dat De Wever hier zijn agenda post zodat we elke dag kunnen beoordelen of hij zijn tijd in functie van zijn functie functioneel gebruikt....:twisted:
(en niet enkel de kaft, hé !!!!)

Garry 18 april 2013 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6604797)
Ik stel voor dat De Wever hier zijn agenda post zodat we elke dag kunnen beoordelen of hij zijn tijd in functie van zijn functie functioneel gebruikt....:twisted:
(en niet enkel de kaft, hé !!!!)

Er zal in elk geval heel wat meer in staan dan die van de Koning, want wanneer ze die hier nodig hebben moeten ze hem keer op keer vanuit het buitenland naar hier halen. Dat blijkt eerder een veredelde troubadour te zijn.

Kameraad Mauser 18 april 2013 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6604712)
En straks aan het roer.

En mag ik ook nog mijn joint roken en mijn geuze drinken, of moet ik dat mooi en onderdanig komen vragen terwijl ik op audientie mag komen bij Der Führer?

Of is dat een privilége geworden voor Rechts?

Typisch voor van die totalitaire lui: alles verbieden voor een ander maar zelf volledig loos gaan op valium en gin

Bekeer u tot de Wahabieten. Identiek dezelfde als jullie. Gewoon een gordijn op uw bol binden en je kunt meehuilen met dat uitschot.

Klojo eerste klas 18 april 2013 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6604842)
Er zal in elk geval heel wat meer in staan dan die van de Koning, want wanneer ze die hier nodig hebben moeten ze hem keer op keer vanuit het buitenland naar hier halen. Dat blijkt eerder een veredelde troubadour te zijn.

Jamaar, die heeft zijn agenda altijd bij zich, dus als hij in 't buitenland zit kunnen ze hier niet zien wat er daar in staat, natuurlijk. En op zijn leeftijd vergeet hij waarschijnlijk waar hij die agenda heeft gelegd, dus hijzelf kan dan ook niet weten waar hij moet zijn of wat hij moet doen....
Zijn agenda dan ook maar hier posten.... :lol
P.s. ik zou eerlijk gezegd ook voor diene Philippe geen tijd hebben. Voor dat Matilleke.....neuh, laat ook maar.... :twisted:

Garry 18 april 2013 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6605400)
Jamaar, die heeft zijn agenda altijd bij zich, dus als hij in 't buitenland zit kunnen ze hier niet zien wat er daar in staat, natuurlijk. En op zijn leeftijd vergeet hij waarschijnlijk waar hij die agenda heeft gelegd, dus hijzelf kan dan ook niet weten waar hij moet zijn of wat hij moet doen....
Zijn agenda dan ook maar hier posten.... :lol
P.s. ik zou eerlijk gezegd ook voor diene Philippe geen tijd hebben. Voor dat Matilleke.....neuh, laat ook maar.... :twisted:

Is dat een opgezette geit. Die haar kop heeft steeds de zelfde mimiek alsof hij zo gebeiteld is.

Garry 18 april 2013 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6605307)
En mag ik ook nog mijn joint roken en mijn geuze drinken, of moet ik dat mooi en onderdanig komen vragen terwijl ik op audientie mag komen bij Der Führer?

Of is dat een privilége geworden voor Rechts?

Typisch voor van die totalitaire lui: alles verbieden voor een ander maar zelf volledig loos gaan op valium en gin

Bekeer u tot de Wahabieten. Identiek dezelfde als jullie. Gewoon een gordijn op uw bol binden en je kunt meehuilen met dat uitschot.

Rookt maar rustig verder jong, en wat mij betreft moogt ge u nog lazarus zuipen ook.

Dit is misschien wat je zoekt,
http://www.youtube.com/watch?v=zWAHeNTVKpk

Klojo eerste klas 18 april 2013 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6605432)
Is dat een opgezette geit. Die haar kop heeft steeds de zelfde mimiek alsof hij zo gebeiteld is.

Hoe zou je zelf op den duur kijken, met enkel uitzicht op Philippe ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be