Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Allochtoon/Niefanier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=185770)

Buitenwipper 1 mei 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6621139)
Niemand geeft publiekelijk toeat ze VB stemmen

Beschaamd om voor hun eigen mening uit te komen. Bang om als racist versleten te worden. Politiek correct naar de buitenwereld toe, innerlijk politieke correctheid bestrijden. Dualiteit als wereldbeeld en gemoedstoestand.

Een volledige psychoanalyse van zulks klootjesvolk lijkt me wel zeer interessant.

Garry 1 mei 2013 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6621158)
Beschaamd om voor hun eigen mening uit te komen. Bang om als racist versleten te worden. Politiek correct naar de buitenwereld toe, innerlijk politieke correctheid bestrijden. Dualiteit als wereldbeeld en gemoedstoestand.

Een volledige psychoanalyse van zulks klootjesvolk lijkt me wel zeer interessant.

Je verwart twee verschillende elementen, De Partij en haar kiezers.

De partij loochent niet dat ze VB is, het zijn de kiezers die dit loochen dat ze op het VB stemmen.

Als dat het klootjesvolk is wat je bedoelt? Dan ben je zo ongeveer te vergelijke met B Dewever. Die verweet ooit het VB op een hoop van mestkevers te zitten. Dat de overgrote meerderheid van die mestkevers nu N-VA aanhangers zijn, stoort B Dewever niet, dat het nu hij is die op die hoop mestkevers zit, maakt hem kennelijk niets uit.

Edina 2 mei 2013 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6620722)
Het vorig stadsbestuur onder burgemeester Janssens bestempelde nochtans alle niet Europese inwoners die een vreemde voornaam én achternaam hebben, ook zij die een Belgisch paspoort hebben, als allochtoon.

Ja, en dan? Wat heb ik met dat vorige stadsbestuur te maken?

parsprototem 2 mei 2013 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6619289)
Ge moet nu toch ook niet bevallen boven de WC pot hé.

Schrijven is soms als bevallen boven een wc-pot. Schrijf jij ook?

andev 2 mei 2013 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6620261)
Joden zijn de oorzaak van veel ellende.

En welke ellende veroorzaken ze HIER en in 2013 ?

parsprototem 2 mei 2013 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 6619722)
Wat begrijp jij niet aan de woorden "hier geboren en getogen"?

Jij vult 'hier geboren en getogen' heel lichtzinnig in.

andev 2 mei 2013 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6620314)
Met andere woorden: heel dat integratieverhaal is onzin?

Het klonk mooi bij de aanvang, maar als de goede wil niet van twee kanten komt blijkt het inderdaad, voor sommigen, onzin, verloren moeite en verloren geld! Ze zijn wat ze zijn, en dat is ergens hun goed recht maar wel in hun eigen land dan, niet hier! Aanpassen of wegblijven of weer ophoepelen aub! Elke dag over hun fratsen en profitariaat blijven horen en lezen, neend, dank U! Ze een "ocmw-ticket" in hun pollen stoppen, en dan?

parsprototem 2 mei 2013 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6619802)
ga eens een kijkje nemen in Kuregem (Anderlecht), omgeving metrostations "Beekkant", "Graaf van Vlaanderen", "Zwarte Vijvers" en/of "Weststation" (Molenbeek)
Niks aan de hand, zeker ?? Maar bon, ik ben wel de zieligaard. Goh, so be it.
Maar de waarheid heeft haar rechten.

Dank u voor het vermelden van plekken die ik best kan mijden.

andev 2 mei 2013 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6620458)
Niet voor niet dat de Joden meer vertrouwen hebben in het Vlaams Blok dan in de islam.

En is er .iemand die hen ongelijk geeft? En waarom?

andev 2 mei 2013 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6620513)
Natuurlijk niet. Het joods kapitalisme heeft er alle belang bij om België te behouden.

Beperk je maar tot de vaststelling dat de islam en haar aanhangers niets meer of minder dan een pestepidemie zijn voor onze contreien.
Waar was dat weer dat de inwoners hen na hun komst echt als "verrijkers" hebben ervaren?

parsprototem 2 mei 2013 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak (Bericht 6619803)
Iemand uit mijn familie is uit India geadopteerd toen ze een jaar of 2-3 was. Die is opgekweekt door rasechte vlaamse ouders en heeft enkel een belgisch paspoort. Ze spreekt enkel vlaams, frans en engels.
Daarna is ze getrouwd met een rasechte vlaming en heeft ze een kind.

Is dat kind:
A) ne vanier
B) ne niefanier

ne vanier.

Stel dat een koppel moslims in Marokko een Vlaamse baby adopteren. Is het opgegroeid kind, getogen in Marokko, dan vanhier of ne niefanier?

Ne niefanier, zou ik zeggen.

meneer 2 mei 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 6622035)
Ja, en dan? Wat heb ik met dat vorige stadsbestuur te maken?

Je hebt waarschijnlijk voor de Janssens gestemd, vandaar. Of stemde je VB misschien ?:lol: Ben je een bewonderaarster van De Winter ?:-)

andev 2 mei 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6620722)
Het vorig stadsbestuur onder burgemeester Janssens bestempelde nochtans alle niet Europese inwoners die een vreemde voornaam én achternaam hebben, ook zij die een Belgisch paspoort hebben, als allochtoon.

Vreemdelingen die zich als vreemdeling blijven voelen en gedragen zijn en blijven...vreemdelingen! Hier geboren of niet, doet er niet toe! Vrije toegang tot het ocmw met alles er op en eraan en een papiertje waarop staat dat ze "Belg" zijn evenmin! Stop die komedie.

BonBon 2 mei 2013 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper (Bericht 6621158)

Bang om voor hun eigen mening uit te komen. De zekerheid om als hoer versleten te worden. Moslima naar de buitenwereld toe, innerlijk de verstikkende cultuur bestrijden. Dualiteit als wereldbeeld en gemoedstoestand.

meneer 2 mei 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem (Bericht 6622574)
Dank u voor het vermelden van plekken die ik best kan mijden.

Behalve als je mishandeld wil worden, of erger.

Another Jack 2 mei 2013 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 6622571)
Het klonk mooi bij de aanvang, maar als de goede wil niet van twee kanten komt blijkt het inderdaad, voor sommigen, onzin, verloren moeite en verloren geld! Ze zijn wat ze zijn, en dat is ergens hun goed recht maar wel in hun eigen land dan, niet hier! Aanpassen of wegblijven of weer ophoepelen aub! Elke dag over hun fratsen en profitariaat blijven horen en lezen, neend, dank U! Ze een "ocmw-ticket" in hun pollen stoppen, en dan?

Waarom integreren?
Is dat hetzelfde als zich gewoon aan de wet houden?

Garry 2 mei 2013 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6622589)
Je hebt waarschijnlijk voor de Janssens gestemd, vandaar. Of stemde je VB misschien ?:lol: Ben je een bewonderaarster van De Winter ?:-)

Ze zegt; Wat heb ik met dat vorige stadsbestuur te maken?

Wanneer ze zo expliciet het heeft over het vorige stadsbestuur, zou je daar van moeten afleiden dat ze wel wat te maken heeft met het huidige stadsbestuur.

Behoort het VB tot het huidige stadsbestuur? Dan is mij dat ontgaan

meneer 2 mei 2013 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6623010)
Ze zegt; Wat heb ik met dat vorige stadsbestuur te maken?

Wanneer ze zo expliciet het heeft over het vorige stadsbestuur, zou je daar van moeten afleiden dat ze wel wat te maken heeft met het huidige stadsbestuur.

Behoort het VB tot het huidige stadsbestuur? Dan is mij dat ontgaan

Ik zie dat meiske niet echt zetelen in het stadsbestuur van Bart Magere Hein De Wever

Garry 2 mei 2013 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6623240)
Ik zie dat meiske niet echt zetelen in het stadsbestuur van Bart Magere Hein De Wever

Zo. En in het VB wel?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be