![]() |
Citaat:
Ik ga gewoon niet tussenbeide komen als wat barbaren elkaar omleggen. |
Citaat:
Hallo hitler. |
Citaat:
Ik zal wel helpen als er een natuurramp in de VS is, dan zijn er niet eens acties. |
Citaat:
2: Start zelf een actie . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pas wel op dat je geen bobbel in je broek krijgt wanneer een Syrische moslima op haar knieën loopt te krijsen omdat ze net haar man + kinderen is verloren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je niets wilt geven, omdat je het eigenlijk wel kicken vind dat moslims elkaar uitmoorden dan mag ik je toch een immoreel figuur vinden? |
Citaat:
Wat is het punt? Citaat:
|
Citaat:
Hij vindt het niet erg dat moslims daar elkaar afmaken. |
Citaat:
Lastig allemaal hè? 2: Internetwarrior. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben niet iemand die bij hoog en laag voor interventie pleit. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zelfs zou dat zo zijn, dat is irrelevant in deze discussie. Zou ik je namelijk een geheimpje verklappen?......... ik ben nietzsche niet ! ssssttt niet verder vertellen hoor. |
Citaat:
2: Ik durf geld erop te leggen, dat je de uitspraken die je hier doet niet zou doen in het echte leven in een groep met mensen. |
Citaat:
Als jij ervan geniet dan geniet jij ervan, ik kan daar niets aan doen. Maar ik ben toch ook vrij om daar iets van te vinden? |
Citaat:
|
Citaat:
Hou maar op, je valt serieus uit je rol. |
Citaat:
|
laten ze nog wat gehoofddoekten zien in het filmpje voor steun aan Syrië, alsof dat een extra stimulans zou zijn om iets te storten. 't zijn Islamieten, ze kunnen de pot op.
|
De laatste maal heb ik geld gestort na de tsunami in Azië. Nu geen eurocent meer naar 12-12. Ik heb aandachtig gelezen in diverse media wat ze met dat geld doen en dan mijn conclusies getrokken. Quid Haïti? Er leven daar nog heel veel mensen in tenten. Verder zijn de oliesjeiks rijk genoeg om hun moslimbroeders te helpen, vooral bv. Quatar en Saoudie Arabië die gul de rebellen steunen om de radicale islam aan de macht te helpen.
http://mediawerkgroepsyrie.wordpress...s-zoals-12-12/ De reacties onderaan zijn ook interessant te lezen. |
Citaat:
En dan ook nog al die arme kindertjes! Hitler!!! Auschwitz!!! Moord!!! Brand!!! Hier met die centen! En vlug een beetje! |
Edit: sorry, dacht even dat ik in K&K was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat u het volgende argument ooit oppikte bij één van uw grote leiders en voorgangers in de xeonfobie en ander fraais : "Als alles racisme is, is niets nog racisme". Bedoelde u dit, Karelmans? Wilt u dat ik deze redenering ook nog eens kort uitleg, zodat u toch minstens de illusie kan koesteren ooit iets ingewikkelds verstaan te hebben, zelfs al was dat iets maar een drogredenering. |
Citaat:
We mogen blij zijn dat ze het zelf doen. Citaat:
Een beetje lullen over "schutblaadjes". |
Citaat:
|
Citaat:
Doe mij een plezier en vraag mij of ik kan aantonen dat mijn stelling dat diegenen die weigeren iets aan Syrië te schenken niets anders dan krenterige racisten zijn. Ik verwijs dan gewoon naar bovenstaande antwoord van u. Doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inch'Allah! |
@ demper, waarom is het geweldig dat moslims elkaar afslachten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be