![]() |
Citaat:
Jullie behoren je fikken van andermans eigendom te houden. Slachtoffer worden van een brutale overval en diefstal met geweld is héél erg. Vooral als men je berooft van wat je het dierbaarste is: de vlag van je vaderland. :evil: :evil: :evil: |
Citaat:
Blijkbaar is er bij de Blubbers een hoog mietjesgehalte |
Citaat:
Hahaha. Geestelijk letsel. Gruweldaden. Blijkbaar gelooft u die onzin zelf. Discriminatie? Geen sprake van! Is het misschien discriminatie dat iemand van een andere partij op een VLD-congres niet zijn overtuiging zal mogen verkondigen? Neen, die persoon zal wel zo verstandig zijn er weg te blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, Supe®Staaf heeft gelijk hier. Diefstal is een misdaad.
Het geeft trouwens mooi weer hoe kinderachtig nationalisten wel niet zijn (van beide kanten trouwens :lol: ). Vlaggetjes worden gezien als een 'provocatie'. C'mon, grow up hé. :roll2: :lol: |
Citaat:
Jullie dienen respect op te brengen voor het vrij uiten van ieders mening. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo zit dat! |
Citaat:
|
Citaat:
De Blubbers mogen gerust hun onzin de wereld insturen. Alleen moet zoiets niet ongepast gebeuren: daar zijn passende kanalen, tijdstippen en methodes voor. De Gordel is het gepaste noch geschikste moment of kanaal om hun unitaire lulkoek te verkondigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat op de Gordel geschiedde was echt: rabauwenstreken! |
Dilbeek aan welke kant van Brussel ligt dat eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
U maakt er de zaak alleen maar erger mee. Jullie gingen zwaar in de fout, en met natrappen wordt uw zaak er niet beter op. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Niet enkel als het 't straatcrapuul schikt. |
Citaat:
U, die er niet bij was, blaast de hele zaak op tot proporties waar een overval van de Bende van Nijvel niets bij heeft. |
Citaat:
Als dat de mentaliteit is van vlaamsnationalisten, dan heb ik liever met de Walen te maken. Die kennen hun wereld, en weten hoe ze zich dienen te gedragen wanneer ze in de fout gaan. |
Citaat:
En dat is maar normaal ook. Politieke manifestaties van andersdenkenden verstoort men. Laat de mensen gerust. Zo verstandig waren de Blubbers echter niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een schande dat die niet adekwaat reageerden. Dat is het! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als u geen deftig argumentatief verweer heeft, dan hoeft u dat niet met schelden proberen te verdoezelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees ook de ooggetuigenverslagen alsook het verslagje van de Blubber, en met een beetje eerlijkheid komt u tot dezelfde conclusie. Maar u blaast de zaak liever op tot afmetingen die het nooit gehad heeft. Fantasie dus. Maar u beschuldigde mij er echter van dat ik eerder de politie blijkbaar als de "slechten" had omschreven. Dat heb ik echter nooit gedaan. Ook hier fantaseert u erop los. |
Citaat:
Waarschijnlijk onder de massale druk van de flaminganten. Citaat:
U zit in de ontkenningsfase. U probeert te minimaliseren. Een typisch verschijnsel: bagatelliseren van wandaden om aan straf te ontsnappen. Citaat:
|
Citaat:
Slechts de ooggetuigenverslagen alsook het verslag van de desbetreffende BUB'ers tonen de zaak zoals ze is: een eerder onschuldig incident waarbij een vlag werd ontfutseld. Niets meer, niets minder. |
Citaat:
De politie heeft de zaak gelaten voor wat ze is: een onschuldige, jongensachtige streek. |
Pffffffffffffffffffffffft en dat allemaal voor een schreeuwlelijk stuk textiel en een kliek franskiljonsgezinde provocateurs.
|
Citaat:
En trouwens, over het gerecht als dusdanig heb ik niet geoordeeld, maar wel over de toepassing van de wet alsook de draagwijdte van het vonnis (wat ook professor Storme deed). Daarnaast stipte ik de uitspraken van respectievelijk Leman, Pataer en Verhofstadt aan en wees op de achtergrond van de rechter. Nergens en nooit heb ik, zoals u weer in uw ziekelijke verbeelding beweert, "geen goed woord over voor dit apparaat". |
Citaat:
Ik wilde gewoon jullie jankerige gedrag even kaderen. Met kinderen gaan provoceren en klagen dat de hummel getraumatiseerd is, toespraken verstoren en huilen dat jullie meningsuiting geschonden wordt... |
Citaat:
|
Wat is het verschil tussen diefstal en beroving?
|
De Gordel is in de eerste plaats een sportief gezinsgebeuren, dixit Bloso. Wij in de goede hoop dat wij mee konden sporten en dat wij onze vrijheid van meningsuiting en verplaatsing ook eens konden gebruiken, daarnaartoe om mee te wandelen (zelfs netjes inkom betaald, en medaille gekregen achteraf!).
Nee hoor, geen vrijheid van meningsuiting voor de eersten die "vrijheid van meningsuiting" roepen als het erop aankomt. Het ging hem nochtans wettelijk om een openbare plaats, waar we ons bevonden - daar hebben we alle rechten en kan geen privaat persoon behalve ordediensten ons zeggen wat mag en niet mag. Gelukkig waren er nog andere, interessante debatten met vredelievender flaminganten mogelijk. Enkele volwassen en waardige discussies zonder enige stemverheffing ontstonden daaruit, het maakte de dag weer een beetje goed. |
Punt blijft: onder geen beding heeft men het recht om het heft in eigen handen te nemen. De vlag was misschien voor sommigen ongepast (hoewel we het recht hebben met elke doek die we willen rond te lopen, ongeacht de kleurtjes die erop staan), maar dan nog is het geen manier van doen om die agressief uit iemands handen te rukken. Niet in het minst wegens het brandwondengevaar dat schurend textiel oplevert.
Als men ze dan verwijderd had willen zien, dat men de politie had gebeld, of eventueel de organisatie had verwittigd. Deze alleen zijn gerechtigd om ons te zeggen wat we mogen en wat we niet mogen. |
Wij zijn baas in eigen Dilbeek! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be