![]() |
Citaat:
Men kan precies niet rap genoeg zijn om dat tuig van de richel terug vrij te laten. Meervoudige moordenaar na amper 2 maanden al terug op vrije voeten ! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook een goeie reden om de zwaartekracht het werk te laten doen, door homo's hoofd eerst van door witmansen gebouwde flatgebouwen te gooien. Dan moeten ze maar 2 keer de lift nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Mister Gay Denemarken: homo en trotse moslim Moslim en homo: elke dag een beetje meer tolerantie Imam in Frankrijk zegent twee gay moslims The Root Interview: Openly Gay Imam Muhsin Hendricks Je moet eens wat anders lezen dan de partijpropaganda van het Vlaams Blok, of het haatdiscours op het forum van stormfront... Het wereldwijde web heeft je zoveel meer te bieden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als jij vind dat het goedkomt tussen moslims en homo's, wie ben ik om dat in vraag te stellen? Succés ermee.
|
Citaat:
|
Minimum leefloon voor een alleenstaande in Blegië, €660 ofzo?
Gemiddeld jaarloon in Syrië, €2640 Ergo, met een uitkering van't OCMW heeft een Syriëstrijder ginder 3 keer meer dan de gemiddelde burger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het geloof as such, (net zoals trouwens ook het katholicisme dat in onze contreien nogal welig tiert) niet open staat voor homoseksualiteit, staat buiten kijf. Dat er heel wat moslims, net als heel wat katholieken, negatief tegenover homoseksualiteit staan, is eveneens duidelijk. Jouw bewering echter dat er "geen homoseksuele moslims bestaan" klopt voor geen meter, zoals ik hierboven onomstotelijk heb aangetoond. Het zou gepast zijn om deemoedig het hoofd te buigen en je fout toe te geven. |
Citaat:
|
Ik vind wél dat de meeste van mijn broeders zich irritant gedragen, behalve die op de gay pride, daar kan ik nog is mee lachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarentegen zijn moslims die bewust sex hebben met andere mannen zwaar in de fout. Je moet wel een serieuze linkse rakker zijn om de anti homo regels in de koran niet te zien. Wanneer een gay pride in Marokko? |
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Goed aanvaard hé.
Wanneer is die gay pride in feite? Ik wil wel zien hoe goed deze boot aanvaard word. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel versies van de koran zijn er? mannenneukende mannen, volgen die de koran? Easy.:lol: |
Daarentegen zijn huwelijken met 6 jarige meisjes wel toegestaan, en sex met 9 jarige meisjes ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan toch in Syrië gezeten...
|
Er zijn evenveel homofiele moslims als er satan aanbiddende katholieken zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
De tweede vond ik wel.http://www.gelderlander.nl/algemeen/...groot-1.748477 Hij is een imam die niet meer preekt. een beetje zoals een priester die gestraft is. De moslims zijn dus niet akkoord met zijn visie. De inhoud van de islam vind je in de koran. De inhoud van het katholicisme vind je in de bijbel. Beide boeken keuren homofilie duidelijk af. Nog iets? |
Citaat:
Maar hey, als jij het beter weet... |
Citaat:
|
Iemand nog iets van Jejoentje gehoord?
hier een fotooke waarin hij poseert in de Porsche van zijn oom. Het jongetje zal ondertussen hopelijk al een rijbewijs hebben neem ik aan? Hij heeft alvast veel kunnen oefenen met zijn ambulances zeker? ![]() Jejoen Bontinck op Facebook in de Porsche van zijn oom Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt veel, maar het is een besparing op de lange duur. |
Citaat:
En dan nog vele interpretaties (das wel waar). In welke interpretatie mogen mannen mannen neuken? Welke geleerde zegt dat? En kom nu niet af met je anonieme of uitgezette imam af hé. Geef eens een bron. Ikzelf kan je er geen geven, maar circe heeft zich erin verdiept. circe wil je me even aan homo-lievende stukken uit de koran helpen a.u.b. |
Er is , spijtig genoeg voor Raf, maar 1 Koran. Daar zijn zelfs de Shitten en Soennies het over eens.
De hadits daarentegenover, daar zitten wel verschillen, en geen kleintjes. Maar dat is geen koran. Ook is er geen enkele strekking binnen de Islam vriendelijk voor heren en dames die gelijkgeslachtelijke voorkeuren hebben. (ze volgen tenslotte allemaal hetzelfde haatenverderfboekje) Dat sommige "moslims" wel tolerant zijn, is iets wat ze met Allah mogen uitpraten als het zover is. Als er minder tolerante broeders geen maatregelen treffen. |
Citaat:
Bepaalde mensen zijn gewoon een makkelijk slachtoffer voor mensen die kwaad willen. |
Citaat:
Heerlijk stukje : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=489 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be