Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Met een Belgische uitkering kun je behoorlijk comfortabel leven in Syrië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201072)

daiwa 22 april 2014 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7106432)
'Belgen' gaan in groten getale misdaden tegen de menselijkheid plegen in Syrië, en de overheid doet daar zo goed als niks tegen.
Dat is de realiteit.

Inderdaad!
Men kan precies niet rap genoeg zijn om dat tuig van de richel terug vrij te laten.
Meervoudige moordenaar na amper 2 maanden al terug op vrije voeten !

Citaat:

Olijke Soufian heeft ginds in Syrië serieus wat afgeknald, maar omdat hij aanvankelijk met goede bedoelingen naar ginds is getrokken liet de Kamer van Inbeschuldigingstelling de brave twintiger alweer gaan.
Ongelooflijk!!
http://clint.be/actua/belgische-syri...p-vrije-voeten

daiwa 22 april 2014 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108701)
Hopelijk hebben ze geleerd een lus te maken. Anders valt die gast nog dood in plaats van opgeknoopt te worden volgens de aanwijzingen uit de koran.

Als hij met zijn hoofd naar beneden valt zoals wordt aangeraden in het boek ''De weg naar de islam'' is het ook goed.

maddox 22 april 2014 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108701)
Hopelijk hebben ze geleerd een lus te maken. Anders valt die gast nog dood in plaats van opgeknoopt te worden volgens de aanwijzingen uit de koran.

Een simpele lus maken lukt nog, stel je voor, een homo opknopen zou anders veel te lang duren, en vooral, teveel werk zijn.

Ook een goeie reden om de zwaartekracht het werk te laten doen, door homo's hoofd eerst van door witmansen gebouwde flatgebouwen te gooien. Dan moeten ze maar 2 keer de lift nemen.

Nietzsche 22 april 2014 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108539)
En alleen "vrouwelijke" homo's lopen hand in hand met hun partner?

Nee, maar geloofwaardige assertiviteit schrikt laffe homohaters nu eenmaal af. Een verwijfde homo wat gaat die doen ? Met zijn handtasje slaan?

Raf 22 april 2014 04:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108633)
Homofiele moslims, dat bestaat niet. Wijs er mij één.

Marokkaanse moslims op Gay Pride

Mister Gay Denemarken: homo en trotse moslim

Moslim en homo: elke dag een beetje meer tolerantie

Imam in Frankrijk zegent twee gay moslims

The Root Interview: Openly Gay Imam Muhsin Hendricks

Je moet eens wat anders lezen dan de partijpropaganda van het Vlaams Blok, of het haatdiscours op het forum van stormfront... Het wereldwijde web heeft je zoveel meer te bieden...

Raf 22 april 2014 04:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7108781)
Nee, maar geloofwaardige assertiviteit schrikt laffe homohaters nu eenmaal af. Een verwijfde homo wat gaat die doen ? Met zijn handtasje slaan?

Cliché much?

vlaams realist 22 april 2014 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108782)
Marokkaanse moslims op Gay Pride

Mister Gay Denemarken: homo en trotse moslim

Moslim en homo: elke dag een beetje meer tolerantie

Imam in Frankrijk zegent twee gay moslims

The Root Interview: Openly Gay Imam Muhsin Hendricks

Je moet eens wat anders lezen dan de partijpropaganda van het Vlaams Blok, of het haatdiscours op het forum van stormfront... Het wereldwijde web heeft je zoveel meer te bieden...

Doe ik, kheb de reacties op "maroc comunity" gelezen over die marokkanen op de Gay parade. Dat kunnen dus geen moslims zijn.

vlaams realist 22 april 2014 07:26

Maar als jij vind dat het goedkomt tussen moslims en homo's, wie ben ik om dat in vraag te stellen? Succés ermee.

Dutch_Strawberry 22 april 2014 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108783)
Cliché much?

Denk dat ze eerder gaan uithuilen bij hun vriendje.

maddox 22 april 2014 09:07

Minimum leefloon voor een alleenstaande in Blegië, €660 ofzo?
Gemiddeld jaarloon in Syrië, €2640

Ergo, met een uitkering van't OCMW heeft een Syriëstrijder ginder 3 keer meer dan de gemiddelde burger.

Sywen 22 april 2014 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7107955)
Hoe dwaas en hypocriet kan men zijn?

heel erg, kijk maar naar het VB en de NVA

Raf 22 april 2014 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7108830)
Doe ik, kheb de reacties op "maroc comunity" gelezen over die marokkanen op de Gay parade. Dat kunnen dus geen moslims zijn.

Ach... Ik wist niet dat JIJ degene bent die bepaalt wie moslim is en wie niet...

vlaams realist 22 april 2014 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109151)
Ach... Ik wist niet dat JIJ degene bent die bepaalt wie moslim is en wie niet...

Doe ik niet. Vraag het eens aan een geleerde. Of aan een moslim.

Raf 22 april 2014 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109224)
Doe ik niet. Vraag het eens aan een geleerde. Of aan een moslim.

Als je je de moeite had getroost om de linkjes te openen die ik je hierboven verstrekt heb, had je zelf kunnen vaststellen dat daar - naast de uitpsraken van verschillende moslims - uitspraken van 2 imams bij zitten. Je moet toch ècht eens een beetje verder leren kijken dan je neus lang is...

Dat het geloof as such, (net zoals trouwens ook het katholicisme dat in onze contreien nogal welig tiert) niet open staat voor homoseksualiteit, staat buiten kijf. Dat er heel wat moslims, net als heel wat katholieken, negatief tegenover homoseksualiteit staan, is eveneens duidelijk. Jouw bewering echter dat er "geen homoseksuele moslims bestaan" klopt voor geen meter, zoals ik hierboven onomstotelijk heb aangetoond.

Het zou gepast zijn om deemoedig het hoofd te buigen en je fout toe te geven.

vlaams realist 22 april 2014 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109246)
Als je je de moeite had getroost om de linkjes te openen die ik je hierboven verstrekt heb, had je zelf kunnen vaststellen dat daar - naast de uitpsraken van verschillende moslims - uitspraken van 2 imams bij zitten. Je moet toch ècht eens een beetje verder leren kijken dan je neus lang is...

Dat het geloof as such, (net zoals trouwens ook het katholicisme dat in onze contreien nogal welig tiert) niet open staat voor homoseksualiteit, staat buiten kijf. Dat er heel wat moslims, net als heel wat katholieken, negatief tegenover homoseksualiteit staan, is eveneens duidelijk. Jouw bewering echter dat er "geen homoseksuele moslims bestaan" klopt voor geen meter, zoals ik hierboven onomstotelijk heb aangetoond.

Het zou gepast zijn om deemoedig het hoofd te buigen en je fout toe te geven.

Op die manier ben ik ook een moslim. Een drinkende, varkensetende, niet vastende,niet biddende moslim die nog nooit de koran heeft opengedaan weliswaar. Maar ja daar zijn wij soepel in.

vlaams realist 22 april 2014 12:30

Ik vind wél dat de meeste van mijn broeders zich irritant gedragen, behalve die op de gay pride, daar kan ik nog is mee lachen.

Raf 22 april 2014 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109260)
Op die manier ben ik ook een moslim. Een drinkende, varkensetende, niet vastende,niet biddende moslim die nog nooit de koran heeft opengedaan weliswaar. Maar ja daar zijn wij soepel in.

Alweer heb je de pretentie om een algemeen geldende invulling te willen geven aan het begrip "moslim".

vlaams realist 22 april 2014 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109272)
Alweer heb je de pretentie om een algemeen geldende invulling te willen geven aan het begrip "moslim".

Alle mensen worden geboren door de wil van Allah.Dus ze zijn allen creaties van de ene,de onfeilbare. De ongelovigen zijn moslims die de weg nog niet gevonden hebben. Alles is nog mogelijk voor mij.
Daarentegen zijn moslims die bewust sex hebben met andere mannen zwaar in de fout.
Je moet wel een serieuze linkse rakker zijn om de anti homo regels in de koran niet te zien.
Wanneer een gay pride in Marokko?

Raf 22 april 2014 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109305)
Alle mensen worden geboren door de wil van Allah.Dus ze zijn allen creaties van de ene,de onfeilbare. De ongelovigen zijn moslims die de weg nog niet gevonden hebben. Alles is nog mogelijk voor mij.
Daarentegen zijn moslims die bewust sex hebben met andere mannen zwaar in de fout.

Kortom: jij bent in feite een fanatiekere moslim dan de meeste fanatieke moslims... :roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109305)
Wanneer een gay pride in Marokko?

Waarom vraag je dat aan mij? Ik heb geen uitstaans met Marokko.

vlaams realist 22 april 2014 13:05

http://forums.marokko.nl/archive/ind...pride-p-6.html

vlaams realist 22 april 2014 13:06

A.U.B.

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de...y-pride-2.html

Raf 22 april 2014 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109350)

Wat moet ik daar mee?

vlaams realist 22 april 2014 13:09

Goed aanvaard hé.
Wanneer is die gay pride in feite? Ik wil wel zien hoe goed deze boot aanvaard word.

Raf 22 april 2014 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109355)
Goed aanvaard hé.
Wanneer is die gay pride in feite? Ik wil wel zien hoe goed deze boot aanvaard word.

Heb ik misschien ergens beweerd dat dat "goed aanvaard" is? Wil je even linken naar het bericht waar ik dat deed?

vlaams realist 22 april 2014 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109272)

Ze volgen de koran, ja of nee?
Hoeveel versies van de koran zijn er?
mannenneukende mannen, volgen die de koran?

Easy.:lol:

vlaams realist 22 april 2014 13:19

Daarentegen zijn huwelijken met 6 jarige meisjes wel toegestaan, en sex met 9 jarige meisjes ook.

Raf 22 april 2014 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109368)
Ze volgen de koran, ja of nee?
Hoeveel versies van de koran zijn er?

Honderden. En dan hebben we het nog niet over de vele mogelijke interpretaties. Theologie is geen exacte wetenschap.

Raf 22 april 2014 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109374)
Daarentegen zijn huwelijken met 6 jarige meisjes wel toegestaan, en sex met 9 jarige meisjes ook.

Wat ga je er nog allemaal bijsleuren om je blunder te verdoezelen?

RASPOUTINE 22 april 2014 13:21

Dan toch in Syrië gezeten...

vlaams realist 22 april 2014 13:26

Er zijn evenveel homofiele moslims als er satan aanbiddende katholieken zijn.

Raf 22 april 2014 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109391)
Er zijn evenveel homofiele moslims als er satan aanbiddende katholieken zijn.

Ah! Jij bepaalt dus niet alleen wat de inhoud van de islam is, maar ook wat de inhoud van het katholicisme is... Wat een arrogantie...

vlaams realist 22 april 2014 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109393)
Ah! Jij bepaalt dus niet alleen wat de inhoud van de islam is, maar ook wat de inhoud van het katholicisme is... Wat een arrogantie...

De naam van je imam uit Frankrijk kan ik niet vinden,dus kan ik hem ook niet opzoeken.
De tweede vond ik wel.http://www.gelderlander.nl/algemeen/...groot-1.748477

Hij is een imam die niet meer preekt. een beetje zoals een priester die gestraft is. De moslims zijn dus niet akkoord met zijn visie.

De inhoud van de islam vind je in de koran. De inhoud van het katholicisme vind je in de bijbel. Beide boeken keuren homofilie duidelijk af.
Nog iets?

Raf 22 april 2014 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109427)
De inhoud van de islam vind je in de koran. De inhoud van het katholicisme vind je in de bijbel. Beide boeken keuren homofilie duidelijk af.
Nog iets?

Elke gelovige zal je kunnen vertellen dat het geloof méér is dan de inhoud van een middeleeuws boek.

Maar hey, als jij het beter weet...

Anna List 22 april 2014 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7105815)
Zo blijkt uit dit nieuwe filmpje van 'onze jongens' in Syrië.
Wie dacht dat het daar 'afzien' en 'ontbering' was mag terug gaan zitten.
Club Mediterranee voor terroristen.
AK47 om burgers te terroriseren in de prijs inbegrepen.

http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...in-Syrie.dhtml

ik vind voor veel van die gasten een leefloon geen overdreven kost, maar dan wel op voorwaarde dat ze ginder blijven.

circe 22 april 2014 14:22

Iemand nog iets van Jejoentje gehoord?

hier een fotooke waarin hij poseert in de Porsche van zijn oom.
Het jongetje zal ondertussen hopelijk al een rijbewijs hebben neem ik aan? Hij heeft alvast veel kunnen oefenen met zijn ambulances zeker?

Jejoen Bontinck op Facebook in de Porsche van zijn oom

Citaat:

Wie ook terug in beeld komt, is Jejoen Bontinck. Hij verklaarde bij zijn terugkeer dat hij het extremisme had afgezworen en tegen alle vormen van geweld was. Op zijn Facebookpagina is de jonge Antwerpenaar echter nog steeds bevriend met verschillende radicale moslims en met kerels die nog steeds in Syrië actief zijn.

In een artikel dat vandaag in Dag Allemaal staat, zegt zijn vader Dimitri dat die contacten in zijn opdracht gelegd worden. “Ik ben een boek aan het schrijven en dat kadert in de research daarrond”, aldus vader Bontinck.
http://www.vandaag.be/binnenland/149...n-stemmen.html

vlaams realist 22 april 2014 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7109462)
ik vind voor veel van die gasten een leefloon geen overdreven kost, maar dan wel op voorwaarde dat ze ginder blijven.

Voor mijn part krijgen ze 10 000 euro. Wel op voorwaarde dat ze hun paspoort afgeven en nooit meer terugkomen.
Het lijkt veel, maar het is een besparing op de lange duur.

vlaams realist 22 april 2014 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7109377)
Honderden. En dan hebben we het nog niet over de vele mogelijke interpretaties. Theologie is geen exacte wetenschap.

Honderden, wablieft. Je hebt er niets van begrepen jongen.
En dan nog vele interpretaties (das wel waar).
In welke interpretatie mogen mannen mannen neuken?
Welke geleerde zegt dat? En kom nu niet af met je anonieme of uitgezette imam af hé. Geef eens een bron.
Ikzelf kan je er geen geven, maar circe heeft zich erin verdiept.
circe wil je me even aan homo-lievende stukken uit de koran helpen a.u.b.

maddox 22 april 2014 16:01

Er is , spijtig genoeg voor Raf, maar 1 Koran. Daar zijn zelfs de Shitten en Soennies het over eens.
De hadits daarentegenover, daar zitten wel verschillen, en geen kleintjes. Maar dat is geen koran.

Ook is er geen enkele strekking binnen de Islam vriendelijk voor heren en dames die gelijkgeslachtelijke voorkeuren hebben. (ze volgen tenslotte allemaal hetzelfde haatenverderfboekje)
Dat sommige "moslims" wel tolerant zijn, is iets wat ze met Allah mogen uitpraten als het zover is.
Als er minder tolerante broeders geen maatregelen treffen.

Nietzsche 22 april 2014 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7108783)
Cliché much?

Daarom niet minder waar.

Bepaalde mensen zijn gewoon een makkelijk slachtoffer voor mensen die kwaad willen.

circe 22 april 2014 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7109575)
Honderden, wablieft. Je hebt er niets van begrepen jongen.
En dan nog vele interpretaties (das wel waar).
In welke interpretatie mogen mannen mannen neuken?
Welke geleerde zegt dat? En kom nu niet af met je anonieme of uitgezette imam af hé. Geef eens een bron.
Ikzelf kan je er geen geven, maar circe heeft zich erin verdiept.
circe wil je me even aan homo-lievende stukken uit de koran helpen a.u.b.

haha, het "temiffen" probleem.

Heerlijk stukje :

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=489

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be