![]() |
Goeiemorgen boeren, burgers en buitenlui! Bediendekes ook ;-)
|
11u51 : hoog tijd om aan het eten te beginnen!
|
Citaat:
|
Hup naar de 90.000 posts Marie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen kinderen en kalveren! :-)
|
Citaat:
Die vergeet je ook , hoe durf je , pure discriminatie !! :x :lol: Knor knor :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1399630463 |
Goeienavond luieriken en consoorten. Goed nieuws : nog even en u mag het bedje in :lol:
|
Morgen feestje. Ik heb speciaal daarvoor een heel mooi licht zomers ensemble gekocht en nu regent het en het is koud :cry: Kan er iemand voor morgen de weergoden om goed humeur smeken? :-(
|
Citaat:
Volledig beluisteren op zo hoog mogelijk volume. Dan zal deze incantatie (in elk geval lokaal) een gunstig effect hebben op het weer. |
11000 of 100000 wa kan mij da verdommen !!
|
Pegasus daarentegen is al aan zijn 100.000ste uitroepteken toe !!
Absolute recordhouder !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
En van je hela, hola, houd er de moed maar in ... :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schitterde in mijn prachtige, nieuwe ensemble. De accessoires waren zorgvuldig uitgekozen. In mijn handtas vond de gretige toeschouwer zonder moeite het kleurenpalet weer van het rokje dat ik droeg. Mijn schoenen waren bijzonder elegant, een toonbeeld voor schoenen zonder hakken die toch enorm flatterend kunnen zijn. Mijn lichte jasje was een feest voor het oog. Tenslotte enkele mooie juwelen die het geheel aanvulden. :-D Alles werd bedorven door de dikke anorak die ik aanhad wegens de hevige regenval. :-( Maar gelukkig mocht ik die uittrekken :-) Ik mag zeggen dat ik - na me ontdaan te hebben van die anorak - het feestvarken in de schaduw zette :-D |
Citaat:
Waar is dat feestjeuuuuhhhh??? ![]() |
Citaat:
Bij een volgende gelegenheid mag u mee, maar dan even chic gekleed als ik hé :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
11 u al lang voorbij en 't is nog frisjes. Nog iemand die het koud heeft?
|
Na rijp beraad (heel rijp zelfs :roll: ) heb ik besloten met deze draad door te gaan tot hij 11.000 posts telt. Wie helpt mij een beetje? 't Is geen verplichting maar ik zou dan voor de eerste keer in mijn forumbestaan bereid zijn om geld op de toog te smijten voor een tournée générale!!!
Allee, allemaal tegelijk : .......... ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kwaliteit of kwantiteit :? |
Citaat:
Uit pure sympathie vul ik dit postje ook met uitroeptekens! ;-) !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Komaan, voor ik mijn computerke afsluit gooi ik # 155 er nog even bovenop! :-D
|
PC weer op en we doen net of we iets heel interessants te vertellen hebben :lol: Vraag gerust wat het is :lol:
|
Wat is het Marie ? De spanning wordt onhoudbaar.
|
Ik had die twee zinnen misschien in twee aparte boodschappen moeten schrijven.
|
De volgende poster heeft nr. 160.
|
Héwel mijn buurman hé, die zijn vrouw hé, die is er uitgetrokken met de zuster (jaja de zuster) van die turnleraar op de hoek, die zuster woonde niet op de hoek, dus hoe kent de buurvrouw die zuster :? :? :? 8O 8O 8O
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be