![]() |
Ooit ook eens zeikers van buren gehad. Kheb mn muziek op een aanvaardbaar niveau gezet en ben dan op vakantie vertrokken. Na 3 weken studio Brussel waren ze een heel pak stiller. :lol:
|
Citaat:
Geen simpele stelling. Laat ik het eens zo benaderen; Moest ik in die situatie verkeren zou ik liever in een ziekenhuis liggen dan het leven van mijn buren te verpesten. Ik zou inderdaad liever tussen mijn eigen muren sterven maar... ik zou dat pas de laatste dagen doen én mijn buren vooraf op de hoogte brengen van de mogelijke overlast én mij daarvoor ook verontschuldigen. Elementaire beleefdheid heet dat. Dat mensen sterfelijk zijn zou hun zelfrespect en het respect voor anderen niet mogen aantasten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand gaat daarover struikelen als ze dat in een individuele woonst doen (en dan nog dat ziet er mij allemaal amateuristisch uit, hebben ze de nodige vergunningen?). De pers inschakelen en de dooddoener verzuring gebruiken is dégoûtant. Of denkt u dat HLN zomaar onschuldig en per toeval op het toneel verscheen. |
Niemand die zich afvraagt hoe het komt dat er zoveel gezaagd wordt ?
Zitten we met tevelen te kort op mekaar ? Mankeren we met onze menselijke tekortheid een beetje aan 'autoriteit', waardoor de schroom om te reclameren weggevallen is ? Zijn we verwend, te verwend ? Kunnen wij sommige dingen gewoonweg niet aan? Voorbeeld: de baas van de post of van belgacom, door sossen nota bene benoemd, die zoveel verdiende ... wat moet een huisarts van een jaar of 35 dan denken: ikke hard gestudeerd, draai mijn botten dag en nacht af voor een vijfde van die pipo ... Vijf minuten te lang parkeren, en lap. Maar zware misdrijven en nog geen week effectief in den bak ... ? Als ge dat niet weet, dan niet en deert .. maar nu weten we het wel. . |
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat verlost ze uit hun lijden :-) |
Citaat:
Of ben jij er ook zo een die een bloeiende gemeenschap van allemaal ongelukkige individuen wil (op de Grote Gids van die gemeenschap na, natuurlijk ?). Een egoist, dat is iemand die altijd aan zichzelf denkt, en niet aan mij, he ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vzw Zorghuis, die de patiënten opvangt omdat ze na hun ziekenhuisverblijf nog niet alleen kunnen blijven, begrijpt de klachten niet http://www.vrijwilligerswerk.be/node/organisaties/10464 |
Citaat:
Kindjes tussen 1 en 5 jaar horen niet thuis in een appartement of rijwoning want klokvast om 7u, 12u en 17u/18u loopt dat te blijten en/of te roepen in de traphal zodanig dat je uw TV harder moet zetten en dan de buren met dat kindje komen klagen dat uw muziek/TV om 16u te luid staat een het kindje of zijzelf niet kunnen slapen... Ow redenatie van elementaire beleefdheid doortrekken naar alles? Waar is de elementaire beleefdheid op de weg, in het restaurant, in de winkel, op de bus/trein/tram waar iedereen wild jappend zijn levensverhaal verteld en zijn eigen privacy schendt?.... Pure onverdraagzaamheid is het en meer niet, vaak ten gevolgen van een zelf opgelegd stresserend leven. |
Citaat:
"De schuld van de NVA? Nee mijnheer! Hoe kan één partij daar nu verantwoordelijk voor zijn?" ... "Het is de schuld van de sossen/liberalen/groenen..." Hilarisch! :lol: En tegelijk diep triest... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is in hoeverre het gebruikt wordt om de onverdraagzaamheid aan te tonen. Is de klacht gericht tegen de patiënten of tegen het verplegend personeel ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be