![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja ik begrijp heel goed dat wat weerloze jointjesrokers met veel machtsvertoon tegen de muur zetten populairder oogt dan echte criminelen op te sporen. |
Citaat:
Uw stoerdoenerij ten spijt, zal u toch ècht geen andere keuze hebben dan vrede te nemen met dat systeem. U kan natuurlijk ook verhuizen naar een oord waarvan u denkt dat uw querulantenwaan niet om de haverklap aangevuurd wordt. Laat me vooral weten wanneer u zo'n oord gevonden heeft en hoe het u daar vergaan is. |
Citaat:
Hoelang ging die Michèle Martin ook weer overleven éénmaal buiten de gevangenis ?? Hoeveel lagen er niet klaar om ze vanuit hun zetel te gaan lynchen met de blote hand ? Naar mijn weten is ze nog steeds gezond en wel ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En d�*t komende van u... Citaat:
En verder: u blijft maar uw pijlen richten op het gerecht, terwijl u net zelf heeft toegegeven dat dat gerecht gebonden is aan regelgeving die haar van bovenaf wordt opgelegd. Ziet u ècht uw dwaling niet in, of is het koppigheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kruik gaat zolang te water tot ze barst? Zoiets? De gelatenheid waarmee de samenleving het ene onrecht na het andere blijft slikken en telkens weer zo snel mogelijk lijkt te willen vergeten, of anders wel het cynisme waarmee problemen onder de mat worden geschoven, doet mij eerder vrezen dat de kruik al lang geleden verzopen is. |
Citaat:
De pot die de ketel verweet dat hij 'na te lang op het vuur gestaan te hebben' een ander kleurtje kreeg? ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=73 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trololololol |
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch volkomen logisch dat je mensen wil aanpakken die je dierbare iets ergs hebben aangedaan? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Forumreglement: Citaat:
|
Wauw, een fan! Bedankt voor deze mooie bloemlezing. Ik ben ontroerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha, sommige mensen kunnen geen genoeg van onze Raf krijgen.
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100 Citaat:
|
Citaat:
Er gaat haast geen dag voorbij, of dergelijke excessen halen de kranten. Diegene waar moslims al dan niet bij betrokken zijn, halen steevast dit forum, en dat zijn er dan ook nog altijd aardig wat. Het aantal mensen dat het recht in eigen handen neemt, is verwaarloosbaar laag, als er al zijn. Het lijkt dan ook niet meer dan normaal dat sommigen uw retoriek met de nodige argwaan lezen. Dat zou u op zijn minst moeten begrijpen. |
Citaat:
Jij knalt de verkrachter omver. Zijn broer knalt jou omver. In Turkije en Sicilië kennen ze daar alles van. |
Citaat:
Aiiittt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be